AnonymBruker Skrevet 23. august 2020 #1 Skrevet 23. august 2020 Hei er ei kvinne på 20 år! Har 4 venninner jeg henger med, Vi pleier aldri og henge alle sammen med henger med vær en for seg. Jeg har bare hatt alle dem i bursdags feiringen min. Jeg synes er mye kjekkere og henge med dem alene. En av mine 4 venninner ble jeg kjent med for ikke så lenge siden, «frida», Hun er en herlig person og ganske koselig og henge med. Synes det er kjekkere og henge med henne alene siden jeg fort føler meg utenfor når det kommer til en gjeng. «Frida» vil gjerne av og til invitere med «Thea» Siden hun synes hun var koselig og snakke med i bursdagen min, og det kan jeg være enig med, «Thea» er denne veldig sosiale jenta som mange ønsker og ha som venn. Hun er den jeg er mest nær med og henger med mest. Men «Thea» er heller ikke den som henger med venninnene sine venner vis hun ikke har vært venner med dem før. Hun kan godt legge til som venn i sosiale medier uten og henge med dem osv. Føler meg som en grusom venn som ikke vil Inkludere alle mine venner på treff. Men jeg liker å ha alene kvalitets tid med alle dem alene for alle er forskjellige og har andre interesser som jeg synes er herligt. og jeg nyter vær tid jeg er med en av dem. Er det andre som har vært i slik situasjon? Anonymkode: 2ae27...fa7
AnonymBruker Skrevet 24. august 2020 #2 Skrevet 24. august 2020 Vel, jeg trodde jeg har var sånn. Jeg hadde ei veldig god venninne også fikk jeg ei til. Og hun siste tok med seg en av sine venninner på et teff en gang (husn spurte først) og plutselig var vi alle en gjeng 😊 Jeg treffer fortsatt en og en av disse tre på tomannshånd, men har blit veldig glad i vår 4-kløver ❤️ det skal også sies at de andre har begynt å henge to og to også innimellom, så det går an å få i pose og sekk! Jeg føler meg aldri ekskludert selv om to av mine "nærmeste" møtes uten meg. Anonymkode: 02c7c...323
AnonymBruker Skrevet 24. august 2020 #3 Skrevet 24. august 2020 Jeg har alltid likt å møte vennene mine en og en. Jeg er en sånn en som drukner veldig fort i en gjeng. Er ikke den som roper høyest. Føler jeg får vist mer av meg selv og gitt mer av meg selv hvis vi kun er to. Bursdager og sånne ting synes jeg dermed blir veldig slitsomt og møter egentlig kun opp fordi jeg føler jeg må. Anonymkode: 882b9...f40 1
AnonymBruker Skrevet 24. august 2020 #4 Skrevet 24. august 2020 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har alltid likt å møte vennene mine en og en. Jeg er en sånn en som drukner veldig fort i en gjeng. Er ikke den som roper høyest. Føler jeg får vist mer av meg selv og gitt mer av meg selv hvis vi kun er to. Bursdager og sånne ting synes jeg dermed blir veldig slitsomt og møter egentlig kun opp fordi jeg føler jeg må. Anonymkode: 882b9...f40 Jeg er også den som føler at jeg drukner fort i en gjeng. Plutselig blir jeg tredje jul. Jeg er like glad i alle 4 men trives mer alene med ver av dem en om vi skulle bli 2-3 stykker sammen. Så føler meg litt dårlig for at «frida» vil synes det er dårlig gjort. Hun er litt gira på å møte «thea». «Thea» kommer ut av «frida» ofte vi er sammen. Så av og til begynner jeg og lure på om «Frida» vil bare henge for og bli kjent med «thea» men samtidig ikke, Siden «frida» er den som vil sosialisere seg med flere. Men jeg vet ikke hvordan jeg skal snakke eller si til «frida» om dette. Siden hun mener av at vi kan invitere «thea» med på noe siden vi snakket om det i bursdagen min som var for 6-7 måneder siden. Meg og «thea» henger alene, og fester sammen i fest. Vi elsker og henge alene for vi er ganske like i ting, vi har kjent hverandre siden barnehagen så hun har alltid vært min «partner i crime»😂 Uansett om jeg er like glad i alle 4 som mine bestevenner så tror jeg at «frida» også legger merke til at «Thea» er noe mer. Anonymkode: 2ae27...fa7
AnonymBruker Skrevet 24. august 2020 #5 Skrevet 24. august 2020 Går vel fint å veksle litt mellom? Treffe en venninne alene, så treffes flere? Er vel ikke så veldig uvanlig det. Anonymkode: dbeff...89a 1
tangent Skrevet 24. august 2020 #6 Skrevet 24. august 2020 Jeg er del av en gjeng på fire, og vi treffes sammen og hver for oss om hverandre. Jeg er nok best venn med to av dem, og treffer den tredje sjelden alene - og slik er det for de andre også, tilfeldigvis - så alle i gjengen er nærere to andre, men de som ikke treffes så ofte har allikevel et godt forhold og går veldig bra sammen i gruppa.
AnonymBruker Skrevet 24. august 2020 #7 Skrevet 24. august 2020 Du er redd for at dine venner skal finne sammen, og du blir mindre interessant å henge med. At de finner tonen, og de blir utenfor. helt normalt tenkt. opplevde for noen år siden å introdusere mine to venninner med hverandre, de ble bestevenner og jeg ble faset ut.. Anonymkode: bf082...137
AnonymBruker Skrevet 24. august 2020 #8 Skrevet 24. august 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Du er redd for at dine venner skal finne sammen, og du blir mindre interessant å henge med. At de finner tonen, og de blir utenfor. helt normalt tenkt. opplevde for noen år siden å introdusere mine to venninner med hverandre, de ble bestevenner og jeg ble faset ut.. Anonymkode: bf082...137 Jeg tror kanskje at jeg frykter litt dette At «thea» og «frida» klikker sammen. Men de har heller ikke mye til felles. Dette opplevde jeg i ungdomskolen Jeg introduserte En eks venninne til kompisen og de endte med og bli sammen så ingen av dem hadde tid til og henge og hun eks venninna skulle bli sjalu siden jeg hang med kompisen min.. De er ikke sammen nå da hehe men jeg og han er fortsatt venner. Jeg er den som er redd for og bli satt til siden av at plutselig finner «frida» meg kjedelig og heller vil være med «thea» Anonymkode: 2ae27...fa7
AnonymBruker Skrevet 24. august 2020 #9 Skrevet 24. august 2020 Jeg synes det er rart når noen vil møtes kun en og en, istedenfor å spørre alle. Med mindre det er en aktivitet som kun er for to personer naturligvis. Anonymkode: 76a75...232 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå