AnonymBruker Skrevet 23. august 2020 #1 Skrevet 23. august 2020 Hei! Jeg er ei dame på straks 30 år som trenger litt stilhjelp. Stort sett går jeg i highwaist jeans og ordinær genser (uten å stappe inni), men har lyst å utvikle stilen. Liker klassisk stil, samt litt mer rocka stil. Åpen for det meste, men ikke glad i alt for mye kræsje farger. Har vel mest timeglassaktig kropp tror jeg. Brede skuldre og hofter med smalere midje. Litt overvektig per dags dato så har en liten mage så magetopper og den slags utgår. Er blond og har lys hud om det spiller inn på eventuelle tips. Noen som har konkrete tips til hvordan jeg kan forbedre garderoben min? Setter stor pris på bilder, linker og den slags 😊 Anonymkode: 2c671...7d9
Fjollefyr Skrevet 23. august 2020 #2 Skrevet 23. august 2020 Jeg ville kjøpt en pen innsvinget jakke. Da kan du nesten ha hva som helst inni. Pluss noen fargerike topper. Da blir man hverdags pyntet på 1-2-3. 1
Mammamiaa Skrevet 23. august 2020 #3 Skrevet 23. august 2020 (endret) Takk for tips! Likte øverste og midterste. Har relativt brede skuldre så bør nok unngå slike topper som den nederste🤔 Tips til noen nettbutikker? Til vanlig ser jeg som regel på zalando, hm, bubbleroom og den slags. Whops der var jeg ikke anonym lengre, jaja. Endret 23. august 2020 av Mammamiaa 1
Jolene Skrevet 23. august 2020 #4 Skrevet 23. august 2020 For min del varierer jeg veldig mellom bukser og kjoler/skjørt. Går mye i høye hæler. Bruker minimalt med farger, og er ikke så glad i det heller. (Bare med sorte strømper til) Eventuelt sorte bukser skinny fit, med en sort overdel til. Handler mye fra Hugo Boss, fordi de klærne som har stretch, sitter bra på en som har former. 1
AnonymBruker Skrevet 23. august 2020 #5 Skrevet 23. august 2020 New York style-instagram. Anonymkode: 275e8...c7a
Fjollefyr Skrevet 23. august 2020 #6 Skrevet 23. august 2020 Vanskelig å anbefale nettbutikker vil jeg si. Kik heller på Instagram, pinterest etc etter stiler og ting du liker. Så tar du deg luksusen å bruke en dag, eller to til å kikke i butikkene etter ting som ligner det du liker. Det er liksom noe med det å finne, prøve og være på skattejakt.
Fjollefyr Skrevet 28. august 2020 #7 Skrevet 28. august 2020 Hvordan går det i jakten på en bedre stil? Har du det kjekt i jakten på en ny garderobe?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå