Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ifølge appen og EL slim ser det ut til at jeg hadde EL for 4-5 dager siden. Jeg vet det er skudd i blinde å spørre dere om jeg kan være gravid for det er jo selvsagt en mulighet. Men er det noen som har opplevd å ha ganske sterke mens lignende smerter sånn rett etter eggløsning? Og endt opp med å være gravid? Jeg har ikke hatt disse smertene så tidlig i et svangerskap før, men heller aldri hatt sånne smerter før mensen faktisk har kommet heller. Vet at jeg bare må vente å se, men andres erfaringer er veldig velkomne. 

Anonymkode: b7e26...624

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde det sist jeg var gravid. Fikk det noen dager etter EL og varte videre. I dag er jeg ca 7 dpo og har også murring/ mens-liknende smerter. Så det kan være tegn på graviditet 😊

Anonymkode: adae9...20b

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde det sist jeg var gravid. Fikk det noen dager etter EL og varte videre. I dag er jeg ca 7 dpo og har også murring/ mens-liknende smerter. Så det kan være tegn på graviditet 😊

Spennende! 

Jeg er en utålmodig sjel, dette er pining på høyt nivå 😅

TS

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Spennende! 

Jeg er en utålmodig sjel, dette er pining på høyt nivå 😅

TS

Jeg vet, denne uka kommer til å gå såååå sakte før jeg kan teste 😂😅 vil bare vite om jeg er gravid NÅ 😅 har du merket noe annet annerledes?

Skrevet

Jeg vet, denne uka kommer til å gå såååå sakte før jeg kan teste 😂😅 vil bare vite om jeg er gravid NÅ 😅 har du merket noe annet annerledes?

Nei, vi har ikke stresset med å finne riktig tidspunkt for sex, men bare latt dagene gå som normalt. Merket det så smått i går, men tok seg litt opp i smerte i dag og først nå jeg tenkte at det kunne ha en sammenheng. 

Har du noen andre tegn? 

Skrevet

Nei, vi har ikke stresset med å finne riktig tidspunkt for sex, men bare latt dagene gå som normalt. Merket det så smått i går, men tok seg litt opp i smerte i dag og først nå jeg tenkte at det kunne ha en sammenheng. 

Har du noen andre tegn? 

Jeg har hatt en runde med kviser (fikk kvisene samme dag i syklusen som da jeg ble gravid sist 😳) og jeg er sånn som aldri får kviser ellers. Også har jeg vært veldig trøtt de siste dagene, sover etter jobb og litt her og der 😂😳 så blir spennende. 

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har hatt en runde med kviser (fikk kvisene samme dag i syklusen som da jeg ble gravid sist 😳) og jeg er sånn som aldri får kviser ellers. Også har jeg vært veldig trøtt de siste dagene, sover etter jobb og litt her og der 😂😳 så blir spennende. 

Når du sier det så har jeg jo vært ekstra trøtt siden fredag. Da la jeg meg nedpå en halvtime etter middag. I går sov jeg en time og i dag en liten halvtime midt på dagen. 

Som du sier, det blir en spennende uke i vente 😅

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Når du sier det så har jeg jo vært ekstra trøtt siden fredag. Da la jeg meg nedpå en halvtime etter middag. I går sov jeg en time og i dag en liten halvtime midt på dagen. 

Som du sier, det blir en spennende uke i vente 😅

Ja, jeg også har sovet mer de siste dagene. Sånn en time her og der. Til vanlig gjør jeg ikke det 😅 så blir kjempe spennende!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...