AnonymBruker Skrevet 23. august 2020 #1 Skrevet 23. august 2020 Dere som får flere orgasmer på rad, hvordan går dere frem? Har alltid hatt lyst til å få det til men etter første er jeg på en måte ferdig. VeNter dere lenge før dere begynner igjen? Anonymkode: e4e8f...6d2
Fioljenta Skrevet 23. august 2020 #2 Skrevet 23. august 2020 Er du mann eller kvinne? Er du mann, så har jeg publisert en del tips her. Selv er jeg kvinne og hvis jeg skal få flere, så er det viktigste et grundig forspill. Etter en orgasme havner jeg enten på et slags platå eller «ramler ned igjen fra nytelsen». På platået er det vanligvis «bare» å roe stimuleringen bittelitt ned før den kan øke på igjen og så får jeg en ny. Ramler jeg ned, må jeg liksom varmes opp nesten fra start (men det går fortere). Men noen ganger blir det bare superfølsomt etterpå og da er det helt håpløst. Andre ganger (hvis alt klaffer) kan jeg få flere som avløser hverandre og den ene er liksom mer intens enn den forrige. Noe jeg vet har hjulpet meg, er å definere et anker - altså noe jeg kan fokusere på som ikke er den direkte stimuleringen. Det kan være at mannen min kjærtegner meg, musikken jeg hører på eller et eller noe annet som virker opphissende, men ikke direkte. Det kan også hjelpe å vippe bekkenet rytmisk for liksom å pumpe meg selv opp, at mannen min kjærtegner hele kroppen min og sier noe som tenner meg, at tankene mine er tilstede osv. Men jeg har ikke funnet ut hva som gjør at jeg får hva. Det jeg vet er at orgasmer er som såper. Hvis du tviholder på et såpestykke, så smetter de unna. De kan ikke tvinges frem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå