AnonymBruker Skrevet 23. august 2020 #1 Skrevet 23. august 2020 Hvorfor får alle disse reality stjernene egne tv-serier, bloggere, osv? Hva har vi å lære fra disse egentlig? Hvem er interessert i det? Hvorfor ikke eller la Magnus Carlsen eller noen mennesker som faktisk er interessante få en tv-serie, blogg eller hva i huleste! Nok nå! Føles som om hver gang jeg går inn på tv2, så er det en eller annen influenser som har fått en tv-serie, eller skal lage en. Nei, hvorfor skal folk se opp til disse som bare reklamerer for produkter, og poster retusjerte bilder og ser fake ut som svarte? Anonymkode: 5df4d...4d6 5
AnonymBruker Skrevet 23. august 2020 #2 Skrevet 23. august 2020 Paradise ditt, Paradise datt! Anonymkode: 5df4d...4d6 2
Gjest Lille_Krokodille Skrevet 24. august 2020 #3 Skrevet 24. august 2020 (endret) Magnus Carlsen er en arrogant drittunge, jo mindre tid han har på skjermen, jo bedre. Men ja, jeg gremmes over hvor lite intelligente mange fremstår. Ikke bare reality-deltakere, men folk ellers. De er ikke i stand til å innhente eller tilegne seg informasjon om noe som helst på egenhånd. De spør om alt på facebook, gjerne med tidenes dårligste grammatikk: ‘Hvem bil r best, lsm?’ Dette er voksne mennesker i 40-årene. Jeg blir flau. Endret 24. august 2020 av Lille_Krokodille
youcancallmejune Skrevet 24. august 2020 #4 Skrevet 24. august 2020 Kanalene er desperate etter å få de unge til å se på TV, så da må de gi dem det de vil ha. Det de vil ha er dessverre ikke særlig imponerende. Man blir litt bekymra for framtida når man ser nivået på underholdningssmaken, men de har forhåpentligvis mer innabords.
SoWhat? Skrevet 24. august 2020 #5 Skrevet 24. august 2020 (endret) Har tenkt litt på saken, for jeg syns unge folk virker rett og slett dumme og uopplyste veldig ofte. Norge er et land hvor alt stort sett går på skinner, så ingen trenger å engasjere seg i fks politikk eller kjempe for noe. Det mest påfallende er hvor utrolig historieløse folk er. Men ingen "trenger" å vite noe, da det ikke er aktuelt for å gjøre samfunnet bedre. Alt er bra nok. Det som har engasjert folk er bompenger og nå stenging av div pga viruset. DA klikker folk, fordi de får restriksjoner og de er livredde for å miste privilegier. Flaut som f.... Ellers kjemper man ikke for noe. Man syns det er helt ok å være uengasjert og dum. Magnus Carlsen er en usympatisk sær fyr, så dårlig eksempel på hvem som burde være noe å se opp til. Det som hadde vært noe er unge kunstnere, folk med ulike talent som kunne inspirert! Forfattere osv Endret 24. august 2020 av SoWhat? 1
AnonymBruker Skrevet 24. august 2020 #6 Skrevet 24. august 2020 3 timer siden, SoWhat? skrev: Har tenkt litt på saken, for jeg syns unge folk virker rett og slett dumme og uopplyste veldig ofte. Norge er et land hvor alt stort sett går på skinner, så ingen trenger å engasjere seg i fks politikk eller kjempe for noe. Det mest påfallende er hvor utrolig historieløse folk er. Men ingen "trenger" å vite noe, da det ikke er aktuelt for å gjøre samfunnet bedre. Alt er bra nok. Det som har engasjert folk er bompenger og nå stenging av div pga viruset. DA klikker folk, fordi de får restriksjoner og de er livredde for å miste privilegier. Flaut som f.... Ellers kjemper man ikke for noe. Man syns det er helt ok å være uengasjert og dum. Magnus Carlsen er en usympatisk sær fyr, så dårlig eksempel på hvem som burde være noe å se opp til. Det som hadde vært noe er unge kunstnere, folk med ulike talent som kunne inspirert! Forfattere osv Det første har jeg også tenkt... Noe med at når alt bare går på skinner, trenger man vel aldri tenke over noe kritisk eller noe sånt? Nevnte han bare i slengen fordi han har ihvertfall ekstraordinært talent. Men ja. Kanskje ikke det beste eksempelet da. Anonymkode: 5df4d...4d6 1
AnonymBruker Skrevet 28. august 2020 #7 Skrevet 28. august 2020 Fordi markedskreftene har fått for mye definisjonsmakt i kulturen vår, og disse kreftene trenger dumme, individualistiske influencere som kan skape enda dummere folk og få dem til å kjøpe over evne. Anonymkode: d5cf3...ce9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå