AnonymBruker Skrevet 23. august 2020 #1 Skrevet 23. august 2020 Hei, jeg går på en religiøs skole i helgene, her i Trondheim. Det er totalt seks personer og en lærer. I går fikk vi to nye elever, som er brødre. Jeg har ingen problem med han yngste, men han eldste er så respektløst at det går an. (Jeg er 17, og han er 13 år). Han har ikke gjort noe spesielt mot meg annet enn å si at mobilen min er «æsj» pga mobilne min er iPhone x og hans er iPhone 11. Utenom det så lar han meg være. Men han er så respektløs mot mine venner og lillebroren min. Noen eksempler er at han referer til broren min som den «feite». Når det gjelder vennen min så sier han ting som feks «jeg kan knocke deg lett, du er svak» osv. Også sier vennen min «spurte jeg?» også sier han «nei men moren din gjorde det». Jeg misliker han sterkt for å si det mildt. Jeg har kjent han i to dager og er allerede jævlig lei av han. Jeg er mye større enn han fysisk og noen ganger vil jeg bare slå han, men jeg vet at vold ikke er den rette løsningen. Men jeg synes også veldig synd på han. En i familien hans ble myrdet så har på en måte sympati for han. Men det betyr ikke at han får være en respektløs drittunge. Jeg synes også at det er litt flaut at jeg klager til læreren om de tingene han gjør, fordi da blir jeg bare sett på som en tyster. Han er bare så irriterende og skulle ønske han ikke begynte. Jeg slutter nok på den religiøse skolen da jeg fyller 18, men ble nylig 17 så det er en god stund til. Hva synes dere jeg burde gjøre? Trenger virkelig hjelp her Ts, 17 Anonymkode: 6b971...c79
AnonymBruker Skrevet 23. august 2020 #2 Skrevet 23. august 2020 Han er stor i kjeften og 13 år. Vær enda større i kjeften og jenk han ned. Dere er 3 mot 1 så dette ordner dere. Anonymkode: d7327...c0f 1
AnonymBruker Skrevet 23. august 2020 #3 Skrevet 23. august 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Han er stor i kjeften og 13 år. Vær enda større i kjeften og jenk han ned. Dere er 3 mot 1 så dette ordner dere. Anonymkode: d7327...c0f Okei greit, neste helg så skal jeg vise han hvem sol faen meg er sjefen! Han liker også å ta en brytekamp mot mine venner, skal spørre han om han vil ta en med meg så skal jeg jammen meg vise han!👌 Anonymkode: 6b971...c79
AnonymBruker Skrevet 23. august 2020 #4 Skrevet 23. august 2020 Tok dette opp med moren min, og det viser seg at vi er i familie.... Jeg forklarte henne alt og ho sa at jeg burde la han være siden vi er i familie. Skjønte ikke hva ho snakket om, men så forklarte ho at faren hans og moren min er fettere. Ho ba meg om å la være å gjøre noe, men vet ikke om jeg vil la vær Anonymkode: 6b971...c79
smilo Skrevet 23. august 2020 #5 Skrevet 23. august 2020 Overhør guttungen. Han prøver bare å tøffe seg for å bli godkjent. Ikke umulig han ser opp til dere. Når det er sagt, så synes jeg at du brukte voldsomt mange banneord i det du skrev her, spesielt siden du går på en religiøs skole. Ro ned litt på banneordene så virker du mer voksen. 1
AnonymBruker Skrevet 23. august 2020 #6 Skrevet 23. august 2020 26 minutter siden, smilo skrev: Overhør guttungen. Han prøver bare å tøffe seg for å bli godkjent. Ikke umulig han ser opp til dere. Når det er sagt, så synes jeg at du brukte voldsomt mange banneord i det du skrev her, spesielt siden du går på en religiøs skole. Ro ned litt på banneordene så virker du mer voksen. Beklager, har en tendens til å banne, ettersom at mange av mine venner gjør det. Prøver å roe meg ned på banninga! Så det beste er å la være å gjøre noe? Anonymkode: 6b971...c79 1
aquaelia Skrevet 24. august 2020 #7 Skrevet 24. august 2020 Ignorer han. Når han sier noe neste gang, se på han og smil, en blanding av hyggelig med en touch av "stakkars deg". Skal love deg at det vil få brødboksen til å knake
AnonymBruker Skrevet 27. august 2020 #8 Skrevet 27. august 2020 På 24.8.2020 den 9.25, aquaelia skrev: Ignorer han. Når han sier noe neste gang, se på han og smil, en blanding av hyggelig med en touch av "stakkars deg". Skal love deg at det vil få brødboksen til å knake Okei tusen takk! Selv om han er et par år yngre enn meg, så klarer jeg ikke å stoppe å tenke på at han er så dritt mot meg/mine venner Anonymkode: 6b971...c79
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå