Gå til innhold

Merkelapper til klær og utstyr

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da har snuppa begynt på skolen. Vurderer å bestille merkelapper, I første omgang til utstyr som matboks og flaske. 

Har sett på Askeladden merkelapper, men syns de er litt dyre. 180 for 120 merkelapper.  Vet dere om det finnes en annen nettside hvor lappene er billigere, men bra (nok). Vil jo ikke kjøpe billige som faller av ved første runde i oppvaskmaskinen. 

Anonymkode: 68dbd...0ed

Skrevet

Av de jeg har forsøkt, så er det Askeladden jeg har vært mest fornøyd med. Tenkte som deg at jeg skulle prøve billigere lapper, men ikke mye å spare når de ikke sitter godt 

Anonymkode: 7f351...5f0

Skrevet

Vi bruker lappeliten sine merkelapper. De henger svært godt fast på matboksene hvertfall. Men faller av på klær etter et par vask og tørk i tørketrommelen. 

Anonymkode: 1d2bf...5dc

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Vi bruker lappeliten sine merkelapper. De henger svært godt fast på matboksene hvertfall. Men faller av på klær etter et par vask og tørk i tørketrommelen. 

Anonymkode: 1d2bf...5dc

Sjekket akkurat. De har samme pris. 180 for 120. Jeg har brukt Askeladden sine og er fornøyd, så for den prisen så kjøper jeg heller der, tenkte jeg. 

Anonymkode: 68dbd...0ed

Skrevet

Jeg prøvde å sjekke ut mange forskjellige her om dagen, da jeg skulle bestille og syntes også at Askeladden var litt dyrt. Det er flere som er billigere, men de hadde fått mye dårligere vurderinger. Faller av i vask, skriften forsvinner etter noen omganger i oppvaskmaskin osv. Da blir det plutselig ikke billigere likevel.

Jeg endte opp med å bestille fra Askeladden, som alltid. 😛

Anonymkode: eabc1...406

Skrevet

Veldig fornøyd med merkmini.no! Ser like fine ut etter utallige mange ganger i vaskemaskin, tørketrommel og oppvaskmaskin 👍🏼

Skrevet

Eg bruker dei fra "Smartlapper", mest fordi eg har fått gratis der eit par ganger. Kjøpte like før barnehagestart. Dei køyrer rabatt nesten heile tida, viss eg skal dømme etter hyppighet av nyhetsbrev dei sender ut. Har ikkje meldt meg av ennå, i håp om å få fleire gratislappar 😄

Vaskar i oppvaskmaskin. Lappane på matboks og drikkeflaske heng godt på. 

Kr 180 nå, for 132 stk. Eg meiner det var gratis frakt da eg bestilte. 

Anonymkode: 17ab1...ae7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...