AnonymBruker Skrevet 23. august 2020 #1 Skrevet 23. august 2020 Ønsker tips, ikke ute etter en spesiell stil. Anonymkode: f53b0...ff1
Fjollefyr Skrevet 23. august 2020 #2 Skrevet 23. august 2020 Ville vært lettere å gi tips om du skriver hvilken stil. Goth og ballkjoler er neppe samme butikkene. ☺ 1
AnonymBruker Skrevet 23. august 2020 #3 Skrevet 23. august 2020 4 timer siden, Fjollefyr skrev: Ville vært lettere å gi tips om du skriver hvilken stil. Goth og ballkjoler er neppe samme butikkene. ☺ Jeg er også ute etter tips, men jeg vet ikke helt hvilken stil. Er kjedelig i stilen så skulle gjerne trålt gjennom ulike nettbutikker for inspirasjon. Anonymkode: ca647...493
Fjollefyr Skrevet 24. august 2020 #4 Skrevet 24. august 2020 Jeg tenker at nettbutikker ikke er rette stedet å begynne. mittv tips er, se heller på Instagram eller pinterest. Søk opp «street style», «chic look», eller bare «fashion style», for eksempel. Dere finner sikkert en konto, eller flere, der dere liker stilen så kommer det tips jevnlig. Men google er og en god venn. Søk opp «how to style blue jeans/black jacket/white sweather» osv og det er masse tips som dukker opp. Men nå kommer snart høsten. Kjøp 3~4 sjal. Søk på youtube «how to tie a scarf» og vipps har man pen pynt med liten vri, uten å gjøre spesielt mye innsats.
AnonymBruker Skrevet 24. august 2020 #5 Skrevet 24. august 2020 Her har du en med kul stil til deg: www.cyberdog.net Anonymkode: fadcc...9d4
AnonymBruker Skrevet 24. august 2020 #6 Skrevet 24. august 2020 Ville ikke handlet fra utlandet nå hvis jeg var seg. Mtp de nye tollreglene som tredde i kraft tidligere i år. Anonymkode: 3265e...058
AnonymBruker Skrevet 24. august 2020 #7 Skrevet 24. august 2020 ebay og aliexpress. Ebay er voec registrert, så ebay tar seg for moms-innkreving for Norge, så ingen mer avgifter forekommer, Litt verre med aliexpress, skal også være registrert men har ikke sett en butikk der ennå som tok med norsk moms. Så da gjelder foreløpig gammel grensa på 350 kr inkl frakt. Anonymkode: a4046...2a8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå