Gjest Bruker Skrevet 18. juli 2005 #1 Skrevet 18. juli 2005 Ofte kommer det jo på over 200 kr når jeg bestiller og for å unngå å måtte betale noe i tillegg vil jeg jo prøve å holde meg under... Spørsmålet er...om jeg bestiller 3 pakker etterhverandre på under 200 kr kommer de da i 3 separate pakker eller slår de det sammen til èn??
Gjest Gjesta Skrevet 18. juli 2005 #2 Skrevet 18. juli 2005 Så lenge du gjør tre separate bestillinger med litt mellomrom, vil du også få tre separate pakker.
Gjest gjest1 Skrevet 18. juli 2005 #3 Skrevet 18. juli 2005 Bestiller alltid over 200 kr på LF, og aldri blitt stoppet. Hvis du søker litt i forumet, vil du se at også mange andre har denne erfaringen. Når det gjelder SN så må man være mer forsiktig. Har bestilt flere ting under 200 kr etter hverandre, og de kommer i separate pakker.
CheapChampagne Skrevet 18. juli 2005 #4 Skrevet 18. juli 2005 Ofte kommer det jo på over 200 kr når jeg bestiller og for å unngå å måtte betale noe i tillegg vil jeg jo prøve å holde meg under... Spørsmålet er...om jeg bestiller 3 pakker etterhverandre på under 200 kr kommer de da i 3 separate pakker eller slår de det sammen til èn?? ← Hvis du bestiller rett etterhverandre så slår de bestillingene sammen. Du kan jo vente til at du får mail om at den første pakken er sendt avgårde (tar under 24t), og så bestille på nytt. Men uansett så refunderer jo Strawberrynet alle utgifter du har til toll så det er jo bare å sende dem en mail så får du pengene tilbake.
Gjest Gjest_Tonje_* Skrevet 23. juli 2005 #7 Skrevet 23. juli 2005 LF skriver aldri høyere pris enn 15.99£ på pakkene... Dette gjør at du unngår tollen... De følger til og med kursen sånn at detikke skal gå galt... Min pakke var skrevet til 15.20£ pga høy kurs;-) Supert ikke sant??
Gjest Gjest Skrevet 23. juli 2005 #8 Skrevet 23. juli 2005 Siste pakken jeg fikk fra Strawberrynet var merket som gave. Vet ikke om dette var en "miss" fra deres side, eller om de har begynt å gjøre det på alle forsendelsene.
marta Skrevet 25. juli 2005 #9 Skrevet 25. juli 2005 Bestiller alltid over 200 kr på LF, og aldri blitt stoppet. Hvis du søker litt i forumet, vil du se at også mange andre har denne erfaringen. Når det gjelder SN så må man være mer forsiktig. Har bestilt flere ting under 200 kr etter hverandre, og de kommer i separate pakker. ← Får du pengene tilbake?? Men da kan man vel i grunnen bestille det man vil,da, og så får man pengene tilbake.... Er du sikker på dette? Jeg har ikke hørt det før.
smil Skrevet 25. juli 2005 #10 Skrevet 25. juli 2005 At de skriver ned verdien, er ingen garanti for at pakken ikke blir stoppet. De foretar nok noen kontroller likevel. Jeg bestilte fra EDS. Pakken var "priset" til ca 100 kr, men den ble stoppet. Neste gang skal jeg prøve SN. Har hørt at de refunderer alle ekstra utgifter. Stemmer det fortsatt?
Gjest Gjest Skrevet 25. juli 2005 #11 Skrevet 25. juli 2005 LF skriver aldri høyere pris enn 15.99£ på pakkene... Dette gjør at du unngår tollen... De følger til og med kursen sånn at detikke skal gå galt... Min pakke var skrevet til 15.20£ pga høy kurs;-) Supert ikke sant?? ← Så om jeg skal bestille rensen min fra Dermalgica bør jeg heller velge LF istedet for SN??!Siden de ikke skriver at man overskrider 200 NOK mener jeg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå