Gjest Gjest_polly_* Skrevet 18. juli 2005 #1 Skrevet 18. juli 2005 Jeg er redd jeg er kjedelig i senga. Er så trett men har lyst så det ender ofrte med at jeg nesten bare ligger der imens han ksoer med meg, slikker, og stryker. Jeg koser litt tilbake men han tar mest initiativ.. orker liksom nesetn ikke. liker best å nyte.. hvor lenge gidder han dette??
Gjest gjest1 Skrevet 19. juli 2005 #3 Skrevet 19. juli 2005 Spørsmålet er vel heller hva du bør gjøre, enn hvor lenge han gidder. Hvorfor kan du ikke prøve? Neste gang han er ferdig med å slikke deg og sier dere skal ha sex, så sier du "ja du trodde vel!!!" og dytter han ned og suger hans tisselur, og gir han en runk. Nissete skrevet, men du skjønner hva jeg mener. Folk vil jo få igjen for "strevet", men hvis han skjønner du er trøtt men likevel vil gjøre noe fint for deg, da er det en annen sak, da er han jo kjempegrei. Selv om man liker best å nyte, må man jo ofre litt selv
Miss Angelina Skrevet 19. juli 2005 #4 Skrevet 19. juli 2005 Du faar faa i deg noen vitaminer, saa kanskje du kvikner til litt.... Eller gj;re som Towelie skrev!!! Men det beste er at begge baade faar og gir noe tilbake... Men skal HAN gj;re jobben hele tiden, kan du regne med at han streiker til slutt Finn paa noe nytt, ikke ha sex bare paa kvelden,sex kan man ha hvor som helst.Og naar som helst...... Paa tide og piffe opp ditt sexliv kanskje?????? Pr;v noe nytt.....
pusesen Skrevet 22. juli 2005 #5 Skrevet 22. juli 2005 Ikke alltid lett å få til å ha sex på dagen iallefall ikke hvis du har barn... men det som virker er å ha sex rett etter at de har sovnet, lås dere inne en helg, med bare det dere trenger. Håper at du får det til, for det er jo ikke til å stikke under en stol at hvis du ikke orker å gjøre noe for han tilbake er det jo ikke så sikkert at han orker å gjøre noe for deg så lenge...
Gjest Ananas Skrevet 22. juli 2005 #6 Skrevet 22. juli 2005 Jeg tenkte også at litt pulings litt utenom rett før leggetid kansje kan være tingen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå