Gå til innhold

Selskap med venner. Servere Crabsticks og poteter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva tror du?

Anonymkode: 58e1a...30b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare ekle crabsticks og kokte poteter?

• Liker 4
Gjest Melis123
Skrevet

Synes ikke det hørtes veldig godt ut🙈 er det det eneste alternativet? Syns personlig at crabsticks bare er rart, men det er jo min subjektive mening😊

Skrevet

Herlighet.  

Anonymkode: fa211...d79

• Liker 2
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

For meg er Crabsticks noe man har på brødskiva med majones, passer ikke med poteter til. 

Skrevet

Jeg som er skeptisk til skalldyr generelt ville ikke blitt der lenge (og er ikke meningen med selskap at man skal bli en stund og snakke?) og hadde funnet nærmeste bensinstasjon og fylt opp magen der. Er det en forrett, så er det bedre som salat, og det kunne gå som en del av et tapasbord (som en over sa), men som hovedrett er det altfor lite.

Skrevet

Ehm.. 

Anonymkode: 2410b...838

Skrevet
1 time siden, Catalina Culès skrev:

For meg er Crabsticks noe man har på brødskiva med majones, passer ikke med poteter til. 

Enig.  Ikke ofte jeg har det, men jeg spiser det som du gjør. Og litt pepper.

Middag er det ikke for meg.

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, sofie777 skrev:

Jeg som er skeptisk til skalldyr generelt ville ikke blitt der lenge (og er ikke meningen med selskap at man skal bli en stund og snakke?) og hadde funnet nærmeste bensinstasjon og fylt opp magen der. Er det en forrett, så er det bedre som salat, og det kunne gå som en del av et tapasbord (som en over sa), men som hovedrett er det altfor lite.

Crabsticks er ikke skalldyr.  En kunstig etterligning bare og ikke veldig godt.

Anonymkode: ea009...149

• Liker 5
Skrevet
1 time siden, sofie777 skrev:

Høres ut som en merkelig oppførsel å gå dersom man ikke liker maten.

• Liker 3
Skrevet

Nei. Er vel egentlig ikke en ordentlig "rett". Aldri hørt om. Jeg bruker det på skiven eller i salat. Men vet mange ikke liker det så bruker kun i egen salat til lunsj. 

Om du vil ha noe enkelt kan du servere potetsalat, godt brød, spekeskinke/fenalår, laks og eggerøre.

Om det er snakk om pris: Chilli con/sin carne med hvitløksbrød (first price) og litt rømme og ost på toppen. 

Anonymkode: ed2d9...95a

Skrevet

Crabsticks og poteter høres rett og slett grusomt ut som middagsrett.  Hadde blitt kjempeskuffet om jeg hadde fått det servert.  Da er en grandiosa mye bedre hvis du ikke klarer å fikse noe annen mat.

• Liker 3
Skrevet
11 minutter siden, Brunello skrev:

Syns jeg, og.   Selvom jeg syns dette er merkelig å servere som middag hadde jeg spist, takket for maten og vært glad for invitasjonen.

Skrevet
3 timer siden, sofie777 skrev:

Crabsticks har ingenting med krabbe å gjøre.

Krabbe er digg crabsticks=Ikke krabbe 

• Liker 2
Skrevet
4 timer siden, sofie777 skrev:

Hadde nok ikke gått men hadde spist mer pote

Skrevet (endret)
3 timer siden, Brunello skrev:

Sa jeg det? Jeg mente i alle fall å si at jeg ikke hadde blitt der så lenge som jeg hadde blitt om maten var bedre. Og for at det ikke skal være tvil:jeg hadde spist maten, men ikke spist til jeg ble stappmett. DET hadde jeg gjort på en bensinstasjon eller hjemme 

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Crabsticks er ikke skalldyr.  En kunstig etterligning bare og ikke veldig godt.

Anonymkode: ea009...149

Crabsticks er ment å etterligne skalldyr, særlig krabbe, ellers hadde de kalt det noe annet. Jeg er enig i at smaken langt ifra er den samme, men jeg er skeptisk til både ekte og "falske" versjoner av (legg merke til tegnene) dette. 

Endret av sofie777

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...