Gå til innhold

hvor ronker..

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg tror de fleste menn runker stort sett hver dag. Jeg bor alene, er kvinne og runker nesten hver dag selv. Må det, hvis ikke blir jeg sutrete...

Videoannonse
Annonse
Gjest Onkel Sven
Skrevet

Hmmm... Jeg pleier å runke på toalettet når min kone ikke er i humør...

Skrevet
Han runker i hånda mi, noe annet ville være uakseptabelt og ekkelt, avfallet taes bort med kleenex og vi snakker aldri om det igjen.

:overrasket: What?!? Runker han seg selv og sikter sånn at ladningen havner i hånda di, deretter tar du deg av avfallshåndteringen? En urinprøve blir erotisk sammenlignet med det der............. stakkars fyr (med mindre han tenner på seansen da, men det tviler jeg sterkt på). Nei, takke meg til dama mi da, får jeg behov for en kjapp håndjobb runker jeg satsen utover brystene hennes mens hun kjæler med ballene mine, en opplevelse for oss begge faktisk :sjarmor:

• 2 uker senere...
Skrevet

Hehe, har gjort det siden jeg var 9år, alt ifra 1 til 4 ganger om dagen - stort sett hver eneste, bidige dag.

Er visst ekstra glad i damer :).

Har hatt fast dame i 4år og hun fornekter gladelig at jeg runker. Hun liker det simpelthen dårlig. Hun er klar over at jeg sitter på internett, men vet vel noen ganger at jeg ikke bare surfer, kan man si... Det gjør henne forøvrig usannsynlig sjalu noen ganger.

Skrevet
Altså er det 1 av 10 menn som ikke gjør det.  :roll:

Nei, undersøkelsen må leses slik: vi menn runker 9 av ti ganger. Ellers har vi vanlig sex.

Skrevet

Jeg tipper hver dag dersom han ikke er med meg. :ler:

Skrevet

Jeg vet ærlig talt ikke for når jeg spør (syns det er sexy å høre om) så sier han at han ikke husker sist gang eller det er lenge siden osv. Vet ikke om han lyver eller ikke, men skulle gjerne ha visst det. Innimellom spør jeg om vi ikke kan onanere sammen, men tror rett og slett han syns det er litt flaut. Fungerer best når jeg tar meg av oss begge :sjarmor:

Gjest Gromgutten
Skrevet
Jeg tipper hver dag dersom han ikke er med meg.  :ler:

Du skal ikke se HELT bortfra at han lurer seg til en runk også når du er i nærheten.

Skrevet
Du skal ikke se HELT bortfra at han lurer seg til en runk også når du er i nærheten.

Neida.. Vet det.. Men da finner jeg det som regel ut ganske fort.. :ler:

(som regel fordi han sier det)

Gjest Brunetten_
Skrevet
Sorry men du er blir holdt bak lyset  :grine2:

Hva med å logge deg inn å skrive/svare ordentlig?

Skrevet

Du verden for en tråd?!

Har ikke gått inn på denne før jeg, fordi jeg trodde det var en guttunge som startet den for å sammenligne sin egen runkefrekvens med andres.

Også var det ikke det.... denne var jo sinnsykt underholdende!! :ler::ler::ler:

Skrevet

Akkurat den delen av privatlivet skal han få ha i fred. :ler:

Skrevet

Lurer jeg også på. Kunne jo søke, men gadd ikke.

• 3 uker senere...
Skrevet
Min partner driver ikke med slikt han, da han var i ungdommen saa!. Men naa som han har blitt voksen, sier han at han har kjerring til slikt!!!!  :ler:

og han har heller aldri gjort det, paa di 3aarene vi har v'rt sammen!!!!

Fy flate så naiv trodde jeg ikke det var mulig å bli.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...