Gjest Gjest Skrevet 6. september 2005 #61 Skrevet 6. september 2005 Jeg tror de fleste menn runker stort sett hver dag. Jeg bor alene, er kvinne og runker nesten hver dag selv. Må det, hvis ikke blir jeg sutrete...
Gjest Onkel Sven Skrevet 6. september 2005 #62 Skrevet 6. september 2005 Hmmm... Jeg pleier å runke på toalettet når min kone ikke er i humør...
Gjest TTBoy Skrevet 7. september 2005 #63 Skrevet 7. september 2005 Han runker i hånda mi, noe annet ville være uakseptabelt og ekkelt, avfallet taes bort med kleenex og vi snakker aldri om det igjen. ← What?!? Runker han seg selv og sikter sånn at ladningen havner i hånda di, deretter tar du deg av avfallshåndteringen? En urinprøve blir erotisk sammenlignet med det der............. stakkars fyr (med mindre han tenner på seansen da, men det tviler jeg sterkt på). Nei, takke meg til dama mi da, får jeg behov for en kjapp håndjobb runker jeg satsen utover brystene hennes mens hun kjæler med ballene mine, en opplevelse for oss begge faktisk
Gjest Gjest Skrevet 17. september 2005 #64 Skrevet 17. september 2005 Hehe, har gjort det siden jeg var 9år, alt ifra 1 til 4 ganger om dagen - stort sett hver eneste, bidige dag. Er visst ekstra glad i damer . Har hatt fast dame i 4år og hun fornekter gladelig at jeg runker. Hun liker det simpelthen dårlig. Hun er klar over at jeg sitter på internett, men vet vel noen ganger at jeg ikke bare surfer, kan man si... Det gjør henne forøvrig usannsynlig sjalu noen ganger.
Gjest Gjest Skrevet 20. september 2005 #65 Skrevet 20. september 2005 Altså er det 1 av 10 menn som ikke gjør det. ← Nei, undersøkelsen må leses slik: vi menn runker 9 av ti ganger. Ellers har vi vanlig sex.
hecuba Skrevet 20. september 2005 #66 Skrevet 20. september 2005 Jeg tipper hver dag dersom han ikke er med meg.
Gjest Gjest Skrevet 20. september 2005 #67 Skrevet 20. september 2005 Jeg vet ærlig talt ikke for når jeg spør (syns det er sexy å høre om) så sier han at han ikke husker sist gang eller det er lenge siden osv. Vet ikke om han lyver eller ikke, men skulle gjerne ha visst det. Innimellom spør jeg om vi ikke kan onanere sammen, men tror rett og slett han syns det er litt flaut. Fungerer best når jeg tar meg av oss begge
Gjest Gromgutten Skrevet 20. september 2005 #68 Skrevet 20. september 2005 Jeg tipper hver dag dersom han ikke er med meg. ← Du skal ikke se HELT bortfra at han lurer seg til en runk også når du er i nærheten.
hecuba Skrevet 20. september 2005 #69 Skrevet 20. september 2005 Du skal ikke se HELT bortfra at han lurer seg til en runk også når du er i nærheten. ← Neida.. Vet det.. Men da finner jeg det som regel ut ganske fort.. (som regel fordi han sier det)
Gjest Brunetten_ Skrevet 21. september 2005 #70 Skrevet 21. september 2005 Sorry men du er blir holdt bak lyset :grine2: ← Hva med å logge deg inn å skrive/svare ordentlig?
Gjest gjest1 Skrevet 21. september 2005 #71 Skrevet 21. september 2005 Du verden for en tråd?! Har ikke gått inn på denne før jeg, fordi jeg trodde det var en guttunge som startet den for å sammenligne sin egen runkefrekvens med andres. Også var det ikke det.... denne var jo sinnsykt underholdende!!
Gjest Devil's Spawn Skrevet 21. september 2005 #72 Skrevet 21. september 2005 Jeg tipset om denne tråden på asylet: http://hs.diskusjonsforum.no/hs.html . Dere skal vite at vi ler av sånne KG-tråder på asylet
Gjest GreenSky Skrevet 21. september 2005 #73 Skrevet 21. september 2005 Akkurat den delen av privatlivet skal han få ha i fred.
gaja Skrevet 21. september 2005 #74 Skrevet 21. september 2005 hvor på asylet ligger den tråden da klapreslangen?
Gjest GreenSky Skrevet 21. september 2005 #75 Skrevet 21. september 2005 Lurer jeg også på. Kunne jo søke, men gadd ikke.
Gjest Devil's Spawn Skrevet 21. september 2005 #77 Skrevet 21. september 2005 http://hs.diskusjonsforum.no/hs-about919-75.html
Gjest Ragne Skrevet 10. oktober 2005 #80 Skrevet 10. oktober 2005 Min partner driver ikke med slikt han, da han var i ungdommen saa!. Men naa som han har blitt voksen, sier han at han har kjerring til slikt!!!! og han har heller aldri gjort det, paa di 3aarene vi har v'rt sammen!!!! ← Fy flate så naiv trodde jeg ikke det var mulig å bli.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå