Gå til innhold

hvor ronker..

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvor som helst tror jeg, jeg erter han litt og har nok overrasket han et par ganger, må fnise litt da assa. Det gjør meg ingenting at han gjør det, skulle jeg bli sjalu for det???

Videoannonse
Annonse
Gjest Claudius
Skrevet
Jeg sa ikke noe om at det  påvirket kjærligheten mellom dem. Men at "alle" her inne vet nøyaktig hvordan andre har det, det blir liksom for dumt! Og du kan nok ikke si at folks seksualliv består av både sex med partner og onani, for det finnes mange som aldri har onanert, og som aldri kommer til å gjøre det heller  ;)

Nå var det vel snakk om en mann her, og spørreundersøkelser jeg har sett, viser at 9 av 10 menn onanerer jevnlig, mens tallene for kvinner er noe lavere, tror det er 7 av 10. Derfor må man til de grader ta en naiv tro på at en mann ikke onanerer, med en ganske stor klype salt.

Gjest helt vanlig mann
Skrevet

Jeg er mann, altså runker jeg!

Skrevet

Min mann runker heller ikke. Hva er det med det, da? :klø:

Det hadde heller ikke gjort meg noe om han gjorde det. Men som sagt så gjør han ikke det.

Gjest Claudius
Skrevet
Min mann runker heller ikke. Hva er det med det, da?  :klø:

Det hadde heller ikke gjort meg noe om han gjorde det. Men som sagt så gjør han ikke det.

...og hvordan vet du det så sikkert?? :overrasket:

På linje med at mange kvinner fortsatt er ganske lite meddelsomme ang sin onani, så finnes det også menn som "lider" av det samme, om enn i kanske noe mindre grad enn kvinner.

Skrevet
Nå var det vel snakk om en mann her, og spørreundersøkelser jeg har sett, viser at 9 av 10 menn onanerer jevnlig, mens tallene for kvinner er noe lavere, tror det er 7 av 10. Derfor må man til de grader ta en naiv tro på at en mann ikke onanerer, med en ganske stor klype salt.

Altså er det 1 av 10 menn som ikke gjør det. :roll:

Gjest Gjest
Skrevet

Mannen min har aldri innrømt at han runker. Men jeg ferska han da han gjorde det i dusjen. Ikke noe galt i å gjøre det. Helt normalt og ikke noe å nekte for. Men jeg synes det ødelegger sexapetitten hans jeg da. Skulle ønske jeg kunne fått litt mer isteden ;)

Skrevet

Nå blir jeg ikke informert om hver gang han tar seg en runk da ;)

Regner med at det skjer minst en gang om dagen og da gjerne foran pc'n.

Ellers så skjer det i senga mens jeg ligger ved siden av (blir utrolig sur dersom jeg blir forstyrret når jeg sover så det skjer sjeldent) eller etter at jeg har stått opp.

Skrevet

Mannen min ronker i senga, på badet, foran PCen eller nadre plasser. Noen ganger sammen med meg, og noen ganger alene. Det er helt greit for meg. Det skjer vel en to tre gnager i uka. :)

Skrevet
...og hvordan vet du det så sikkert?? :overrasket:

På linje med at mange kvinner fortsatt er ganske lite meddelsomme ang sin onani, så finnes det også menn som "lider" av det samme, om enn i kanske noe mindre grad enn kvinner.

Jeg vet det fordi vi har snakket om det. Jeg sa også til ham i begynnelsen at jeg syntes det var rart dersom han ikke gjorde det. Men han forklarte meg hvorfor og nå forstår jeg det.

Han er fra en annen kultur og i hans omgangskrets hvor han kommer fra, er det ikke vanlig. De foretrekker å ha sex med sin kone enn å skulle ligge der og drive med seg selv. For ham er det helt ulogisk å holde på med seg selv.

Jeg tenker selv at det kanskje har noe å gjøre med at han er omskjært. Da mangler forhuden og det blir ikke det samme å drive med hånden. Da må han ihvertfall ha mye spytt på.

Gjest Gjest
Skrevet

Flowery sa:

Jeg tenker selv at det kanskje har noe å gjøre med at han er omskjært. Da mangler forhuden og det blir ikke det samme å drive med hånden. Da må han ihvertfall ha mye spytt på.

Det tror jeg ikke spiller noen rolle! Min mann er også omskjært, og har hatt flere omskjærte kjærester (Vi bor i USA). Han ronker iallfall.....og jeg tror ikke amerikanske menn ronker mindre enn norske selv om de er omskjært :ler:

Gjest Gjest
Skrevet

ååå, glemte å si at man trenger selvsagt ikke å bruke spytt for å ronke selv om man er omskjært. Teknikken blir bare litt annerledes enn hos de med forhud- ellers ingen forskjell!

Skrevet

greit nok, noen ronker, noen gjør det ikke.... det er ikke alle som liker og gjøre det, selv om man er mann vet du!!!!! Dere vet ikke hva som foregår under vårt tak, så hold kjeft alle sammen!!!! det er noen som skjønner meg, andre ikke!!!

Så ikke plag meg noe mer om det!!!!!

Det er Ikke alle mannfolk som liker og nappe løk veit du!!!!!!!!!!!!!!!!!

Så ikke skap noe problemer her!! Jeg sa det som det er, dette er et forum.....

Så hold dere's meninger for dere selv..... Jeg har sagt mitt......

Jeg driter i om alle andres mannfolk, eller generelt dere mannfolk som skriver at dere ronker både her og der!!! Det gir jeg blanke faen i, men min mann gjør det ikke!!! Han syntes ikke at det er noe godt!! Så hvorfor ikke bare respektere det da!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :frustrert:

Skjønner dere!!!! eller er det folk her, med NULL vett i hodet!!!!!!! :tristbla:

Enten det ellers gjør dere dette bare for og få meg irritert, og sint....

Jeg svarte på et innlegg, og da skal det liksom bare bli at: nei hun juger, mannen hennes juger, bla bla bla bla bla... osv.....

Dere vet ingen ting om oss, så hvorfor lage noe mer ut av det...........

OPPGITT

:sinna::frustrert::sad:

Gjest Gjest
Skrevet

Åpenbart er dette et særdeles touchy tema for noen... Jeg for min del skjønner liksom ikke helt hva som er problemet. Jeg synes det er sinnsykt sexy hvis typen min runker. Jeg pleier å spørre ham om han gjør det, og han svarer når han gjorde det etc. Jeg synes det er utrolig sexy når han forteller meg hva han fantaserte om da han ronka osv. Jeg tenker som så at dess bedre forhold han har til sex og sitt eget sexliv som enkeltperson, dess bedre og heftigere sex får vi når vi er sammen. Jeg har også et sexliv som enkeltperson -dvs. alt jeg gjør av seksuelle handlinger gjør jeg ikke nødvendigvis sammen med han, men gjerne alene også. Etterpå liker jeg f.eks å fortelle ham om det, eller på en eller annen måte innlemme han i det jeg har gjort -det kan være fantasier, noe jeg har lest, et bilde jeg har sett eller liknende.

Nelle

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg ronker i senga, på badet, og på jobben, men til kona mi sier jeg at jeg aldri runker, for det vet jeg hun liker å høre.

Så jeg er så hensynsfull, jeg lar henne leve i en drømme verden, der jeg aldrig ronker:-) (fortell altid kvinner det de liker å høre, så er de omgjengelige og tar husarbeide med et smil)

Gjest Pål Are.
Skrevet

Jeg er en gutt/mann på 27år. Jeg ronker ikke!! Det har jeg aldri brydd meg noe om. Dessuten liker jeg ikke og nappe opp og ned på penisen.

Men nå kvinnenne gjør det, er det digg, men ikke ellers!!!!

Jeg skjønner heller ikke dette med at dere sier at alle mannfolk runker, for jeg er ikke en av dem... Men jeg er tydelig vis ikke alene om den saken.

Og det er godt og høre!!!!

Jeg har alltid blitt mobbet av venner/kamerater, da dem spør meg om hvor ofte jeg ronker!! Jeg har blitt kalt for snåling/raring/tulling/ og at jeg er veldig Rar.

det er ikke godt og høre slikt, men jeg har lært meg og leve med det!!

Noen ser på meg som en FREAK, men jeg skjønner ikke hvorfor!!!!

Er jeg en FREAK selv om jeg ikke drar penisen opp&ned?

Nei, dere vet ikke hva som foregår i andres hus, eller leiligheter... Så ikke kom og utal dere om at dere skulle ha visst alt om alle.

Det er ikke alle gutter/mannfolk som runker. og jeg er ikke en av dem....

GJØR DET DA MEG TIL EN FREAK/SNÅLING/RARING?? Jeg bare lurer, må jo få svar fra di som kan det meste og veit det meste her inne da!! Og tydeligvis veit hva som foregår under andres tak...

Jeg er også en gutt som ikke deburterte i sex før jeg fylte 20, kanskje det også er litt snålt/rart?

Jeg skjønner ikke hva som er så veldig rart med at enkelte/noen gutter/mannfolk ikke drar penisen opp&ned... det er ikke alle som liker det.

Jeg føler med dere som har skrevet at dere menner ikke ronker, men dere får på en måte slengt en haug med dritt i trynet, og at dere juger, og at mennenne deres sier bare det for og være " ærlige" liksom meg i ræva....

Nei jenter: til dere som har mannfolk som ikke ronker, jeg vil bare si at det er godt og høre!! Slik at jeg ikke er den eneste... Det betyr en del for meg!! :klem:

Det er da godt og høre at det er flere som meg!!!

MVH

Pål Are.

( The FREAK, snålingen, raringen)... :tristbla:

Det er ikke mye moro!! :frustrert:

Jeg ser ikke på det som og være ekte mannfolk at man ronker!! Jeg har aldri likt det, og jeg syntes ikke noe om det! Jeg må være fra et annet verdens rom jeg da!

Alien eller noe!! Haha....

Men i alle fall. Godt og høre at det er flere som meg. Og at jeg ikke er alene om dette!! Det er vondt og bli ertet for at man ikke ronker...

Det er fælt og tenke på, at folk "liksom" skal juge om slike ting.

Og til dere alle andre som runker, kos dere med det, men ikke se ned på di som ikke gjør det!! Det er ikke fullt så kult...

Takker for meg.... :sjenert::klem:

Applaus :klappe::sjenert::klappe:

Gjest Uregistrert
Skrevet

At Pål Arne er en mann tviler jeg sterkt på.

Hvem er det som spør kameratene sine om hvor ofte de runker da? Ingen...

Tror nok dette er miss i forkledning jeg:-)

Gjest Ananas
Skrevet
Dere vet ingen ting om oss, så hvorfor lage noe mer ut av det...........

OPPGITT 

:sinna:  :frustrert:  :sad:

O.o Spørsmålet jeg stiller meg er hvorfor du opplever sinne utifra det som blir posta her av noen som - nettopp - ikke kjenner deg eller ditt liv. Hva er det som gjorde deg sint?

Jeg tror også Pål Are er en falsk signatur men uansett: Hvis du ikke liker å runke så la vær. Jeg kan ikke tro annet enn at 99% av single menn onanerer fast, og at det å ikke runke gjør at du skiller deg kraftig ut.

Og hva så! Alle er forskjellige, og alle må og bør gjøre det *de* liker, og ikke hva andre liker. Målsetningen med livet er ikke å bli som alle andre, og "normalen" er ingen målestokk for verdi.

Gjest Jon Are
Skrevet

Jeg tror ikke det er uvanlig at menn ikke ronker. Selv gjør jeg det aldri lenger. Jeg synes ikke det er riktig at menn i 30 årene driver på å ronker hele tiden, særlig ikke om de har partner.

Hilsen fra Jon Are

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...