Gjest Guest Skrevet 18. juli 2005 #1 Skrevet 18. juli 2005 Lurer litt på hvor ofte partneren deres ronker og hvor?? Mannen min inrømmer et par ganger i måneden på badet!
Gjest Milah Skrevet 18. juli 2005 #2 Skrevet 18. juli 2005 Det vet jeg ikke, er ikke noe jeg spør om akkurat.
Miss Angelina Skrevet 19. juli 2005 #3 Skrevet 19. juli 2005 Min partner driver ikke med slikt han, da han var i ungdommen saa!. Men naa som han har blitt voksen, sier han at han har kjerring til slikt!!!! og han har heller aldri gjort det, paa di 3aarene vi har v'rt sammen!!!!
Gjest Guest Skrevet 19. juli 2005 #4 Skrevet 19. juli 2005 ....og han har heller aldri gjort det, paa di 3aarene vi har v'rt sammen!!!! Og det tror du virkelig på???
Gjest sommergjest Skrevet 19. juli 2005 #6 Skrevet 19. juli 2005 2 ganger om dagen og har gjort det i siden jeg var 15 år..
Gjest Devil's Spawn Skrevet 19. juli 2005 #7 Skrevet 19. juli 2005 Unnskyld om jeg er frekk, men.... hva er hele poenget med spørsmålet? Helt ærlig vil jeg tro at de fleste blåser langt i om andre gubber runker tre ganger i uka på dass, oppe i et tre eller på kjøkkenbordet.
Gjest Guest Skrevet 19. juli 2005 #8 Skrevet 19. juli 2005 og han har heller aldri gjort det, paa di 3aarene vi har v'rt sammen!!!! ← HAHAHAHAHAHA!
Miss Angelina Skrevet 20. juli 2005 #9 Skrevet 20. juli 2005 Ja, hvorfor skal han gjøre jobben selv da jeg kan gjøre det for han!! Dessuten syntes han at det er best sånn!! Det er IKKE ALLE MANNFOLK som liker og RONKE da vet du!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Men om din og andres gjør det så greit, men ikke min..................... Ærlighet er en NICE CAR!!!!! Got IT
Gjest Guest Skrevet 20. juli 2005 #10 Skrevet 20. juli 2005 Min partner driver ikke med slikt han, da han var i ungdommen saa!. Men naa som han har blitt voksen, sier han at han har kjerring til slikt!!!! og han har heller aldri gjort det, paa di 3aarene vi har v'rt sammen!!!! ← Jaja, RIGHT!!
Gjest Gjestehest Skrevet 20. juli 2005 #11 Skrevet 20. juli 2005 Ja, hvorfor skal han gjøre jobben selv da jeg kan gjøre det for han!! Dessuten syntes han at det er best sånn!! Det er IKKE ALLE MANNFOLK som liker og RONKE da vet du!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Men om din og andres gjør det så greit, men ikke min..................... Ærlighet er en NICE CAR!!!!! Got IT ← Hmm....Stiller du alltid opp når han har lyst da? Jeg regner med det siden du sier du alltid gjør jobben for han? Selv når du ikke selv har lyst? Hva hvis han er bortreist eller dere er fra hverandre? Bare litt nysgjerrig...
Miss Angelina Skrevet 21. juli 2005 #12 Skrevet 21. juli 2005 Selvsagt stiller jeg opp for han!!!! Jeg sier aldri NEI til slikt.... Så alle dere andre kan HOLDE KJEFT, for dere vet ikke hva som foregår under vårt tak......... Så ikke si noe som helst, som dere IKKE vet svaret på!!!!
Gjest Piper Skrevet 21. juli 2005 #13 Skrevet 21. juli 2005 Ingen anelse, for det er hans private ting.
Gjest Guest Skrevet 21. juli 2005 #14 Skrevet 21. juli 2005 Haha SÅ MØKKASUR da:D Om du virkelig sier ja hver eneste gang han vil ha sex, så kan jeg tro det, men ellers sier han det garantert fordi han vet at noen jenter ikke takler sånt! Å påstå at noen menn rett og slett ikke liker å onanere er å si at noen ikke liker å få orgasme! Det går ut på nøyaktig det samme, orgasme er tross alt pointet med onanering! Exen min innrømmet å gjøre det 2 ganger i uka, og jeg hadde ikke noe problem med det
Gjest Guest Skrevet 21. juli 2005 #15 Skrevet 21. juli 2005 Selvsagt stiller jeg opp for han!!!! Jeg sier aldri NEI til slikt.... Så alle dere andre kan HOLDE KJEFT, for dere vet ikke hva som foregår under vårt tak......... Så ikke si noe som helst, som dere IKKE vet svaret på!!!! ← Sorry men du er blir holdt bak lyset :grine2:
Gjest Piper Skrevet 21. juli 2005 #16 Skrevet 21. juli 2005 Jeg tror man skal være veldig naiv, om man tror at mannen sin ikke onanerer.
Gjest gjest1 Skrevet 21. juli 2005 #17 Skrevet 21. juli 2005 Han runker i hånda mi, noe annet ville være uakseptabelt og ekkelt, avfallet taes bort med kleenex og vi snakker aldri om det igjen.
Gjest Gjest Skrevet 21. juli 2005 #18 Skrevet 21. juli 2005 Du må virkelig være utrolig naiv! Greitt nok at mannen din sier at han ikke gjør det-- men på 3 år! HALLO!!! Min mann innrømmer heller ikke at han ronker, men selvfølgelig vet jeg at han gjør det.
Gjest Claudius Skrevet 22. juli 2005 #19 Skrevet 22. juli 2005 At dere alle gidder å undergrave ærligheten i forholdet mellom Miss Angelina og hennes mann! Ingen av dere aner noe som helst om dem jo Folks behov er ulike, folks åpenhet er ulik, jaja, at dere gidder sier jeg bare ← Om ham runker påvirker da ikke kjærligheten mellom dem? Jeg tror ikke et døyt på at han ikke runker. Folks seksualliv består av både onani og sex med partner. Det er ikke noen motsteninger i det.
Gjest Gjest Skrevet 22. juli 2005 #20 Skrevet 22. juli 2005 he he hvorfor spørre om sånt for så å bli pottesur av svarene du får nei klipp deg å komme deg i arbeid få andre ting å gruble over
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå