AnonymBruker Skrevet 23. august 2020 #1 Skrevet 23. august 2020 Trur det er første gang jeg faktisk føler at jeg må "Skrive" om en gruppe på facebook på noen plasser. Men må si meg at dette må være en av de meste useriøse gruppene som er på facebook. Moderatorer og admins som har null kontroll. Mobbing og trakaseringer, folk som legger ut personlige informasjon om folk, både nummer og bilder av folk. Og admins og moderatorer gjør ingenting med dette. Og når jeg selv sier dem imot at jeg faktisk ikke synes at dette er greit, for det er jo ikke det. Så blir man jo kasta ut Liksom, at jeg ble kasta ut er like greit, bryr meg egentlig ikke så mye, men jeg kjenner jeg blir ganske forbanna over hvordan noen moderatører oppfører seg når folk faktisk blir direkte uthengt og mobbet, og privat informasjon som ikke burde være ute på grupper. Hva synes dere om gruppen? Anonymkode: b1308...8b1
AnonymBruker Skrevet 23. august 2020 #2 Skrevet 23. august 2020 Daskeladden? Hva slags gruppe er dette? Anonymkode: d8267...d05 1
AnonymBruker Skrevet 23. august 2020 #3 Skrevet 23. august 2020 Just now, AnonymBruker said: Daskeladden? Hva slags gruppe er dette? Anonymkode: d8267...d05 er mere en gruppe med vitser og tull, memes osv. Med nærmere over 20 000 medlemmer eller mere. Anonymkode: b1308...8b1
AnonymBruker Skrevet 23. august 2020 #4 Skrevet 23. august 2020 Også glemte jeg og nevne "nevner ikke noe navn" men noen av de som faktisk er moderatorere der tåler jo heller ikke at dem tar feil, så når dem faktisk tar feil, så kaster dem medlemmer ut. Som også e så utrolig useriøst. Anonymkode: b1308...8b1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå