AnonymBruker Skrevet 23. august 2020 #1 Skrevet 23. august 2020 Har fremdeles ingen farge i ansiktet.. jeg tok fuktighetskrem og tømte saften fra inni flasken i kremen. Altså dette er en nesten tom flaske, St Moriz medium foam. Vasket av på fingrene etterpå og er ingen tegn til St jeg har hatt selvbruning der. Ser ingenting i ansiktet heller. Kan ikke pumpes ut for det kommer bare skum som er fargeløst. Derfor turte jeg å bruke den i ansiktet nå, for den gir fort farge på kroppen. Er det fordi det var flytende at jeg ikke får farge, eller fordi den er oppbrukt? Anonymkode: c2146...5d1
AnonymBruker Skrevet 23. august 2020 #2 Skrevet 23. august 2020 Du brukte ksnskje for mye fuktighetskrem i forhold til selvbruning og fargen druknet i kremen? Anonymkode: 46bb5...d08
AnonymBruker Skrevet 23. august 2020 #3 Skrevet 23. august 2020 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du brukte ksnskje for mye fuktighetskrem i forhold til selvbruning og fargen druknet i kremen? Anonymkode: 46bb5...d08 Skal det ha noe å si? Jeg får ikke bestemt meg for hvilken jeg skal kjøpe for ansiktet heller. St Moriz blå eller oransje, Sophie Elise, Ida Warg (drops) eller Kicks liksom? Anonymkode: c2146...5d1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå