Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vennegjengen til samboer er skikkelig close og kjent hverandre siden barnehagen.. 

Eksen hans er også i den gjengen.. 

Og så er det meg, jeg har aldri hatt noe vennegjeng, jeg er sjenert og klarer ikke bare å ta ordet å skravle i vei. Og enda vanskeligere når dem er så interne. 

Vi var i selskap med alle dem i går, jeg ble sittende alene hele kvelden, som det utskuddet.. Samboer sier jeg må bare gå å prate med noen, men jeg kjenner en klump i magen, klarer ikke, blir gråtkvalt. 

Hvordan går man frem? 

Anonymkode: 6aeee...b26

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I  sånne settinger så er det jo dun samboer som skal ta vare på deg og sørge for at du har det bra og dra deg inn i samtalen.

Anonymkode: e2a62...12b

• Liker 10
Skrevet

Foreslår at dere forsøker å møte 1-3 fra gjengen av gangen noen ganger, så du kan bli kjent med dem i en mindre setting enn en fest med alle sammen :) Dette bør jo samboeren din da forsøke å få til. Bare gå på cafe, gå ut å spise eller invitere et par av dem hjem til dere. Også må du tørre å snakke med noen selv om det er skummelt, og samboeren din bør hjelpe til litt med å inkludere deg.

Du bør også forsøke å ikke tenke at du kun må bli venn med hans venner, det er veldig fint å ha noen venner selv også så ikke glem å pleie vennskap utenfor forholdet (selv om det ikke er en gjeng, det må man ikke ha)

Anonymkode: f80b0...930

• Liker 2
Skrevet
16 hours ago, AnonymBruker said:

Foreslår at dere forsøker å møte 1-3 fra gjengen av gangen noen ganger, så du kan bli kjent med dem i en mindre setting enn en fest med alle sammen :) Dette bør jo samboeren din da forsøke å få til. Bare gå på cafe, gå ut å spise eller invitere et par av dem hjem til dere. Også må du tørre å snakke med noen selv om det er skummelt, og samboeren din bør hjelpe til litt med å inkludere deg.

Du bør også forsøke å ikke tenke at du kun må bli venn med hans venner, det er veldig fint å ha noen venner selv også så ikke glem å pleie vennskap utenfor forholdet (selv om det ikke er en gjeng, det må man ikke ha)

Anonymkode: f80b0...930

Støtter denne!

Skrevet

MÅ du bli med i den gjengen, TS? Trenger du flere venner? Hvor viktig er disse menneskene for deg?

Mannen min er i en gjeng med både gutter og jenter (menn og damer, hehe). Det hender jeg møter dem, f.eks. hvis de samles hjemme hos oss og jeg ikke har klart å finne et påskudd for å komme meg ut av huset. Damene i den gjengen er veldig "eiesyke" på mannfolka i gjengen opplever jeg det som, veldig høylytte og sterke personligheter. Og jeg tenker at jeg ikke orker å bli med dem og prøve å markere meg og skvise meg inn i gjengen deres. det kan være greit for mannen min å ha sin egen sisoale krets, så har jeg mine egne venninner utenom.

Jeg er "på hils" med disse folkene, og vi er venner på facebook, og det hender jeg blir invitert sammen med mannen hvis det er en stor markering, f.eks. bryllup eller noe. Men ellers er jeg veldig fornøyd med å ikke ha sosial omgang med dem.

Anonymkode: a8329...c0a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...