Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sånn ca? 

Anonymkode: ef207...6d2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

1000,-

Anonymkode: 4b8bd...d56

Skrevet

Mellom 1000-1500

Anonymkode: ed55c...a01

• Liker 1
Skrevet

Jeg betalte 2000,-, spørs om det er jordmor eller gynekolog og hvor du bestiller. De fleste har prisliste på hjemmesiden. 

Skrevet
3 minutter siden, Gåsemor skrev:

Jeg betalte 2000,-, spørs om det er jordmor eller gynekolog og hvor du bestiller. De fleste har prisliste på hjemmesiden. 

Det var litt av en pris. 

• Liker 1
Skrevet

Spørs hvor en bor hen har jeg funnet ut. Prisen varierer fra 600 til 2500.

Anonymkode: 330ee...e28

Skrevet

Hvorfor lage en slik tråd? Herregud så tafatte folk er.. Du kan jo kaaansje prøve å google det i stede for å spør på kg? 

Anonymkode: 2b66e...a82

• Liker 2
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor lage en slik tråd? Herregud så tafatte folk er.. Du kan jo kaaansje prøve å google det i stede for å spør på kg? 

Anonymkode: 2b66e...a82

Generelt er det tydelig at folk ikke vet hvordan man googler lenger 😅

• Liker 1
Skrevet

Jeg betalte 63kr. 

Anonymkode: 7e985...929

Skrevet

Spørs jo på hvor man går enn det da. De fleste tar mellom 1000 og 2000 kr..

Skrevet

jordmoren her i området tar 700 kr, gynekologen min 1350 kr

Skrevet

Jeg betalte 1600kr

Anonymkode: 3f8e4...c9d

Skrevet

1500kr Trheim. 

Anonymkode: ed16d...518

Skrevet

Jeg betalte egenandel på rundt 80 kr 😅 ble henvist til tidlig UL av fastlegen, fikk time uke  etter jeg var til fastlegen så skjønner ikke hvorfor folk er villige til å betale på tusenvis bare for å omgå fastlegen🤔

Anonymkode: f4ab6...c12

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg betalte egenandel på rundt 80 kr 😅 ble henvist til tidlig UL av fastlegen, fikk time uke  etter jeg var til fastlegen så skjønner ikke hvorfor folk er villige til å betale på tusenvis bare for å omgå fastlegen🤔

Fordi man får ikke dekket ultralyd av det offentlige kun fordi man har lyst på. 

Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fordi man får ikke dekket ultralyd av det offentlige kun fordi man har lyst på. 

Jeg fikk nå det 🤔 bare fordi jeg hadde lyst til å sjekke at det var liv. Trengte ikke oppgi annen grunn enn det. 

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg fikk nå det 🤔 bare fordi jeg hadde lyst til å sjekke at det var liv. Trengte ikke oppgi annen grunn enn det. 

De færreste får det. 

Skrevet
46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo helt bak mål og ikke noe alle får. (Men nå får vel alle tilbud i uke 12 etterhvert) Tror du virkelig folk er så dumme at de heller betaler 1000-2000kr for å «omgå fastlegen»? Jeg fikk to tidlige UL dekket pga historikk med dødfødsel og habituell abort, men det er ikke noe alle bare kan be om liksom. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...