Gå til innhold

Hva med under kjolen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva brukte dere under kjolen? Jeg har store og tunge bryster (70J) og tviler på at de klistermerkene som ofte brukes uten BH skal greie å holde de oppe gjennom hele dagen. Kjolen min dekker en god del foran og bak på ryggen, men skuldrene er bare, så kan ikke bruke en vanlig BH heller. Noen smarte løsninger på dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke noe under brudekjolen, det er jo som regel sånn bh-opplegg innebygd i kjolen. Den var ikke stroppeløs, men bare blonder øverst og litt lav rygg. Prøvde noen stroppeløse og de hadde også en bh-løsning sydd fast i kjolen. Jeg droppa kjole med bare skuldre for å slippe å tenke på sigende kjole 🙈

Jeg prøvde også å ha på sånne klistre-på bh-skåler, men de føltes veldig klamt. Men det er sikkert noen som er gode! 

Anonymkode: cf3ac...6aa

• Liker 1
Skrevet
59 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har ikke noe under brudekjolen, det er jo som regel sånn bh-opplegg innebygd i kjolen. Den var ikke stroppeløs, men bare blonder øverst og litt lav rygg. Prøvde noen stroppeløse og de hadde også en bh-løsning sydd fast i kjolen. Jeg droppa kjole med bare skuldre for å slippe å tenke på sigende kjole 🙈

Jeg prøvde også å ha på sånne klistre-på bh-skåler, men de føltes veldig klamt. Men det er sikkert noen som er gode! 

Anonymkode: cf3ac...6aa

Min kjole har ikke noe slikt innebygget dessverre.

Skrevet

Ta med kjolen til en skikkelig undertøysbutikk, så har de sikkert råd. 

Anonymkode: 620f2...718

Skrevet

Bruker faktisk ofte bikinioverdeler under kjoler. Syns det kan være lettere å finne noe som kan passe snittet på en kjole, eller finne noe med lite stoff, enkle snorer om noe vil vises. Men jeg trenger ikke mye støtte da.

Anonymkode: 6f918...2b9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...