AnonymBruker Skrevet 23. august 2020 #1 Skrevet 23. august 2020 Er på jakt etter en split end mender eller hår olje, jeg kan bruke i tuppene på mitt tynne hår som lett blir tørt/flisete. Kan legge til at håret mitt også blir lett fett så jeg kan ikke ha en tung olje. Anonymkode: c119b...fbf
AnonymBruker Skrevet 23. august 2020 #2 Skrevet 23. august 2020 44 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er på jakt etter en split end mender eller hår olje, jeg kan bruke i tuppene på mitt tynne hår som lett blir tørt/flisete. Kan legge til at håret mitt også blir lett fett så jeg kan ikke ha en tung olje. Anonymkode: c119b...fbf moroccan oil har en light variant av oljen sin, jeg liker den kjempegodt. Anonymkode: daafb...50e 1
AnonymBruker Skrevet 24. august 2020 #3 Skrevet 24. august 2020 Denne, soleklart best. https://www.blush.no/product/840191/haarpleie/haarkur/redken-extreme-anti-snap?gclid=CjwKCAjwyo36BRAXEiwA24CwGXvacqjpX16DsgnUskypcpkeUOTDNGmOwZqbWRWwoXMhu0KM_wi-XRoCEbMQAvD_BwE&gclsrc=aw.ds Anonymkode: a6cf1...b04
AnonymBruker Skrevet 25. august 2020 #4 Skrevet 25. august 2020 Nå har jeg kjøpt Moroccoan oil light, og håper den er bra. Takk for andre tips også. Ha en bra hårdag😉 Ts Anonymkode: c119b...fbf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå