Gå til innhold

Burde jeg konfrontere han som var slem mot meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

For noen uker siden opplevde jeg at en random mann sa masse stygge ting til meg, han sa jeg var stygg, feit og burde ta fettsuging. Jeg har grått nesten konstant i 2 uker og har sånn angst at det er helt grusomt. Har lyst å ta hevn og ikke at han skal slippe unna.

Nå fant jeg ut fullt navn på denne fyren, har lyst å konfrontere han igjen med oppførselen hans. Hadde dere gjort det? Dsv er han en hotshot i bygda si, eier hoteller etc. Kan jeg evt henge han ut på nettsiden deres? Og nevne at han er en person som trakasserer tilfeldige damer? Ser han har en bror også, kanskje det hjelper å si fra til han hva slags bror han har. 

Jeg får nesten ikke puste for jeg gråter sånn. Klarer dsv ikke legge det bak meg, tar meg ekstremt nær av det og er nesten suicidal :( Han sa også at sånne som meg burde bare dø, jeg er helt ødelagt av det her. Hvorfor er det så mange slemme menn i landet her?! 

Anonymkode: 173c8...2f5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og en ting til, går dette under hate crime, sånn at jeg kan anmelde det? Vil ikke at ha skal slippe unna. Det er faktisk ikke grei oppførsel. 

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

For noen uker siden opplevde jeg at en random mann sa masse stygge ting til meg, han sa jeg var stygg, feit og burde ta fettsuging. Jeg har grått nesten konstant i 2 uker og har sånn angst at det er helt grusomt. Har lyst å ta hevn og ikke at han skal slippe unna.

Nå fant jeg ut fullt navn på denne fyren, har lyst å konfrontere han igjen med oppførselen hans. Hadde dere gjort det? Dsv er han en hotshot i bygda si, eier hoteller etc. Kan jeg evt henge han ut på nettsiden deres? Og nevne at han er en person som trakasserer tilfeldige damer? Ser han har en bror også, kanskje det hjelper å si fra til han hva slags bror han har. 

Jeg får nesten ikke puste for jeg gråter sånn. Klarer dsv ikke legge det bak meg, tar meg ekstremt nær av det og er nesten suicidal :( Han sa også at sånne som meg burde bare dø, jeg er helt ødelagt av det her. Hvorfor er det så mange slemme menn i landet her?! 

Ta deg sammen. Dette er ikke noe å drepe seg selv for, du vet ikke hvem han er? Jeg hadde bare lagt det bak meg, hadde ikke brukt tiden min på å tenke på sånne folk, jeg. La vær å kontakte broren hans, han har ingenting med det å gjøre. Du kan godt konfrontere han og fortelle at det han sa til deg var veldig sårende og at du vil ha en unnskyldning. Men personlig hadde jeg katt være å konfrontere han, men dersom han hadde gjort det igjen så hadde jeg nok konfrontert han ja.

Anonymkode: 3453f...425

• Liker 3
Skrevet

Du overdriver. Lær deg å tåle litt. Han er en fremmed så hva fremmede sier burde du ikke ta deg nær av. Han kjenner deg jo ikke. Så la han si hva han vil. du kan jo skrive til han at det han sa var svært sårende og at han burde passe kjeften sin i fremtiden for det er skikkelig drittsekk å mobbe andre. 

Ikke bland broren hans i dette for guds skyld. Broren har ikke noe med dette å gjøre, og kan jo være broren allerede vet at han har en bror som er frekk i kjeften. 

Anonymkode: e0465...02e

• Liker 1
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Og en ting til, går dette under hate crime, sånn at jeg kan anmelde det? Vil ikke at ha skal slippe unna. Det er faktisk ikke grei oppførsel. 

Anmeld han.

Anonymkode: 9023c...60f

• Liker 1
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva slags situasjon sa han dette i? Møttes dere på byen eller noe?

Anonymkode: 707c3...7a2

• Liker 1
Skrevet

Når noen går til det skritt og sier at andre bare kan dø, så er det faktisk ulovlig. For en psykopat.

Jeg skjønner godt at du vil konfrontere, men tro meg, han vil mest sannsynlig ikke bry seg. Husk at han har psykopatiske trekk. Slike går det ikke å appellere til.

Jeg skjønner godt at du tok dette hardt. Psykisk vold er ikke bedre enn fysisk vold. Iblant tvert i mot.

Men du må prøve å legge det bak deg. Det er ikke så mye å få gjort, og om du vil anmelde for trakkasering, er det ikke sikkert du kommer noen vei. Men det er det eneste du kan prøve på.

Husk for all del at det er han som ikke er god. Du fortjente på ingen måte dette! 

• Liker 1
Skrevet

Du må rett og slett få tykkere hud. Helt forståelig at du ble såret og lei deg,men det er jo helt klart han som har problemer når han oppfører seg sånn mot noen. Du må ikke ta deg nær av dette. Han oppfører seg som en idiot. Å hevne seg setter deg ned på samme nivå som han,ikke gjør det. Du må gjerne konfrontere han,men du bør ikke forvente at det vil hjelpe. Det ville kanskje hjulpet deg om han sa unnskyld og sa at han ikke mente det. Mest sannsynlig mente han det og vil bare såre deg enda mer om du tar kontakt. Du burde fått deg en time til psykolog. Du sier du har grått i to uker,er suicidal,du har angst og hevntanker. Du trenger litt hjelp til selvfølelsen,tenker jeg. 

• Liker 1
Skrevet

Vel, hvis han jobber på hotellet kan du jo ringe sjefen og si hva slags ansatt de har. Fortelle sjefen hva han har gjort mot deg, og jo du kan gjerne henge han ut litt på en mer mildere måte. Husk at det er han som ikke er helt god her, du skal bare heve deg over det. Du er mer enn bra nok.😇❤️Sender deg en trøsteklem❤️

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...