AnonymBruker Skrevet 23. august 2020 #1 Del Skrevet 23. august 2020 Jeg har de siste ukene klart å ligge på under 1500 kalorier, da jeg skal ned 8kg i vekt. Men jeg spiser mat med svært lite kalorier så jeg blir som regel veldig mett på rundt 900-1000 kalorier om dagen. Problemet er at jeg føler at når jeg blir mett har jeg spist for mye. Jeg kan kjenne at magen er full, og da føler jeg ikke at jeg går ned i vekt selvom det er riktig mengde kalorier. Er det fler som har det slik?😅 Anonymkode: e7d0f...102 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2020 #2 Del Skrevet 23. august 2020 Det er ikke noe å le av, det er sånn spiseforstyrrede tenker. Hvis du bare er lei av kjedelig mat, spis annen mat. Anonymkode: ef833...86e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 25. august 2020 #3 Del Skrevet 25. august 2020 Kjære trådstarter, Jeg må dessverre stenge tråden din med bakgrunn i at vi ikke kan vite hvilken kompetanse som ligger bak svarene du vil få. Vi kan ikke passe tråden din konstant og luke ut svar du kan få som kan være skadelig for deg eller andre i en sårbar situasjon. Vi anbefaler også at du tar kontakt med din fastlege for å få en profesjonell oppfølging og/eller svar på spørsmålene dine. Du kan også ta kontakt med Rådgivning Om Spiseforstyrrelser. De kan du kontakte på både mail og telefon. De har bred erfaring med spiserelaterte problemer, og kan være gode å snakke med når man er i en vanskelig situasjon, slik du beskriver. Med vennlig hilsen Edie, adm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg