Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg skal begynne å søke jobber igjen nå, da jeg kun har en deltidsstilling med tilkalling. Da dette ikke er nok, er jeg veldig interessert i å finne meg noe ekstra. Jeg blir nok å søke på både deltidsstillinger og fulltidsstillinger, alt ettersom hva som legges ut. Det jeg lurer på er hva jeg bør skrive, og om jeg bør nevne noe om min nåværende jobb? Jeg tenker mest i forhold til min stillingsprosent hos min nåværende arbeidsgiver hvis jeg søker en deltidsstilling hvor jeg blir nødt til å beholde min nåværende jobb, i tillegg til arbeidserfaring fra denne jobben f.eks.

Anonymkode: 068fe...cde

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan jo skrive hva du jobber med nå, hvor stor stilling du har der og hvilke erfaringer denne jobben har gitt deg. Du kan også skrive at du vil kombinere denne jobben med en ekstra deltidsstilling, men at du eventuelt også er interessert i å bytte den med en fulltidsstilling. Min erfaring er at det er like greit å være åpen om sin jobbsituasjon allerede i søknaden, sånn at det ikke kommer som en bombe på et evt intervju. 

Anonymkode: da53f...d43

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...