Humle Brumle Skrevet 23. august 2020 #1 Skrevet 23. august 2020 Herregud hvorfor har jeg ikke smakt på dette før. Det var sikkelig godt, og den følelsen av torskerognen på tunga er bare helt fantastisk! Jeg må seriøst spise dette hver dag tenkte jeg, men så leser jeg at det kan være farlig fordi det er mange giftstoffer i fiskelever og sånn da. Her er link https://www.dinside.no/okonomi/kun-menn-og-eldre-bor-spise-postei-av-fiskelever/61946749 🥺betyr det at jeg må slutte å spise det?😭 og hva betyr kvinner i fruktbar alder? Er jeg en kvinne i fruktbaR alder? Er 18 år
AnonymBruker Skrevet 23. august 2020 #2 Skrevet 23. august 2020 Vet ikke om det stemmer, men moren min er veldig glad i svolværpostei og er frisk, men hun er ikke lenger i fruktbar alder😀 Anonymkode: f489c...f8c
applestories Skrevet 23. august 2020 #3 Skrevet 23. august 2020 2 timer siden, Humle Brumle skrev: 🥺betyr det at jeg må slutte å spise det?😭 og hva betyr kvinner i fruktbar alder? Er jeg en kvinne i fruktbaR alder? Er 18 år 18..? Det betyr at du kan få barn, så ja, du er absolutt i fruktbar alder,.
AnonymBruker Skrevet 23. august 2020 #4 Skrevet 23. august 2020 Har du mensen er du i fruktbar alder. Men det betyr ikke at det er riktig at man skal ha sex og bli gravid, slik som de som er under 16. Uansett, det er mye miljøgifter i fisk og sjømat, så ville ikke spist det så ofte. Anonymkode: aa049...dcd
AnonymBruker Skrevet 23. august 2020 #5 Skrevet 23. august 2020 4 timer siden, Humle Brumle skrev: Herregud hvorfor har jeg ikke smakt på dette før. Det var sikkelig godt, og den følelsen av torskerognen på tunga er bare helt fantastisk! Jeg må seriøst spise dette hver dag tenkte jeg, men så leser jeg at det kan være farlig fordi det er mange giftstoffer i fiskelever og sånn da. Her er link https://www.dinside.no/okonomi/kun-menn-og-eldre-bor-spise-postei-av-fiskelever/61946749 🥺betyr det at jeg må slutte å spise det?😭 og hva betyr kvinner i fruktbar alder? Er jeg en kvinne i fruktbaR alder? Er 18 år Er det noe rart at jeg hater kostholdsråd! Anonymkode: 3b25e...60f 1
Humle Brumle Skrevet 23. august 2020 Forfatter #6 Skrevet 23. august 2020 Så må innrømme feilen min her as. Trodde det het solværpostei som i ☀️☀️😂😂 Nå vet jeg det heter Svolværpostei.
AnonymBruker Skrevet 23. august 2020 #7 Skrevet 23. august 2020 Det ser helt forferdelig ut, smaker det virkelig godt? Anonymkode: 12086...795
AnonymBruker Skrevet 23. august 2020 #8 Skrevet 23. august 2020 Artikkelen er 11 år gammel. Tror disse verdiene varierer over tid. Det var en periode for 10-15 år siden svolværposteiboksene hadde pålimt advarsel om dette, men den ble tatt bort igjen. Jeg har spist svolværpostei hele livet. Har to friske barn. Anonymkode: 57c75...5ce
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå