AnonymBruker Skrevet 23. august 2020 #1 Skrevet 23. august 2020 Jeg er nå en dag over ikm, og jeg har ekstremt punktlig mensen nesten på klokkeslettet. Nøyaktig 25 dagers syklus. Jeg tok en test i går og den var negativ, regnet med å våkne med mensen idag, men ingen mensen. Jeg har litt murringer nå og da, men ikke store greiene, men tør ikke håpe siden jeg fikk negativ test i går og tenker mensen kommer pga murringene jeg har nå. Har hatt murringer av og på i 6 dager. Burde jeg ikke fått positiv test igår hvis jeg er gravid? Anonymkode: 3fdbd...f18
AnonymBruker Skrevet 23. august 2020 #2 Skrevet 23. august 2020 Nei ikke nødvendigvis Anonymkode: a1c21...178
AnonymBruker Skrevet 23. august 2020 #3 Skrevet 23. august 2020 Men jeg har litt mer murringer idag enn i går, er så redd for at jeg begynner å blø når som helst. Når jeg ligger stille merker jeg ganske lite, men murrer greit når jeg reiser meg og går rundt. Huff, krysset fingrene 🙈 Anonymkode: 3fdbd...f18
AnonymBruker Skrevet 23. august 2020 #4 Skrevet 23. august 2020 Testen skulle vært positiv nå. Anonymkode: d6393...bc4 1
AnonymBruker Skrevet 23. august 2020 #5 Skrevet 23. august 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Testen skulle vært positiv nå. Anonymkode: d6393...bc4 Ja, er det jeg tenker selv også. Da er nok bare mensen for sen, den ene gangen i livet. Snakk om å skje på feil tidspunkt, nå når vi prøver å få barn. Man blir jo tross alt så håpefull. Huff, får prøve og håpe igjen neste måned 😔 Anonymkode: 3fdbd...f18
AnonymBruker Skrevet 23. august 2020 #6 Skrevet 23. august 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ja, er det jeg tenker selv også. Da er nok bare mensen for sen, den ene gangen i livet. Snakk om å skje på feil tidspunkt, nå når vi prøver å få barn. Man blir jo tross alt så håpefull. Huff, får prøve og håpe igjen neste måned 😔 Anonymkode: 3fdbd...f18 Du sier du har så regelmessige sykluser, har du ikke stått på prevensjon? Anonymkode: d6393...bc4
AnonymBruker Skrevet 23. august 2020 #7 Skrevet 23. august 2020 50 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du sier du har så regelmessige sykluser, har du ikke stått på prevensjon? Anonymkode: d6393...bc4 Nei, jeg gikk av prevensjon for 1 år siden ☺️ Anonymkode: 3fdbd...f18
AnonymBruker Skrevet 23. august 2020 #8 Skrevet 23. august 2020 Så har vi prøvd sånn ordentlig å få barn i ca 6 måneder ☺️ Anonymkode: 3fdbd...f18
Million Skrevet 23. august 2020 #9 Skrevet 23. august 2020 Man kan lett få uregelmessige menssykluser av stress. Dine forventninger og stresset du føler med å ville bli gravid/vil ikke ha mensen, kan lett påvirke hele kroppen og psyken din, slik at mensen blir uregelmessig og forsinket. Når det er sagt...mensmurringer var et tydelig tegn på graviditet hos meg i hvert fall. Jeg har ikke tall på alle de gangene jeg spratt ut av sengen på natten pga så kraftige mensmurringer at jeg tenkte at "Ja, det var det, der røyk den graviditeten, nå kommer mensen!" og så løp jeg ut på badet og tok på bind. Men noen mens eller blod kom aldri..... det var bare livmorsammentrekninger i graviditetens begynnelse. Husker ikke hvor mange uker det holdt på da. 1
AnonymBruker Skrevet 23. august 2020 #10 Skrevet 23. august 2020 Mensen har ikke kommet enda, men murrer 😱 tester imorgen igjen hvis mensen ikke har kommet til da 🙏 Anonymkode: 3fdbd...f18
AnonymBruker Skrevet 23. august 2020 #11 Skrevet 23. august 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mensen har ikke kommet enda, men murrer 😱 tester imorgen igjen hvis mensen ikke har kommet til da 🙏 Anonymkode: 3fdbd...f18 krysser fingrene for deg! 😘 Anonymkode: a1c21...178 1
AnonymBruker Skrevet 23. august 2020 #12 Skrevet 23. august 2020 Mensen kom nå, faen altså. Beklager språket, men må innrømme at jeg er veldig skuffet 😔 Jaja, jeg legger meg ned med menssmerter og en kopp te nå. Så får vi prøve igjen neste måned ❤️ Anonymkode: 3fdbd...f18
supernaturalfan Skrevet 24. august 2020 #13 Skrevet 24. august 2020 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Mensen kom nå, faen altså. Beklager språket, men må innrømme at jeg er veldig skuffet 😔 Jaja, jeg legger meg ned med menssmerter og en kopp te nå. Så får vi prøve igjen neste måned ❤️ Anonymkode: 3fdbd...f18 ❤️❤️
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå