AnonymBruker Skrevet 24. august 2020 #21 Skrevet 24. august 2020 I utgangspunktet er de vel ment å være for alle aldersgupper. Jeg er 50+ og handler kun undertøy og strømpebukser på Cubus og Lindex. Finner lite klær der som jeg liker, med unntak av helt enkle, nøytrale basisplagg (blant annet en svart strikkejakke som jeg kjøpte på Lindex for noen år siden) Anonymkode: c5798...4dc
AnonymBruker Skrevet 24. august 2020 #22 Skrevet 24. august 2020 Er vel ment for alle aldre. Da jeg var liten var det ikke så mye annet enn cubus å handle på. Nå er jeg 35, og kjøper undertøy, singlet er, t-skjorter og kosebukser der. Finner ikke så mye annet. Lindex fant jeg ingenting på før, men finner en del greit der nå. Kapphal har jeg alltid følt er veldig voksent. Til datteren min handler jeg en del på lindex og kapphal. Lindex har gode bodyer og kapphal(newbie) har mye fint. Cubus har jeg så og si ikke funnet noe greit på. Anonymkode: 56f06...fae
AnonymBruker Skrevet 24. august 2020 #23 Skrevet 24. august 2020 Nå er ikke jeg så glad i shopping sånn til å begynne med, men jeg finner smått plagg jeg liker hos dem alle tre, både basis og annet, men er enig med dette om passform. Det er generelt en utfordring for meg for jeg har store pupper og det er sjeldent jeg finner overdeler på HM som jeg får igjen, da har jeg mer hell på lindex og kappah. For underdeler er det som regel motsatt. Jeg er 32 og har lett timeglassfigur. Anonymkode: df374...5de
AnonymBruker Skrevet 24. august 2020 #24 Skrevet 24. august 2020 6 hours ago, AnonymBruker said: Hvor handler dere andre da? Anonymkode: d09c4...40 På Zalando. Spesielt merker som Samsøe & Samsøe, Second female og Filippa K har de mye fra og ofte på tilbud. Anonymkode: c5d56...a21 2
Gjest Tamsi Skrevet 24. august 2020 #25 Skrevet 24. august 2020 Jeg er 26 og har alltid vært glad i Cubus. Synes kappahl er ganske kjerring i stilen, mens Lindex er midt imellom.
AnonymBruker Skrevet 24. august 2020 #26 Skrevet 24. august 2020 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvor handler dere andre da? Anonymkode: d09c4...404 HM, Vero Moda, noe på Bik Bok og Gina, endel på Zalando i alle slags merker de ikke har på kjøpesenter. Anonymkode: 80c5b...2a3
must Skrevet 24. august 2020 #27 Skrevet 24. august 2020 Jeg har faktisk handla en del på Lindex de siste par årene. Synes de har kommet seg veldig, for jeg var ikke så begeistra før 👍 6
AnonymBruker Skrevet 24. august 2020 #28 Skrevet 24. august 2020 Jeg (27) liker alle disse butikkene Av de andre billigbutikkene vi har rundt hvor jeg bor finnes hm, bikbok gina, monki, indiska og veromoda. Av disse er det bare monki og indiska som har stabile størrelser over m/38. For ikke å snakke om at gina og bikbok omtrent ikke har et eneste skjørt som dekker rompa. Mulig det er jeg som har litt gammel stil, men jeg liker at klærne mine passer. Anonymkode: b2094...023 1
AnonymBruker Skrevet 24. august 2020 #29 Skrevet 24. august 2020 Lindex synes jeg kan ha noen fine klær, spesielt bluser og skjørt. Også liker jeg undertøyet der. Kappahl blir litt «kjerring» for min del, det er liksom mamma sin butikk. Men har faktisk sett et par fine kjoler/skjørt der om sommeren. Cubus er i min mening for barn og tenåringer. Finner absolutt ingenting der. Kvinne 30år. Handler selv lite på klesbutikker i Norge, for min del går det mest i Topshop, River Island, Pull and Bear når jeg er i utlandet. Anonymkode: 86446...7c6
AnonymBruker Skrevet 24. august 2020 #30 Skrevet 24. august 2020 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvor handler dere andre da? Anonymkode: d09c4...404 Handler på Zalando og Boozt. Handler aldri på KappAhl eller Cubus, og så godt som aldri på Lindex (har vært innom sistnevnte en gang eller to sammen med min mor, og plukket opp et babyplagg eller to) Anonymkode: f198d...901
AnonymBruker Skrevet 24. august 2020 #31 Skrevet 24. august 2020 Jeg er 30 og syns alle butikkene har fine basisplagg, som BH-er, sokker, t-skjorter, singleter og truser. Av og til kan jeg finne noe jeg liker hos alle butikken, men jeg syns ikke de har så mye fine overdeler og jeans syns jeg ofte har dårlig kvalitet eller lite flatterende passform, men sånn er det vel gjerne med billig-jeans? Anonymkode: 9ee96...49e
Fjollefyr Skrevet 24. august 2020 #32 Skrevet 24. august 2020 (endret) Etter å ha kikket på Lindex etter omtale her på kg, dukker dette opp i reklame feeden. Men jeg finner ikke noe av det i butikkene. Er jeg litt ute/ kjerringstil siden dette er noe jeg fint kunne brukt?, om det satt bra selvfølgelig. Likte faktisk den blå kjolen, og det rosa skjørtet men da i beige som jeg fant på siden. Liker faktisk den røde kjolen nederst til høyre også.. har jeg sååå dårlig smak eller? Endret 24. august 2020 av Fjollefyr 2
AnonymBruker Skrevet 24. august 2020 #33 Skrevet 24. august 2020 Jeg kjøper undertøy på Lindex, synes de har godt utvalg og gode truser og bh'er. På Cubus finner jeg ingenting, så der er jeg aldri. Kapphal tror jeg aldri jeg har handlet til meg selv på. Jeg er 38 år. Anonymkode: 29f43...43b
AnonymBruker Skrevet 24. august 2020 #34 Skrevet 24. august 2020 Handlet undertøy på Lindex før, men nå finner jeg ikke noe jeg liker der. Men jeg kjøper jeans der, for de har en modell som passer meg perfekt. KappAhl har av og til noe fint i store størrelser (normale klær, ikke den typen som skriker Plus Size). Cubus har jeg gitt opp. Hender at jeg kjøper noen truser der når det er 3 for 2-tilbud. Anonymkode: 10f97...bf7
AnonymBruker Skrevet 24. august 2020 #35 Skrevet 24. august 2020 Jeg kjøpte for et par år siden et veldig fint kort brokade-skjørt på Cubus, og har ellers kjøpt et par pysj/ kosedresser der på salg. På Lindex har jeg kjøpt noen BH`er. Kappahl har jeg aldri handlet hos, tror ikke jeg har vært innom mer enn 3-4 ganger. Jeg er en sprek 53 åring og synes klærne på Lindex/ Kappahl er veldig kjedelige, og Cubus er mest for barn og unge. Jeg har ikke noen favorittbutikker og handler ikke så ofte klær i det hele tatt, men liker å tusle rundt i butikker bare for å se. Kommer jeg over noe annet enn de typiske kjedebutikkene og prisene er greie, så kan det hende jeg kjøper noe også Anonymkode: b5a74...f71
AnonymBruker Skrevet 24. august 2020 #36 Skrevet 24. august 2020 Cubus: fint undertøy Lindex of Kaphal synes jeg egentlig har det samme av klær. Fine bluser og av og til fine bukser til jobbsammenheng. Fint undertøy har de også. Jeg er 22 og synes at Lindex og Kaphal fungerer fint som et mellomledd til en mer semi-profesjonell garderobe når man ikke helt har økonomien på plass Anonymkode: c9559...80f 3
Daria Skrevet 24. august 2020 #37 Skrevet 24. august 2020 Jeg har handlet i alle tre kjedene mer eller mindre hele livet, er 40 nå. Hva slags plagg og hvor jeg finner mest varierer fra år til år og jeg handler ikke bare der, men jeg har funnet fine plagg hos alle, både som tenåring og som voksen. Jeg har også funnet klær jeg aldri ville gått med om jeg så hadde fått betalt for det hos alle tre, men det gjelder jo overalt. 2
AnonymBruker Skrevet 24. august 2020 #38 Skrevet 24. august 2020 Jeg er voksen, og har en enkel, klassisk stil. Er kresen på materialene - kjøper aldri polyester f.eks. Jeg finner endel brukbare ting på Lindex, men ingenting på Cubus. Aldri vært på Kappahl. Lindex har en Premium kolleksjon med klassiske basisplagg i litt bedre kvalitet, og en Consciouskolleksjon som skal være litt mer miljøvennlig. OK basisplagg der og. Anonymkode: 49550...156
AnonymBruker Skrevet 24. august 2020 #39 Skrevet 24. august 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg er voksen, og har en enkel, klassisk stil. Er kresen på materialene - kjøper aldri polyester f.eks. Jeg finner endel brukbare ting på Lindex, men ingenting på Cubus. Aldri vært på Kappahl. Lindex har en Premium kolleksjon med klassiske basisplagg i litt bedre kvalitet, og en Consciouskolleksjon som skal være litt mer miljøvennlig. OK basisplagg der og. Anonymkode: 49550...156 Tilføyer: Jeg liker spesielt godt t-shirt-bh'ene deres, t-skjortene i Premiumkolleksjonen, og av og til en klassisk topp eller skjorte i Holly&Whytekolleksjonen. Og så liker jeg den oversiktlige buksekolleksjonen. Finner alltid en enkel svart bukse der. Anonymkode: 49550...156 1
AnonymBruker Skrevet 24. august 2020 #40 Skrevet 24. august 2020 Handler barneklær og undertøy på disse butikkene i blant. Kappahl og Lindex blir for "kjerring" til tross for at jeg er 40.. Anonymkode: 1914b...36e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå