AnonymBruker Skrevet 23. august 2020 #1 Skrevet 23. august 2020 Eksen min behandlet meg drit dårlig og var utro mot meg, løy til meg og skjulte ting fra meg... men sexen våres var alltid så bra. Har så lyst til å sende han melding om å møtes bare for å ha sex, har ikke hatt kontakt med han i over en uke nå, tror jeg... Men vil ikke ha sex med folk jeg ikke kjenner så godt. Høres det ut som en facka plan? Kommer han til å tro at det er noe mer enn sex hvis jeg gjør det? Kanskje hvis jeg er direkte med han så stikker han rett etterpå. Anonymkode: 41cc3...942
AnonymBruker Skrevet 23. august 2020 #2 Skrevet 23. august 2020 Dette er en fucka plan ja. Jeg savner pikken til eksen min jeg også men ikke f om jeg vil se trynet hans igjen. Stått med å kjøpe deg en dildo som er ca hans størrelse. Deretter - begynn å date. Anonymkode: 6805c...5f3 4
AnonymBruker Skrevet 23. august 2020 #3 Skrevet 23. august 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Dette er en fucka plan ja. Jeg savner pikken til eksen min jeg også men ikke f om jeg vil se trynet hans igjen. Stått med å kjøpe deg en dildo som er ca hans størrelse. Deretter - begynn å date. Anonymkode: 6805c...5f3 Jeg hadde gjort det om det var like digg. Jeg klarer ikke å onanere og ta på meg selv generelt, det er ikke like digg for meg som når noen andre gjør det på meg (i dette tilfellet, eksen min). Jeg har prøvd å ligge med noen andre siden vi slo opp og jeg var ikke så tiltrukket av han og det var ikke så digg som med eksen min. 😪 Jeg vil egentlig ikke se trynet hans igjen heller, men er så uvanlig kåt i det siste at det er utrolig vanskelig for meg. 🤕 Anonymkode: 41cc3...942
petterm Skrevet 23. august 2020 #4 Skrevet 23. august 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Eksen min behandlet meg drit dårlig og var utro mot meg, løy til meg og skjulte ting fra meg... men sexen våres var alltid så bra. Har så lyst til å sende han melding om å møtes bare for å ha sex, har ikke hatt kontakt med han i over en uke nå, tror jeg... Men vil ikke ha sex med folk jeg ikke kjenner så godt. Høres det ut som en facka plan? Kommer han til å tro at det er noe mer enn sex hvis jeg gjør det? Kanskje hvis jeg er direkte med han så stikker han rett etterpå. Anonymkode: 41cc3...942 Og hva er planen videre? Å kontakte x-en hver gang du blir kåt? Ligg unna x-en, det er en grunn til at han er x. Lær deg hvordan du tilfredsstiller deg sjøl og finn deg en ff. Det må da være flere menn som er gode nok i senga? 1
AnonymBruker Skrevet 23. august 2020 #5 Skrevet 23. august 2020 1 minutt siden, AnonymBruker said: Jeg hadde gjort det om det var like digg. Jeg klarer ikke å onanere og ta på meg selv generelt, det er ikke like digg for meg som når noen andre gjør det på meg (i dette tilfellet, eksen min). Jeg har prøvd å ligge med noen andre siden vi slo opp og jeg var ikke så tiltrukket av han og det var ikke så digg som med eksen min. 😪 Jeg vil egentlig ikke se trynet hans igjen heller, men er så uvanlig kåt i det siste at det er utrolig vanskelig for meg. 🤕 Anonymkode: 41cc3...942 Alle synes det er uvant med andre menn etter et brudd. Helt normalt at man føler at han ikke lukter riktig, sexer riktig, snakker riktig. Fordi han ikke er som eksen. Skal du tillate deg å bli behandlet dårlig av en idiot som var utro og stygg mot deg fordi du må døyve kåtheten din og tilfeldigvis er HAN den eneste i verden som klarer dette? Du skjønner vel selv hvor tullete dette høres ut. Anonymkode: 6805c...5f3 2
AnonymBruker Skrevet 23. august 2020 #6 Skrevet 23. august 2020 4 minutter siden, petterm skrev: Og hva er planen videre? Å kontakte x-en hver gang du blir kåt? Ligg unna x-en, det er en grunn til at han er x. Lær deg hvordan du tilfredsstiller deg sjøl og finn deg en ff. Det må da være flere menn som er gode nok i senga? Jeg tenkte ikke så langt... jeg har prøvd å tilfredstille meg selv flere ganger, til og med med sexleketøy. Blir ikke tent av det i det hele tatt. Har lest opp på hvordan jeg skal gjøre det og forskjellige metoder, har ikke funket på meg. Det er jo det, men de fleste er egoistiske og jeg orker seriøst ikke å pule 10 stk før jeg finner en som er god i senga og som faktisk bryr seg om å gjøre meg kåt, har blitt tørrpult så mange ganger at jeg ikke orker den prosessen der. Anonymkode: 41cc3...942
AnonymBruker Skrevet 23. august 2020 #7 Skrevet 23. august 2020 Du må få selvrespekt. Han fortjener ikke din kåthet og lidenskap Anonymkode: bbdac...bca 3
AnonymBruker Skrevet 23. august 2020 #8 Skrevet 23. august 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Alle synes det er uvant med andre menn etter et brudd. Helt normalt at man føler at han ikke lukter riktig, sexer riktig, snakker riktig. Fordi han ikke er som eksen. Skal du tillate deg å bli behandlet dårlig av en idiot som var utro og stygg mot deg fordi du må døyve kåtheten din og tilfeldigvis er HAN den eneste i verden som klarer dette? Du skjønner vel selv hvor tullete dette høres ut. Anonymkode: 6805c...5f3 Han hadde ikke fått muligheten til å behandle meg dårlig igjen fordi ingenting hadde skjedd utenom sex uansett. Jeg vet det høres helt idiotisk ut, men liksom... Jeg føler det eneste jeg savner er sexen og ingenting annet. Jeg er 23 år gammel, har ikke lyst til å ligge rundt til jeg finner den "rette" fuckfrienden fordi de fleste 90% av de jeg har ligget med i fortiden når jeg var naiv har bare tørrpult meg. Anonymkode: 41cc3...942
AnonymBruker Skrevet 23. august 2020 #9 Skrevet 23. august 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Du må få selvrespekt. Han fortjener ikke din kåthet og lidenskap Anonymkode: bbdac...bca Ja jeg vet as. Jeg må høres helt dum ut som i det hele tatt la ut det innlegget her. Jeg er klar over at jeg fortjener mye bedre og at han ikke fortjener å se meg igjen, men føler ikke livet mitt kan bli verre enn det her uansett (pga mange personlige ting). Ouf, jeg må seriøst finne en annen løsning. 😪 Anonymkode: 41cc3...942
AnonymBruker Skrevet 23. august 2020 #10 Skrevet 23. august 2020 Hvis du tror du klarer å la det være bare sex, så kjør på. Hvis det er fare for at du utvikler følelser for ham igjen, styr unna. Anonymkode: b32fd...51a
AnonymBruker Skrevet 23. august 2020 #11 Skrevet 23. august 2020 Just now, AnonymBruker said: Hvis du tror du klarer å la det være bare sex, så kjør på. Hvis det er fare for at du utvikler følelser for ham igjen, styr unna. Anonymkode: b32fd...51a Jeg leser mellom linjene at denne jenta ikke har det så kult i livet sitt. Tviler sterkt på at et knulleforhold til en utro idiot av en eks vil gi henne et bedre liv. Hun vet det nok selv også og trenger vår bekreftelse på at det finnes andre og langt bedre muligheter for henne. Ts jeg har vært deg en gang. Og tro meg, de få minuttene med god sex er virkelig ikke verdt det. Du er en gavepakke for en idiot som han der. Han har behandlet deg som dritt og nå skal han få lov til å knulle deg med jevne mellomrom? Ikke gjør det girl...... Anonymkode: 6805c...5f3 3
AnonymBruker Skrevet 23. august 2020 #12 Skrevet 23. august 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis du tror du klarer å la det være bare sex, så kjør på. Hvis det er fare for at du utvikler følelser for ham igjen, styr unna. Anonymkode: b32fd...51a Tror den største faren er at han kommer til å prøve å overbevise meg til å gi han en sjanse til, han klarer å gråte på kommando og late som om han har dårlig samvittighet. Jeg har null respekt for han, er bare desperat på å få et ligg og vil bare bruke han for det, ser ikke på han som den personen jeg kjente på starten av vennskapet (og senere forholdet) våres så tror ikke følelser hadde kommet tilbake fordi jeg klarer ikke å være forelsket i den personen han er nå. Jeg kjenner han såppass godt nå at jeg kjenner til taktikkene hans og oppførselen hans, ingenting hadde klart å få meg til å tilgi han. Vil bare bruke han egentlig... Anonymkode: 41cc3...942
Bamseklemmer Skrevet 23. august 2020 #13 Skrevet 23. august 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ja jeg vet as. Jeg må høres helt dum ut som i det hele tatt la ut det innlegget her. Jeg er klar over at jeg fortjener mye bedre og at han ikke fortjener å se meg igjen, men føler ikke livet mitt kan bli verre enn det her uansett (pga mange personlige ting). Ouf, jeg må seriøst finne en annen løsning. 😪 Anonymkode: 41cc3...942 Ikke degrader deg selv bare for kåthet, ingen hensikt å gi han noe godt tilbake for han som gjorde deg ondt... Må du på død og liv pule for at savnet blir for stort, vil jeg heller brukt tiden på å finne en som virkelig elsker deg... Kjenner det bruser inni kroppen min nå, og trykker hardere på tastaturet... jeg er selv blitt bedratt... 2
AnonymBruker Skrevet 23. august 2020 #14 Skrevet 23. august 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg leser mellom linjene at denne jenta ikke har det så kult i livet sitt. Tviler sterkt på at et knulleforhold til en utro idiot av en eks vil gi henne et bedre liv. Hun vet det nok selv også og trenger vår bekreftelse på at det finnes andre og langt bedre muligheter for henne. Ts jeg har vært deg en gang. Og tro meg, de få minuttene med god sex er virkelig ikke verdt det. Du er en gavepakke for en idiot som han der. Han har behandlet deg som dritt og nå skal han få lov til å knulle deg med jevne mellomrom? Ikke gjør det girl...... Anonymkode: 6805c...5f3 Du har helt rett og jeg burde være super flau over å i det hele tatt tenke på det her.. men ja, det hjelper litt å høre fra andre folk at det ikke er en god ide fordi det motiverer meg til å ikke gjøre det. Hvis jeg ikke hadde gjort det så hadde jeg sikkert tatt valget om å bare kjøre på fordi jeg gir såppass mye faen i livet mitt akkurat nå. Du er spot on, det er verre ting som har skjedd og som skjer i livet mitt akkurat nå at det her ikke hadde ikke gjort noe forskjell. Jeg må virkelig finne en annen løsning. Jeg prøver å rettferdiggjøre dette fordi jeg vet at jeg aldri hadde klart å tilgi han fordi jeg har gitt han tusen sjanser før han var utro og fortsatt så misbrukte han snillheten min, så jeg har null interesse i han som en person fordi jeg er ikke tiltrukket av den ekte personligheten hans (jeg vil vell si at han er en narsissist, bokstavelig talt) og har fått avsmak av det.. Synd at jeg ikke føler det samme om kroppen hans og ansiktet hans... 🤐 Anonymkode: 41cc3...942 2
AnonymBruker Skrevet 23. august 2020 #15 Skrevet 23. august 2020 5 minutter siden, Bamseklemmer skrev: Ikke degrader deg selv bare for kåthet, ingen hensikt å gi han noe godt tilbake for han som gjorde deg ondt... Må du på død og liv pule for at savnet blir for stort, vil jeg heller brukt tiden på å finne en som virkelig elsker deg... Kjenner det bruser inni kroppen min nå, og trykker hardere på tastaturet... jeg er selv blitt bedratt... Tusen takk, kjære deg. Dere motiverer meg til å holde meg unna han, det han gjorde mot meg var så vondt og uforventet, det såra meg så mye at jeg føler at jeg ikke har følelser lenger. Sliter allerede med kronisk depresjon og har hatt det ekstra vanskelig den måneden her på grunn av at så mange dårlige ting som har skjedd siden sommeren ifjor itillegg til det han gjorde mot meg. Jeg blir ikke tent av å tilfredstille meg selv og dating er ikke noe jeg psykisk klarer akkurat nå så jeg sliter med å finne ut hvordan jeg skal løse problemet mitt. 😞 Anonymkode: 41cc3...942 1
Repus Asserts Skrevet 23. august 2020 #16 Skrevet 23. august 2020 36 minutter siden, AnonymBruker skrev: Eksen min behandlet meg drit dårlig og var utro mot meg, løy til meg og skjulte ting fra meg... men sexen våres var alltid så bra. Har så lyst til å sende han melding om å møtes bare for å ha sex, har ikke hatt kontakt med han i over en uke nå, tror jeg... Men vil ikke ha sex med folk jeg ikke kjenner så godt. Høres det ut som en facka plan? Kommer han til å tro at det er noe mer enn sex hvis jeg gjør det? Kanskje hvis jeg er direkte med han så stikker han rett etterpå. Anonymkode: 41cc3...942 Altså,om du er ærlig med han om at du bare er kåt og vil ha sex med han,men at du rent bortsett fra det har null respekt eller interesse for han,kjør på. Men som du skriver i senere innlegg ønsker du bare å bruke han. Så han har vært slem mot deg,da er det greit at du er slem mot han,eller? Jeg tenker at dette er en gylden anledning til å lære deg å tilfredsstille deg selv. Det er jo selvsagt bedre å ha sex med en som er god i sengen,men altså er man singel,så er man singel. Klarer du deg ikke uten sex? Du skriver et sted at du ikke har lyst å ligge rundt for å finne den rette fuckfriend’en. Her må jeg bare si at du kan ikke få i pose og sekk. Om du ønsker en ff må du gjøre en innsats (det kan sikkert være å ligge rundt,som du skriver), om du ikke vil gjøre innsatsen,må du klare deg uten,eller ta til takke med det du får. Synes ikke synd på deg fordi du er kåt og ønsker å bruke eksen din til å filfredsstille deg selv. Helt vanlig å savne sexen om du hadde en god sexpartner,men om du ikke vil ha fyren,så gå videre. Klar deg uten sex til du finner en du ønsker å ha sex med. Det er jo også godt mulig at sexen med eksen din vil føles helt annerledes når det nå er slutt og du ikke har noen respekt for han. Det høres litt ut som du ønsker å straffe han. Ville latt det være. 1
Repus Asserts Skrevet 23. august 2020 #17 Skrevet 23. august 2020 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tusen takk, kjære deg. Dere motiverer meg til å holde meg unna han, det han gjorde mot meg var så vondt og uforventet, det såra meg så mye at jeg føler at jeg ikke har følelser lenger. Sliter allerede med kronisk depresjon og har hatt det ekstra vanskelig den måneden her på grunn av at så mange dårlige ting som har skjedd siden sommeren ifjor itillegg til det han gjorde mot meg. Jeg blir ikke tent av å tilfredstille meg selv og dating er ikke noe jeg psykisk klarer akkurat nå så jeg sliter med å finne ut hvordan jeg skal løse problemet mitt. 😞 Anonymkode: 41cc3...942 Når du tenker på hvordan han har såret deg,prøv å husk at det ikke har noe med deg å gjør. At det ikke er fordi det er noe feil med deg. At det er han som har problemer og det er han det er noe feil med. Det er ikke din skyld at han har vært kjip mot deg. Du har sikkert også gjort feil,og er ikke perfekt,men hans handlinger er hans egen feil,og har ikke noe med deg å gjøre,annet enn at det er du som blir såret. 1
AnonymBruker Skrevet 23. august 2020 #18 Skrevet 23. august 2020 Høres ut som en fryktelig dårlig ide.. Erfaringsvis er det mye vanskeligere å møte noe nye når du fortsatt knuller en av dei gamle. Du burde bruke kåtheten som motivasjon til å komme deg vider. Anonymkode: e44ba...d50 1
AnonymBruker Skrevet 23. august 2020 #19 Skrevet 23. august 2020 4 minutter siden, Repus Asserts skrev: Altså,om du er ærlig med han om at du bare er kåt og vil ha sex med han,men at du rent bortsett fra det har null respekt eller interesse for han,kjør på. Men som du skriver i senere innlegg ønsker du bare å bruke han. Så han har vært slem mot deg,da er det greit at du er slem mot han,eller? Jeg tenker at dette er en gylden anledning til å lære deg å tilfredsstille deg selv. Det er jo selvsagt bedre å ha sex med en som er god i sengen,men altså er man singel,så er man singel. Klarer du deg ikke uten sex? Du skriver et sted at du ikke har lyst å ligge rundt for å finne den rette fuckfriend’en. Her må jeg bare si at du kan ikke få i pose og sekk. Om du ønsker en ff må du gjøre en innsats (det kan sikkert være å ligge rundt,som du skriver), om du ikke vil gjøre innsatsen,må du klare deg uten,eller ta til takke med det du får. Synes ikke synd på deg fordi du er kåt og ønsker å bruke eksen din til å filfredsstille deg selv. Helt vanlig å savne sexen om du hadde en god sexpartner,men om du ikke vil ha fyren,så gå videre. Klar deg uten sex til du finner en du ønsker å ha sex med. Det er jo også godt mulig at sexen med eksen din vil føles helt annerledes når det nå er slutt og du ikke har noen respekt for han. Det høres litt ut som du ønsker å straffe han. Ville latt det være. Straffe han? Han er en narsissist. Han vet ikke hva følelser eller empati betyr engang. Hvordan skal jeg straffe han når han ikke klarer å ha følelser? Det er jeg som ble såret her og knust i tusen biter, han har ikke følt noe skyldfølelse og ingenting påvirker han. Han har prøvd å bruke meg for å ha en plass å sove noen kvelder fordi han ikke fikk seg hjem og jeg bor nærmest byen, da har jeg lovt til å bruke han til noe jeg også, han kommer til å nyte det fordi det er snakk om en kåt 22 år gammel gutt, tror ikke han kommer til å ha noen klager på sex. Det er ikke det at jeg dør uten å ha sex, men har blitt så vant til å ha det nå at det er vanskelig for meg å gå lenger enn 2 uker eller mer uten nå. Jeg vet at verden ikke er perfekt og man må jobbe for ting osv. Men jeg er kronisk deprimert så det er psykisk vanskelig for meg å møte nye gutter nå, hva annet skal jeg gjøre? Ja, og det kan hende jeg ikke blir like tiltrukket av han nå, jeg vet ikke før jeg har prøvd.. men har fått masse motivasjon til å holde meg unna han så blir kanskje litt lettere nå som andre folk har bekreftet at det var en dum ide. Anonymkode: 41cc3...942
Bamseklemmer Skrevet 23. august 2020 #20 Skrevet 23. august 2020 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tusen takk, kjære deg. Dere motiverer meg til å holde meg unna han, det han gjorde mot meg var så vondt og uforventet, det såra meg så mye at jeg føler at jeg ikke har følelser lenger. Sliter allerede med kronisk depresjon og har hatt det ekstra vanskelig den måneden her på grunn av at så mange dårlige ting som har skjedd siden sommeren ifjor itillegg til det han gjorde mot meg. Jeg blir ikke tent av å tilfredstille meg selv og dating er ikke noe jeg psykisk klarer akkurat nå så jeg sliter med å finne ut hvordan jeg skal løse problemet mitt. 😞 Ja, jeg vil nødig se et medmennesket gå så langt nede at det gjør ondt... Jeg vet nøyaktig hvor ondt du har det, og jeg har lært meg metoder for å døyve smerter på... Åååh nå ble jeg faktisk glad inni meg, jeg trodde faktisk ikke du brydde deg om ditt eget hjerte... hodet ditt er ikke helt på plass, det tar tid å komme over noe så ondt... Tilfredstillelse er godt når man bruker det til trøst ja, det vet jeg mye om. Det er noe jeg har hver dag...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå