Gå til innhold

Lindex kjole, hva synes dere?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Nei, ikke fin, og kunstskinn, hva er det? Plastikk?

Endret av Pås
  • Liker 3
Skrevet

Nei 

Anonymkode: 5edf6...c08

• Liker 2
Skrevet

Lindex er en av få klesbutikker vi har her jeg bor. Jeg finner ALDRI noe fint der av klær der, går dit kun når jeg trenger nytt av truser eller sokker. Kan være jeg kjøper en bunt hårstrikker også. Men ellers:

ingenting på Lindex er fint med mindre du elsker kjerringstilen ELLER er 180 cm lang og modelltynn! 

Anonymkode: 0e89a...57c

• Liker 6
Skrevet

Er den vanntett? Minner meg om en regnjakke.

Anonymkode: 189b4...db7

• Liker 6
Skrevet (endret)
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Lindex er en av få klesbutikker vi har her jeg bor. Jeg finner ALDRI noe fint der av klær der, går dit kun når jeg trenger nytt av truser eller sokker. Kan være jeg kjøper en bunt hårstrikker også. Men ellers:

ingenting på Lindex er fint med mindre du elsker kjerringstilen ELLER er 180 cm lang og modelltynn! 

De har fine ting innimellom, akkurat som HM. De har enkle gensere, topper og bukser, man MÅ ikke kjøpe de flagrende, blomstrete og baggy tingene med paljetter og rart snitt hvis man ikke liker det.

Jeg er under 170 og bruker størrelse 38/M og har funnet mange fine basic plagg på Lindex...

Til TS, nei, den var virkelig ikke fin.

Endret av loveli
Skrevet

Vel, jeg ville ikke kjøpt den selv men den kan være fin til noen. Men det jeg blir forundret over er at den er utsolgt i alle Lindex butikkene her jeg bor. (Ifølge nettbutikken) Ser nesten aldri noen i slike kjoler, men likevel er det tomt i butikkene. Er ikke det litt rart?

-TS

Anonymkode: f4697...da1

Skrevet

Ikkje min smak, men andre synes sikkert den er fin. 

Innbiller meg at den sikkert er veldig klam å gå med? 

Anonymkode: f095c...3f7

Skrevet

Nei, ikke min stil

Skrevet
43 minutter siden, loveli skrev:

De har fine ting innimellom, akkurat som HM. De har enkle gensere, topper og bukser, man MÅ ikke kjøpe de flagrende, blomstrete og baggy tingene med paljetter og rart snitt hvis man ikke liker det.

Jeg er under 170 og bruker størrelse 38/M og har funnet mange fine basic plagg på Lindex...

Til TS, nei, den var virkelig ikke fin. Og latex er det overhodet ikke.

Enig med dette. Er selv slank (str S) og har relativt ofte funnet topper og strikkegensere som er fine. Jeg er forøvrig under 30. Kjolen på bildet i HI syns jeg derimot ikke var fin, den ser ut som en regnfrakk.

Anonymkode: c2f9b...05e

Skrevet

Ikke helt min stil 😊

Skrevet

Synest den ser billig ut men "iden" er god liksom. 

Anonymkode: 45e52...596

• Liker 1
Skrevet

Jeg elsker skinnkjoler, men sånn fake skinn er bare grusomt og klamt. Kjøp heller en kjole i ekte skinn på salg.

Anonymkode: e9911...c68

• Liker 1
Skrevet

Søppelsekk..

Anonymkode: 74c2c...c09

• Liker 3
Skrevet

Så ut som en regnjakke.

Anonymkode: df5b3...dc0

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Lindex er kun kjærringklær! Jeg er 180 og tynn, men hadde aldri i livet brukt noe fra Lindex 😂

Anonymkode: ae85e...406

• Liker 2
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Lindex er kun kjærringklær! Jeg er 180 og tynn, men hadde aldri i livet brukt noe fra Lindex 😂

Anonymkode: ae85e...406

Lindex har veldig fine barneklær til jente

Anonymkode: df5b3...dc0

• Liker 1
Skrevet

Kul om den blir stylet riktig tenker jeg. Med boots og nagler og litt mørk sminke og rufsete hår ville den nok slått an. 

Anonymkode: 57770...433

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...