AnonymBruker Skrevet 23. august 2020 #1 Skrevet 23. august 2020 Drar man på legevakt for å sjekke at alt er bra med foster, eller gjør man ingenting? Anonymkode: ed401...5b6
AnonymBruker Skrevet 23. august 2020 #2 Skrevet 23. august 2020 Ring fastlegen, evt legevakt. Ikke alle legevakter eller fastleger som har UL-apparat og får sjekket, men da sender de vel videre til sykehuset? Anonymkode: 9a9aa...29b
AnonymBruker Skrevet 23. august 2020 #3 Skrevet 23. august 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Drar man på legevakt for å sjekke at alt er bra med foster, eller gjør man ingenting? Anonymkode: ed401...5b6 Min erfaring er bare fra Bergen og er i 2015. Jeg ble ikke henvist videre før etter uke 21 fra legevakt. Jeg fikk derimot gå privat til en annen lege. Jeg blødde gjennom hele svangerskapet. Anonymkode: 4d40e...aae
AnonymBruker Skrevet 23. august 2020 #4 Skrevet 23. august 2020 Be om en time hos fastlegen din, eller henvisning til gynekolog. Litt blødninger trenger ikke være alvorlig. Kan være livmorhalsens blodårer som får rifter pga svangerskapet. Men det er en indikasjon på at du bør ta det mer med ro. Hvile mer og ikke stå for mye. Anonymkode: 8f093...8c1
AnonymBruker Skrevet 23. august 2020 #5 Skrevet 23. august 2020 Da det skjedde med meg, ringte jeg legevakten. Jeg ble henvist videre til sykehuset (avhenger av hvor langt du har kommet). Anonymkode: ccd5d...623
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå