Gå til innhold

Hvor lenge pleier en blowjob å vare?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hos oss pleier den å vare i 20-30 minutter. Jeg synes det er veldig tungt å holde på så lenge. Jeg blir sliten i kjeven og armene og jeg får vondt i knærne. Egentlig så liker jeg å suge, jeg blir kåt av det (i begynnelsen hvertfall) men jeg er lei av det nå siden jeg må alltid suge som forspill før vi har sex og dette er HVER gang. Så jeg mister litt tenningen av å tenke på at jeg har en 30 minutter slitsom jobb foran meg før vi har vanlig sex. Av og til kommer han mens jeg suger og da vil han ikke ha vanlig sex etterpå. Men jeg har sakt at jeg ikke vil bli sprutet i munnen så han har sluttet med det. Jeg har sagt ifra at jeg blir sliten men han sier at det er vanlig å bruke god tid på oralsex men jeg får jo ingenting tilbake! Kun misjoneren eller doggy style i 2-3 minutter. Hvor lenge suger dere?

Anonymkode: acfdb...951

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å herregud, ta litt grep. Hvis ikke dette er trolling: Sex skal være gøy for begge, eller så er det vel ikke gøy for noen? Det der høres bare slitsomt ut. Jeg gidder sjelden holde på så lenge, får jo vondt i kjeven. Hvis han får noe BJ overhodet så er han over the moon happy. Det er ikke noe KRAV. 

Anonymkode: 01f53...74f

• Liker 17
Skrevet

Enig i første kommentar. Hadde aldri i livet giddi det der. Og før samleie i tillegg. Nei og nei og nei

Anonymkode: 29bd9...c97

• Liker 15
Skrevet

Suger ofte, men det er kun snakk om noen minutter for å tilføre mer fukt. Samboer er heldigvis veldig fornøyd med dette, har aldri sugd han noe lenge i strekk. Det dere holder på med kan umulig være helt normalt.

Anonymkode: 688ef...0a5

• Liker 4
Skrevet

5-10 som erting før samleie. Men dette skjer ikke hver gang. Kanskje 1 av 5. Men hvis blow job er hovedaktiviteten, så gjerne 20-30min. Men da avsluttes det der. 

Anonymkode: 26f40...4c7

• Liker 3
Skrevet

Han høres ekstremt egoistisk ut! Og 2-3 minutter m sex til deg etterpå??? 

Anonymkode: b895b...244

• Liker 7
Gjest Mysticgirl
Skrevet

Oj, det var lang tid ja. Skjønner at du blir sliten i kjeven :) Du får bytte på å runke innimellom , bytte hender også :) 

Skrevet

Er han altid full? 😄

• Liker 2
Skrevet

Så ditt sexliv består av hardt arbeid i 20-30 min og deretter få 2 minutter med jokking? 

Dét hadde jeg ikke giddet! Uansett om mannen var rik som faen, gjorde all husvasken og klesvasken med et smil og erklærte sin kjærlighet til meg med ferske blomster hver dag. 

Anonymkode: 29220...374

• Liker 13
Skrevet

Jeg får aldri blowjob av dama men slikker henne mellom 30 min og 45 min hver gang vi skal ha sex.. 

Anonymkode: 123c0...dc1

• Liker 1
Skrevet

Jeg vil anta at jeg holder på i rundt 10 minutter,men gir han ikke BJ hver gang. Kanskje 10-20 % av gangene. Jeg hadde aldri holdt ut i 30 minutter! Og alltid samleie etterpå,så lenge jeg ikke har mensen da. Da holder jeg gjerne på litt lenger til han kommer,eller runker han de siste minuttene.

Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg får aldri blowjob av dama men slikker henne mellom 30 min og 45 min hver gang vi skal ha sex.. 

Anonymkode: 123c0...dc1

For en innsats,tenker jeg. Gjør du det fordi du vil,eller er det hun som ønsker det? Hvorfor spør du ikke om BJ?

• Liker 1
Skrevet

Om dere skal ha sex etterpå så er 5 min nok! Slikker han deg da? Eller tar på deg? Om ja, like lenge? 

Anonymkode: 87e1a...f4f

• Liker 1
Skrevet

Det hadde jeg aldri orka. Blowjob er ikke hobedmåltidet om man også skal ha sex. Noen minutter er nok, for å pirre opp osv. 

Anonymkode: 638e0...a76

• Liker 2
Skrevet

Skjelden opplevd mere enn noen sekunder.

Skrevet

HVA, slikker han ikke deg tilbake i mens du må suge 30 min hver gang?! Og så bare 2-3 min samleie? 

For en egoist!! Får du orgasme i det hele tatt av dette?

Jeg pleier å suge som forspill, men det er snakk om få minutter. Og han slikker meg også, gjerne en del lengre for han er veldig opptatt av at jeg skal få en orgasme eller tre før samleie. Men motsatt vil jo ikke han komme i munnen min før samleie, for da er jo han ferdig. 

Når jeg har mensen og bare skal gi en blowjob så suger jeg til han kommer, men det er omtrent akkurat når jeg vil han skal komme, så alt fra 5 til 15 minutter tenker jeg, spørs hvor lenge jeg vil leke og pine han litt med å utsette orgasme.

Jeg har vært sammen med en som aldri kom omtrent av suging, og det er utrolig slitsomt å holde på i en halvtime.

Anonymkode: c1730...e25

• Liker 2
Skrevet

Når jeg gir en blowjob tar det kanskje rundt 15 min før han kommer? Men da er det ikke slik at jeg siger hele tiden, jeg bytter litt mellom runking og suging. Jeg synes det er veldig gøy å suge, så for meg har det ikke så mye å si at det er dette som er "hoved" akten. Men det høres veldig dumt ut at du ikke skal få noe ut av det? Uansett hva det skulle være, jeg har ingenting imot å ikke få et orgasme, men det er fordi jeg liker å please han. Men om du ikke får glede ut av det engang så burde du ikke gjøre det, snakk med han! 

Anonymkode: 6fe77...f1e

Skrevet

Det kommer nok helt an på hvor kåt han er, erfaring, og hvor lenge siden sist han hadde utløsning. Jeg har opplevd menn som kommer omtrent med en gang jeg tar den i munnen til bortimot ti minutter, så det varierer veldig. 

• Liker 1
Skrevet

5 min max. Hvis trenger mer, han er ikke verdt det :) 

Skrevet

Ikke så lenge ihvertfall. Synes ikke man skal gjøre det til man blir sliten i kjeven eller får vondt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...