AnonymBruker Skrevet 23. august 2020 #1 Skrevet 23. august 2020 Jeg er i uke 14+4. Var på ultralyd i uke 13. Alt så fint og normalt ut. Idag våknet jeg med mindre mage og bryster. Har i de siste dagene ikke hatt noen symptomer på at jeg er gravid som f eks strekksmerter eller murringer fordi livmoren vokser. Kjenner overhodet ingenting. Bør jeg sjekke igjen med ny ultralyd eller er jeg rett og slett bare hysterisk? Har ikke blødninger eller smerter. Anonymkode: 0f564...51b
AnonymBruker Skrevet 23. august 2020 #2 Skrevet 23. august 2020 Nei, behøver ikke sjekke med en ny ultralyd. Jeg var akkurat maken på omtrent samme tidspunkt som deg og bekymret. Nå er jeg 31 uker gravid Anonymkode: 188ca...edc
AnonymBruker Skrevet 23. august 2020 #3 Skrevet 23. august 2020 Jeg så ut som om jeg var 4-5 mnd på vei i uke 10 (og før 😂), men i uke 12 ble magen flat igjen, med unntak av en bitteliten kul som er livmoren. Tror det er ganske normalt, og også at symptomene blir svakere. Bare nyt det 😊 Anonymkode: 76d8f...6ff 1
AnonymBruker Skrevet 23. august 2020 #4 Skrevet 23. august 2020 I andre trimester forsvinner gjerne symptomene og de fleste føler seg i fin form. Magen din har sikkert blitt flatere fordi du ikke er oppblåst lenger, som man ofte er i første trimester. I uke 14, i hvert fall hvis du er førstegangs, er det ikke så vanlig å ha babymage. Jeg var vel 20 uker på vei da jeg selv kunne se at magen hadde vokst litt, men det tok enda mange uker før det ble synlig med klær på. Jeg hadde forøvrig flat mage fra før. Anonymkode: fe04a...5e7 2
AnonymBruker Skrevet 23. august 2020 #5 Skrevet 23. august 2020 Du er hysterisk. "Magen" din var hovenhet og oppblåsthet i starten og hormonene stabiliserer seg. Anonymkode: c840f...f47 3
AnonymBruker Skrevet 23. august 2020 #6 Skrevet 23. august 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Du er hysterisk. "Magen" din var hovenhet og oppblåsthet i starten og hormonene stabiliserer seg. Anonymkode: c840f...f47 Koselig kommentar😝 Skjønner ikke hvorfor folk må være så spydige her inne..😫 Dropp første setning, så er det jo like mye verdt for TS!! Anonymkode: 9e920...4f3 6
AnonymBruker Skrevet 23. august 2020 #7 Skrevet 23. august 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Koselig kommentar😝 Skjønner ikke hvorfor folk må være så spydige her inne..😫 Dropp første setning, så er det jo like mye verdt for TS!! Anonymkode: 9e920...4f3 Ts spør om hun er hysterisk, og ja, det er hun. Anonymkode: 6a22d...3ea 1
AnonymBruker Skrevet 24. august 2020 #8 Skrevet 24. august 2020 Samme med meg, jeg så ut som jeg var seks måneder på vei (eller mer....) frem til uke 12. Var så hinsides oppblåst! Det var faktisk utrolig vanskelig å skjule graviditeten når jeg så slik ut og det var midt på sommeren. Anonymkode: af7ac...9de
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå