AnonymBruker Skrevet 23. august 2020 #1 Skrevet 23. august 2020 Hei jenter! Blir et pinlig innlegg dette her men.. Jeg er slik utformet at jeg har mye fett på venusberget, og samtidig store lepper.. Problemet mitt er at alle truser blir for smale for meg! Leppene henger halveis utenfor trusene og fettet tyter ut, og det ser særdeles lite sjarmerende ut. Har prøvd større størrelser, men det hjelper lite når de fleste trusemodeller på markedet er smale "under der".. Så derfor lurer jeg rett og slett på, er det noen i samme båt som meg som har funnet en løsning på problemet? Eller som har tips? Finnes det truser som er bredere under, enn de vanlige modellene? Ps! Jeg er ikke overvektig, har en slank kropp og mistenker at "utformingen" min er genetisk. Har flere ganger prøvd å slanke venus uten hell.. Anonymkode: d56e6...74d
AnonymBruker Skrevet 23. august 2020 #3 Skrevet 23. august 2020 Pierre Robert sine dametruserber ganske bra. sjekk de ut 😊 Anonymkode: 28576...ea1
AnonymBruker Skrevet 23. august 2020 #4 Skrevet 23. august 2020 Jeg er stor og har aldri hatt problem med å finne truser, Lindex og Kappahl selger f.eks hipstere i bomull med god passform. Anonymkode: 7c627...fa9
Cata Skrevet 23. august 2020 #5 Skrevet 23. august 2020 Du kan kanskje prøve noen av merket Calida? Jeg har et par sånne og synes de er bredere i skrittet enn de andre trusene i skuffen.
AnonymBruker Skrevet 23. august 2020 #7 Skrevet 23. august 2020 Hva med boksertruser? Sloggi har enkle og behagelige boksertruser for kvinner. Tror Pierre Robert har noen også. Jeg har noen fra Stormberg og Kari Traa som jeg bruker under turbuksa, de er jo mer sporty i designet. Men gode, jeg bruker dem for å holde meg god og varm i hele underlivsregionen og ikke ha noen kjipe trusekanter som gnager mellom leppene på tunge fjellturer 🙈 Anonymkode: a81a6...c4e
AnonymBruker Skrevet 23. august 2020 #8 Skrevet 23. august 2020 Jeg har litt andre problemer i forhold til passform, og jeg har løst det ved å sy egne. Med litt tilpassning, så sitter de veldig godt og ser mye bedre ut. Det er ikke så vanskelig om du har en symaskin. Klipp opp en du har som mønster, legg til så mye stoff du trenger der du trenger det - eller finn et ferdig mønster med sømbeskrivelse. (Om det er en løsning som kunne fungere for deg ) f.eks - https://www.pinterest.cl/pin/53972895513155265/ Anonymkode: 35ecb...f46
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå