annelis Skrevet 23. august 2020 #1 Skrevet 23. august 2020 Hei alle prøvere, 38, snart 39 her og prøver på nr2 etter MA i april. Tok prøver og AMH var 7,8 noe legen sa var bra for alderen. Men FSH var 11. Jeg er sykt redd for ny MA som trolig skyldtes gamle egg. Er det noen måter å "synke" FSH på, eller bør vi vurdere donor egg? Typen er 30 og ingen barn fra før.
Neutral90 Skrevet 23. august 2020 #2 Skrevet 23. august 2020 24 minutter siden, annelis skrev: Hei alle prøvere, 38, snart 39 her og prøver på nr2 etter MA i april. Tok prøver og AMH var 7,8 noe legen sa var bra for alderen. Men FSH var 11. Jeg er sykt redd for ny MA som trolig skyldtes gamle egg. Er det noen måter å "synke" FSH på, eller bør vi vurdere donor egg? Typen er 30 og ingen barn fra før. Når i syklusen ble prøven tatt? Fsh sier noe om eggstokkfunksjon og kvaliteten på egg, men jeg trodde fsh 11 var innenfor referanseområdet? 🤔 Hva sa legen? 1
annelis Skrevet 23. august 2020 Forfatter #3 Skrevet 23. august 2020 5 minutter siden, Neutral90 said: Når i syklusen ble prøven tatt? Fsh sier noe om eggstokkfunksjon og kvaliteten på egg, men jeg trodde fsh 11 var innenfor referanseområdet? 🤔 Hva sa legen? Dag 3. Legen sier det er ikke kritisk, men såklart det kunne vært bedre om den var under 10. Jeg kjenner jeg gruer meg til å prøve igjen da jeg trolig har mange egg, men de fleste er dårlige
Neutral90 Skrevet 23. august 2020 #4 Skrevet 23. august 2020 19 minutter siden, annelis skrev: Dag 3. Legen sier det er ikke kritisk, men såklart det kunne vært bedre om den var under 10. Jeg kjenner jeg gruer meg til å prøve igjen da jeg trolig har mange egg, men de fleste er dårlige Jeg skjønner hvordan du tenker 🤔 hva med å ta en ny prøve i ovalusjonsfasen? Et raskt søk sier at normalområdet til fsh før eggløsning er opptil 12.5,så du er innenfor altså ☺️
annelis Skrevet 23. august 2020 Forfatter #5 Skrevet 23. august 2020 9 minutter siden, Neutral90 said: Jeg skjønner hvordan du tenker 🤔 hva med å ta en ny prøve i ovalusjonsfasen? Et raskt søk sier at normalområdet til fsh før eggløsning er opptil 12.5,så du er innenfor altså ☺️ Takk. Såvidt da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå