Søta Skrevet 18. juli 2005 #1 Skrevet 18. juli 2005 Hei alle sammen! Nå nærmer det seg med stormskritt dagen.. og forlovergave har jeg ikke tenkt noe særlig på før i dag... Noen tips? Hun vil ikke ha satt opp håret... Hun har vel egentlig ikke hjulpet så veldig til under prossessen - skrevet under på papir, snakket med henne men ikke noe mer (håper vel på litt mer innsats på selve dagen...) Hvor mye bruker dere? Hun er gravid - men jeg synes presangen må være til henne... Tenkte på noe spesielt til babyen... Kunne jeg ha gitt henne gavekort på hudpleie evt negler før - så kunne ho følt seg litt frisk og flott i forkant (ja ho er dårlig...) Noen andre ideer?????
Gjest Svimle Skrevet 18. juli 2005 #2 Skrevet 18. juli 2005 Hei! Nå skal ikke jeg gi forlovergave selv (betaler reise for forlover), men hudpleie, manikyr, pedikyr, aromaterapi (kommer kanskje an på hvor stor magen hennes er da ), smykke av et slag, scrapbook, eller hva med å få et bilde av deg og henne fra den store dagen forstørret? Jeg prøver å tenke på hva jeg hadde satt pris på hvis jeg hadde vært forlover, men kommer liksom ikke på noe. Hadde nok vært stort nok å bli spurt om å være forlover Men det måtte jo ha vært hyggelig å ha et minne som varer for alltid også da!
Lassie Skrevet 18. juli 2005 #3 Skrevet 18. juli 2005 Jeg har funnet ut at som forlovergave så kommer vi til å få forstørret opp bilde av oss og forloverne fra den store dagen og ramme inn i en pen ramme til henne. Det kommer til å være forlovergaven fra meg, og vi kommer til å gjøre det samme til Lassiemannens forlover.
aline Skrevet 18. juli 2005 #4 Skrevet 18. juli 2005 jeg har vært forlover to ganger, og har fått bilder av brudeparet. det har holdt lenge for min del, har vel egentlig aldri hørt om forlovergave engang og skjønner ikke helt hvorfor? for meg har det vært en ære å få være forlover for disse to personene, og har ikke trengt noe mer en det.
Gjest Glemt å logge inn Skrevet 19. juli 2005 #5 Skrevet 19. juli 2005 Håper ikke jeg fornærmer noen nå, men jeg syns ikke et forstørret bilde er "ideelt". Det er ikke alle som liker å ha "familiebilder" o.l. stående fremme / på veggen. Men man kjenner kanskje sin forlover såpass godt at man vet om det er en slager eller ikke Ellers er jeg "enig" med Aline - jeg hadde heller ikke hørt om forlovergaver før jeg begynte å lese her inne. Jeg syns det var en ære å bli spurt om å være forlover, og forventet ingen gave el.l. Sporet litt av her nå, men... Til trådstarter; hvis du skal gi noe, syns jeg gavekort på hudpleie el. l. hørtes ut som en god idè Og spesielt siden din forlover er gravid, og kanskje ikke helt på toppform, hadde sikkert det vært deilig
Peony Skrevet 19. juli 2005 #6 Skrevet 19. juli 2005 Jeg betalte håroppsatsen til forloveren min, og i tillegg ga jeg henne en pakke med 3 juicy tubes. Toastmasteren (jente) fikk en pakke med 5 neglelakker, og mannens forlover fikk en DVD.
Tyren Skrevet 19. juli 2005 #7 Skrevet 19. juli 2005 Jeg kan ikke si at jeg direkte ga noen forlovergave til min forlover.. Jeg betalte overnatting for oss begge på hotell natten før + middag og kos :-) Frisøren betalte jeg også for. Når hun kom på jobb mandagen etter fikk hun en nyyydelig blomsteroppsats som takk for hjelpen. Både min forlover og hans forlover fikk innrammede bilder i gave, noe de satt utrolig stor pris på. Jeg selv fikk ett sølvsmykke som takk for all hjelp når jeg var forlover ifjor. Ble utrolig rørt og overrasket, for jeg hadde ikke forventet noe som helst. Synes det var gave nok å få være forolover jeg I og med at venninden din er gravid, ville jeg kanskje som andre har foreslått, gitt henne ett gavekort på aromaterapi, hudpleie e.l. Eller kanskje ett smykke, som blir ett litt mer varig minne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå