AnonymBruker Skrevet 23. august 2020 #1 Skrevet 23. august 2020 Feks hater jeg surprise. Mine venner vet det. Vil heller feire o fred og ro hjemme eller en rolig og avslappet middag ute. Hater masse folk og oppmerksomhet. Kjenner også en som skal i konfirmasjon til sin nevø nå. Hun skal holde en utrolig klein og flau tale (Jeg har fått lese). Jeg ga beskjed om at det kanskje var i overkant mye som var flaut og som en 14åring vil synes er pinlig. Hun bare lo og så det er gøy å se han bli flau. Hvorfor gjør enkelte slik? Noen fryder seg også. Kan man gjøre noe med slik oppførsel? Anonymkode: ad946...8f1 1
Cinnamondiva Skrevet 23. august 2020 #2 Skrevet 23. august 2020 Vel, noen mennesker slutter aldri å overraske. Du kan si ifra at det virkelig ikke er noe greit. Bare stopp det. Noen mennesker eier ikke respekt for andre og liker å la andre føle seg helt liten. De har nok mindreverdtkomplekser.
AnonymBruker Skrevet 23. august 2020 #3 Skrevet 23. august 2020 En form for hersketeknikk.. nyter litt å se at andre krymper Anonymkode: a14ec...faf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå