Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det greit eller bør det fjernes? Så ei dame med mye svart hårvekst på tærne og føttene og hun hadde sandaler og rød neglelakk. Litt kræsj får man si. 

Anonymkode: 86d15...3d4

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ok. La damers utseende være i fred er mitt mantra. Kommer til å bli en drittdiskusjon, det her. Hilsen dame med hårete legger og hår under armhulene, oh myyyyy gooooooood ㊗️

Anonymkode: 0a7b6...f56

• Liker 9
Skrevet

Noen liker det, noen liker det ikke. 
Liker du det ikke, se en annen vei, det er ikke slik at noen tvinger deg til å se på ? 

Anonymkode: 79a1e...4d4

• Liker 1
Skrevet

Har man mørkt hår, så er det dessverre ikke alltid sånn at man har hvite hår på resten av kroppen. Helt normalt som lyse hår, dog de fleste fjerner dem. Da går det en haug uvitende folk rundt og tror at det ikke eksisterer 🙊 Min venninne fra midtøsten sier at i landet hun er fra er det helt vanlig, men at de fjerner hårene med en selvlaget voks av sukker. 

Anonymkode: eb579...942

• Liker 3
Skrevet

Greit å fjerne hår på tær og vrist.

Anonymkode: e3b48...3ac

• Liker 2
Skrevet

Bare mentalt altfor unge folk som reagerer negativt på kroppsbehåring. La alt være som det er. 

Anonymkode: df343...2c5

• Liker 2
Skrevet

Jeg er heldig å ha lyse dunhår på kroppen, men på tærne og leggene er det svarte hår. Syntes ikke så godt på tærne keen tar likevel og napper bort det jeg kan se. 

Anonymkode: 3418b...042

• Liker 2
Skrevet

Dere som bryr dere om hvordan andre mennesker ser ut: SLUTT MED DET!

• Liker 4
Skrevet

Folk er veldig forskjellige men allikevel veldig like.Vi bør være glad for det mangfoldet vi har av mennesker, tenk hvor kjedelig det ville vært visst alle var likens.Ta heller vare på hverandre og sett pris på mangfold ❤️🙏

Skrevet

Helt innafor. Kroppshår eller ikke kroppshår, kvinner er velkomne i alle sine former og utseende. ❤️:) Jeg har ikke tenkt å dømme.

Anonymkode: 27bf6...a2f

Skrevet

Har lyst blondt hår, men har 2-3 sorte hår på hver storetå. 
Disse fjernes når jeg barberer leggene.  Ville jo vært merkelig å glattbarbere leggene, men å stoppe ved ankelen?🤷🏼‍♀️

Men om man trives best med naturlig hårvekst over alt, så er det jo ikke noe galt med det heller..

Anonymkode: afa05...9c3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...