Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen andre som er hjemme en lørdagskveld? Og syns det er helt greit, i alder mellom 18 til 25? Føler jeg burde ha vært ute, men har ingen å være med. 

Anonymkode: f254f...d3a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå er jeg 27 og gravid da, men før jeg ble gravid var jeg mye hjemme da også. Har ikke så mange venninner, og synes heller ikke det er spesielt gøy å drikke helg etter helg og danse på byen. 

Så jeg synes det var og er helt greit å sitte hjemme! 

Anonymkode: 7a75e...4a9

Skrevet

Er ofte, om ikke nesten alltid, hjemme lørdagskvelder. Akkurat nå er kjæresten min også her, men vi gjør hver vår ting på hvert vårt rom, så blir vel det samme. Har selv ikke noen trang for å være ute, sånn egentlig da.

Anonymkode: 8f22e...3c2

Skrevet (endret)

Jeg foretrekker å være hjemme, liker ikke å gå ut på byen.

Men nå er jeg 36 så jeg er litt eldre enn den aldersgruppen du nevner. Men da jeg var mellom 18 og 25 foretrakk jeg også og bare være hjemme, Jeg gikk litt ut på byen da jeg var 18-19. 

Endret av Aragorn ll Elessar
Skrevet

Kjæresten min er nå ute på fest. Tydeligvis dritafull og er litt urolig... Vet ikke hvorfor. Men vil ikke være den som ødelegger for han heller... 

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Kjæresten min er nå ute på fest. Tydeligvis dritafull og er litt urolig... Vet ikke hvorfor. Men vil ikke være den som ødelegger for han heller... 

Jeg. Er urolig

Skrevet

Jeg er 28 år og koser meg best hjemme på lørdagene. Det gjorde jeg mellom 18 og 25 års alderen også 😊

Anonymkode: f7135...2fe

• Liker 1
Skrevet

Nå er jeg en god del eldre enn det, men ingenting galt i å kose seg hjemme en lørdagskveld. 

Anonymkode: 62874...4ac

Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Noen andre som er hjemme en lørdagskveld? Og syns det er helt greit, i alder mellom 18 til 25? Føler jeg burde ha vært ute, men har ingen å være med. 

Føler du at du skulle ha vært ute eller ønsker du at du hadde vært ute? Det er en stor forskjell på det!

Føler du at du burde vært ute uten å egentlig ønske det, så er det jo litt rart.. Det er ikke unormalt å trives hjemme istedenfor på byen. Mange som gjør det!

Ønsker du å være ute på byen men ikke har noen å dra med er jeg helt sikker på at det sitter flere der ute som ønsker det samme. Da kan du jo prøve å gjøre noe med det.

Skrevet

Liker å sitte hjemme og lese en god bok. Fra 19-24 gikk jeg på universitet og gjorde myyye lekser på fre-søn. 

K26.

Anonymkode: cf7ca...aa8

Skrevet

Jeg er eldre enn deg, men pleier å være hjemme på lørdagskveldene. Alderen har ikke så mye å si der, tror jeg. Ensomhet kan man lett kjenne på i en slik situasjon uansett.  

Hvis du ikke har barn så burde du benytte muligheten til å være litt mer spontan. Prøv aktivt å bli kjent med andre,  ingen ringer på døra di om de ikke kjenner det først. Bli med i en frivillig organisasjon, eller to, og begynn der.

Anonymkode: 6b961...7e1

Skrevet

Du er hjemme fordi du ikke har noen å være ute me, men kjæresten din er ute på fylla? Ok? I min verden er det vanlig å gå ut sammen når man er kjærester.

Anonymkode: 62384...e3f

Skrevet

Jeg elsker å være hjemme på lørdager.

I går dro jeg på fest og ble søkkvåt pga regnet på vei hjem, og å ikke snakke om den elendige formen i dag da jeg våknet😅

Er 28 år og har alltid vært sånn

Anonymkode: 32a96...685

• Liker 3
Skrevet

Foretrekker å være hjemme på kvelden. Ikke noe hyggelig som skjer etter kl 24 på byen uansett. Gikk endel ut i sent tenårene, men vi drakk ikke, bare danset på diskotek. 
Nå liker jeg å være hjemme og ta det med ro. Våkne opp og ikke angre på dumme ting.

Anonymkode: 66b35...d08

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du er hjemme fordi du ikke har noen å være ute me, men kjæresten din er ute på fylla? Ok? I min verden er det vanlig å gå ut sammen når man er kjærester.

Da er jeg glad for at vi ikke er kjærester. Må jo være lov å dra ut alene med venner selvom man har kjæreste. Trenger jo ikke være sammen 24/7 liksom. Hadde blitt gal

• Liker 2
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er faktisk noe som kalles fadderuka... Vil han skal bli kjent med nye folk uten meg... 

• Liker 1
Skrevet

Jeg er 20 og i går lå jeg i senga på rommet mitt hos foreldrene mine med serier og litt snop, pusen og koste meg max i regnværet. Det var skikkelig koselig, siden jeg ikke har vært hjemme på over én måned. Har vært fadderuke nå og da var det mange sosiale dager, så syns det var deilig å bare komme hjem til mamma, pappa, pus og boblebadet hjemme🤩

Anonymkode: da864...20f

Skrevet

Er 29 år og er ute omtrent hver fri lørdag.. Jobber på sjø, så er bort i 4 veker og hjemme i fire veker. Har derfor egentid på vekedagane, i tillegg har eg nok litt fomo 😂 

Synest det er rart å tenke på at folk bruker fri lørdagen aleine eller heime. Litt rart egentlig når eg er rimelig introvent sånn ellers. 

Anonymkode: a2c42...115

Skrevet

Ja, pleier ofte å være hjemme på lørdagskvelden. Er 25. Aldri tenkt over at det er spesielt rart eller flaut

Anonymkode: 4bb09...b4e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...