AnonymBruker Skrevet 22. august 2020 #1 Skrevet 22. august 2020 Hvordan steker dere laks i panne? På høy eller lav varme? Hva gjør dere for å få den beste laksen? Anonymkode: b129e...ae6
Muskath Skrevet 22. august 2020 #2 Skrevet 22. august 2020 Jeg bruker høy varme. La laksen ligge fremme en stund før du steker den . Krydre. Stek med skinnsiden ned først, ikke stek den for mye, jeg liker at den er litt bløt inni.
AnonymBruker Skrevet 22. august 2020 #3 Skrevet 22. august 2020 23 minutter siden, Muskath skrev: Jeg bruker høy varme. La laksen ligge fremme en stund før du steker den . Krydre. Stek med skinnsiden ned først, ikke stek den for mye, jeg liker at den er litt bløt inni. Hvor høy varme bruker du? Platene mine går fra 1-9, hva tror du jeg bør steke på? Anonymkode: b129e...ae6
Muskath Skrevet 23. august 2020 #4 Skrevet 23. august 2020 14 hours ago, AnonymBruker said: Hvor høy varme bruker du? Platene mine går fra 1-9, hva tror du jeg bør steke på? Anonymkode: b129e...ae6 Jeg ville satt den på høyeste og så skrudd litt ned etter hvert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå