Tussilago Skrevet 9. mars 2002 #1 Del Skrevet 9. mars 2002 Hvem skal egentlig ha knapphullsblomst? Faren min skal ikke følge meg opp kirkegulvet, han er ikke i form til det , derfor blir det min onkel som skal gjøre det. Begge de to skal vel ha bloms? Jeg og samboeren min har begge en stor sønn hver, skal de ha blomst? Forloveren til sambo skal vel også ha blomst? Så skal selvfølgelig brudgommen ha blomst, men er det flere da, og synes dere sønnene våre skal ha blomst? Takker og bukker for alle svar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøya*0803 Skrevet 9. mars 2002 #2 Del Skrevet 9. mars 2002 Hei Kan ikke si deg hva du skal og ikke skal gjøre, men jeg kan jo bidra med min mening At din far og onkel og brudgommen og hans forlover skal ha er vel bankers. Og sønnene deres ville sikkert også satt pris på det. Kanskje brudgommens far også? 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CecilieB Skrevet 9. mars 2002 #3 Del Skrevet 9. mars 2002 Min far vil ikke følge meg opp, da får han heller ikke blomst. Mannen min skal ha, hvis man kan ha det på sjakett og forloveren hans.12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cream Skrevet 9. mars 2002 #4 Del Skrevet 9. mars 2002 De som skal ha bryskbukett i vårt bryllup er: Brudgommen Brudens far Brudgommens far og vår lille brudesvenn... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fruenge Skrevet 9. mars 2002 #5 Del Skrevet 9. mars 2002 Cream Ikke forlover? dette tror jeg er vanlig, men det er selvfølgelig ingen fasit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå