AnonymBruker Skrevet 22. august 2020 #1 Skrevet 22. august 2020 Han er svært avhengig av meg. Ønsker være med meg hele tiden, noe jeg ikke kan prioritere grunnet studier. Også det at jeg studerer forstår han ikke at jeg prioriterer. F.eks kan han lure på om jeg er med på å finne på noe kjekt tidlig på dagen da han vet jeg studerer. Når jeg sier jeg må dra hjem grunnet studier (tidlig leggetid), forstår han heller ikke det. Fyren driver ikke med noe selv og har ingen forpliktelse. Nylig sendte han meg en SMS kl 23 ca, da jeg var lagt meg. Da jeg våknet fikk jeg en haug med sinte meldinger som omhandlet hvorfor jeg ikke hadde svart?? Han er svært forelsket i meg og tenker på meg hele tiden, sier han. Jeg kunne aldri vært sammen med denne fyren av åpenbare grunner. Han har også vist tendenser til sjalusi på at jeg er med andre venninner/venner enn han. Fyren er kjempe snill, rettferdig og til å stole på, og jeg har tatt opp den aktuelle problemstillingen med han, men det har ikke bedret seg. Noe av det verste er at han ikke forstår jeg ikke ønsker eller har tid til hans selskap hver dag! Noen som har vært i samme situsjon? Anonymkode: a1ac3...887
smilo Skrevet 23. august 2020 #2 Skrevet 23. august 2020 Trekk deg unna. Han er forelsket i deg og håper/tror det er gjensidig, all den tid du fortsetter å være sammen med ham. Ikke umulig at dere er sammen i hans hode. 11
AnonymBruker Skrevet 23. august 2020 #3 Skrevet 23. august 2020 Enig, dette virker sykelig og noe du må komme deg vekk fra med en gang. Det blir bare verre og verre så lenge du ikke setter ned foten. Anonymkode: 90785...cd0 4