AnonymBruker Skrevet 22. august 2020 #1 Skrevet 22. august 2020 Han er svært avhengig av meg. Ønsker være med meg hele tiden, noe jeg ikke kan prioritere grunnet studier. Også det at jeg studerer forstår han ikke at jeg prioriterer. F.eks kan han lure på om jeg er med på å finne på noe kjekt tidlig på dagen da han vet jeg studerer. Når jeg sier jeg må dra hjem grunnet studier (tidlig leggetid), forstår han heller ikke det. Fyren driver ikke med noe selv og har ingen forpliktelse. Nylig sendte han meg en SMS kl 23 ca, da jeg var lagt meg. Da jeg våknet fikk jeg en haug med sinte meldinger som omhandlet hvorfor jeg ikke hadde svart?? Han er svært forelsket i meg og tenker på meg hele tiden, sier han. Jeg kunne aldri vært sammen med denne fyren av åpenbare grunner. Han har også vist tendenser til sjalusi på at jeg er med andre venninner/venner enn han. Fyren er kjempe snill, rettferdig og til å stole på, og jeg har tatt opp den aktuelle problemstillingen med han, men det har ikke bedret seg. Noe av det verste er at han ikke forstår jeg ikke ønsker eller har tid til hans selskap hver dag! Noen som har vært i samme situsjon? Anonymkode: a1ac3...887
smilo Skrevet 23. august 2020 #2 Skrevet 23. august 2020 Trekk deg unna. Han er forelsket i deg og håper/tror det er gjensidig, all den tid du fortsetter å være sammen med ham. Ikke umulig at dere er sammen i hans hode. 11
AnonymBruker Skrevet 23. august 2020 #3 Skrevet 23. august 2020 Enig, dette virker sykelig og noe du må komme deg vekk fra med en gang. Det blir bare verre og verre så lenge du ikke setter ned foten. Anonymkode: 90785...cd0 4
AnonymBruker Skrevet 23. august 2020 #4 Skrevet 23. august 2020 5 timer siden, smilo skrev: Trekk deg unna. Han er forelsket i deg og håper/tror det er gjensidig, all den tid du fortsetter å være sammen med ham. Ikke umulig at dere er sammen i hans hode. 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Enig, dette virker sykelig og noe du må komme deg vekk fra med en gang. Det blir bare verre og verre så lenge du ikke setter ned foten. Anonymkode: 90785...cd0 Takk for svar dere! Jeg tror jeg trekker meg unna som dere tipser om, og er enig i at det virker sykelig fra hans side. Er svært provoserende hele oppførselen hans, for eksempel med det at jeg ønsker å være for meg selv, og får beskyldninger om at jeg holder noe hemmelig for han, eller at det ikke er lenge nok. Han vil bruke enhver anledning med meg på å være med meg så lenge som mulig - noe jeg ikke ønsker. Ene dagen sa jeg at jeg måtte gå etter noen timer (for tidlig i hans hode) pga. studier, og da begynte han å mase på om at han kunne jo bare være med, og overnatte hos meg. Av og til strekker ikke forklaringene mine til heller. Han er svært frekk på meldinger i blant da han føler seg mindreverdig, oversett eller hva det er - noe jeg aldri er, da jeg tror en vinner på å være diplomatisk. Han tolker alt i verste mening... Som for eksempel da jeg sa i telefonen at jeg hadde satt på en pizza, og han trodde det var for å unngå å være med han?? Fyren er grei ellers som sagt, men disse negative sidene her tar helt over. Han er en av de få jeg har møtt som jeg vet jeg kan stole på (bortsett fra dette, kanskje??) Er det mulig å være venner med han på et litt annerledes nivå? Dersom jeg bruker mye mindre tid på fyren, vil han glemme meg litt mer (forelskelsen). Skulle ønske vi kunne hatt et vennskap mer på mine premisser, da det er jeg som er opptatt som regel, og ikke er like glad i å være med folk så lenge/ofte som han. Anonymkode: a1ac3...887
AnonymBruker Skrevet 23. august 2020 #5 Skrevet 23. august 2020 Vet du om han har opplevd utroskap? Enten så er det det, ellers så har han bare et stort kontrollbehov. Anbefaler deg å trekke deg unna. Anonymkode: 08193...feb 1
AnonymBruker Skrevet 23. august 2020 #6 Skrevet 23. august 2020 Du kan ikke være venner med en som er forelsket i deg. Du kan ikke gi han det han ønsker fra deg og vice versa. Anonymkode: bf339...1d1 2
AnonymBruker Skrevet 24. august 2020 #7 Skrevet 24. august 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Du kan ikke være venner med en som er forelsket i deg. Du kan ikke gi han det han ønsker fra deg og vice versa. Anonymkode: bf339...1d1 Han sier han vil være venn med meg, da et forhold uansett aldri hadde gått, men jeg merker jo at han er nærmest besatt av meg. Hvordan få han til å ikke like meg på den måten? Eventuelt ikke være venner på den måten vi er nå. I beste/verste fall, hvordan sier jeg til han at jeg kanskje ikke ønsker kontakt med ham lengre, fordi han er forelsket i meg? 1 time siden, AnonymBruker skrev: Vet du om han har opplevd utroskap? Enten så er det det, ellers så har han bare et stort kontrollbehov. Anbefaler deg å trekke deg unna. Anonymkode: 08193...feb Jepp, han har opplevd en kvinne på min alder utnytte han grovt, og gå på vennene hans mens han sov. Takk for svar! Anonymkode: a1ac3...887
AnonymBruker Skrevet 24. august 2020 #8 Skrevet 24. august 2020 Dette høres kjent ut, har du skrevet om han før? Du må kutte kontakten og si hvorfor. Mistenker at du liker oppmerksomheten litt? Anonymkode: 4adb0...314
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå