AnonymBruker Skrevet 22. august 2020 #1 Skrevet 22. august 2020 Noen som gjør knipeøvelser regelmessig? Lurer på effekten.. vet det fungerer på inkontinens, men blir man trangere etter fødsel ved å knipe hver dag? Noen erfaringer? Anonymkode: 8eb65...82b 1
Bbw Skrevet 23. august 2020 #2 Skrevet 23. august 2020 Har gjort det i noen år. Orgasmene blir deiligere for meg når jeg begynner å knipe når jeg nærmer meg klimaks.. Noe som veldig ofte skjer automatisk. 1
Bamseklemmer Skrevet 23. august 2020 #3 Skrevet 23. august 2020 Jeg er mann da, men jeg har brukt knipeøvelser regelmessig i over 5 år. Men det har nesten samme effekt hos kvinner. Knipeøvelser gir mere bedre styrke i musklene i hele underlivet, det er flere muskler det er snakk om da. Den gir også mye bedre blodsikulasjon, som igjen gir bedre og hardere ereksjon. Så at du @Bbw får sterkere orgasme har veldig stor tro på, og det samme gjelder for menn. Pluss at vi minker faren for prostatatrøbbel... Når vi tenker oss litt om så er all trening inkl. knipeøvelser bra for kroppen, det er også bra for dem som sliter litt med småskvetting... 1
AnonymBruker Skrevet 23. august 2020 #4 Skrevet 23. august 2020 Øvelser med vaginakuler kan også hjelpe Anonymkode: 09bb1...c9d
AnonymBruker Skrevet 23. august 2020 #5 Skrevet 23. august 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Øvelser med vaginakuler kan også hjelpe Anonymkode: 09bb1...c9d Hvordan trener man med dem egentlig? Har kjøpt noen med 44 gram vekt tror jeg. Stapper de inn og gjør hva? Anonymkode: b2111...904
Elaine Marley Skrevet 4. september 2020 #6 Skrevet 4. september 2020 Tråden er ryddet for brukerangrep og svar til dette. Elaine Marley, mod.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå