Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Violetta
Skrevet

Jeg må bare få ut litt irritasjon.

Du snakker om idiotiske reklamer som går for tiden! :frustrert:

Jeg bare nevner: Tannkrem/tannlegereklamen og Tine Youghurt-reklamen. Hvor dumme tror de egentlig vi er? Jeg kan i hvert fall love at den tannkremen og youghurten kommer jeg aldri til å kjøpe. :sur:

Greit nok med bind og sjamporeklamene, for de begynner vi å venne oss til. Men disse to reklamene bør de avslutte nå etter hvert. :roll:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den føkkings jævla vulgære u u ukeblad-reklamen med de papegøyene. Øynene holdt på å trille ut av hodet mitt da jeg så den første gang, attpåtil for et blad som liksom er for hele familien.

Skrevet

Jeg syns den DELL reklamen tok kaka. Der en fyr fikk lyst på en PC og dro gjennom land og sjø for å nå til butikken, også kom det en annen fyr som sa at man kunne enkelt bestille en PC ved å ringe eller GÅ ONLINE. Gå online? Den fyren hadde jo ikke PC! Helt på trynet.

Skrevet

Finnes det en reklame som ikke er idiotisk da?

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg hater ICA-reklamene dypt og intenst. De får delt førsteplass med de "tannlegen min sier at"-reklamene. Verre piss skal man lete lenge etter. :frustrert:

Skrevet

Jeg takler ikke 1881-reklamene! Ringer konsekvent aldri den opplysningstjenesten lenger!

Skrevet
Du snakker om idiotiske reklamer som går for tiden! :frustrert:

Det verste av alt er jo at det er vi som betaler for all den dritten. :forvirra:

Gjest Violetta
Skrevet
Finnes det en reklame som ikke er idiotisk da?

Ja, gode reklamer er morsomme. Som for eksempel noen av Lottoreklamene.

Gjest gjest1
Skrevet

Hun falske kåna som sier "hvis du har vondt et sted, hvorfor behandle hele kroppen" og med et skevt smil som kun en mor kan elske!

Men en drittreklame som er blitt bra er ÅNEI! DIARE! :D Den er gøy!

Skrevet

Jeg haaaater Zon (eller hva det heter) reklamene!! De snakker såå mekanisk og unaturlig. Høres ut som de har plukket svensker på gata og prøvd å få de til å høre norske ut.

'Hvis du vet.. hvor du har vondt.. hvorfor behandle HELE KROPPen?' :frustrert:

Skrevet
Hun falske kåna som sier "hvis du har vondt et sted, hvorfor behandle hele kroppen" og med et skevt smil som kun en mor kan elske!

Jaaaaa! Den er så dårlig. :sur:

Gjest gjest1
Skrevet

Zon var det ja, fysj jeg orker ikke hun kåna der >:--(

Og "når du har mensen......."

og cubus sine som har samme sang hele dagen lang!

Skrevet
Jeg haaaater Zon (eller hva det heter) reklamene!! De snakker såå mekanisk og unaturlig. Høres ut som de har plukket svensker på gata og prøvd å få de til å høre norske ut.

'Hvis du vet.. hvor du har vondt.. hvorfor behandle HELE KROPPen?' :frustrert:

Og ALLE snakker likt! På samme håpløst talentløse måte. :murvegg:

-viXen-

Skrevet
. Gå online? Den fyren hadde jo ikke PC! Helt på trynet.

Fnis!! Det reagerte Mannen også på....

Skrevet
Jeg syns den DELL reklamen tok kaka. Der en fyr fikk lyst på en PC og dro gjennom land og sjø for å nå til butikken, også kom det en annen fyr som sa at man kunne enkelt bestille en PC ved å ringe eller GÅ ONLINE. Gå online? Den fyren hadde jo ikke PC! Helt på trynet.

Ja, men, man kan jo ringe til Dell også. ;) Men jeg ser poenget.

Alle reklamer som involverer tannleger på en eller annen måte er talentløse.

ZON er virkelig ille.

Norsk ukeblad er kanskje litt for kinky?

Og de "Hva føler du nå"-reklamene... De er virkelig håpløse.

Catzy

Gjest Violetta
Skrevet

Turde ikke nevne Zon-reklamen jeg, for jeg synes at det aller dårligste med reklamen er måten de snakker på. Trodde det var en helt egen dialekt jeg, en jeg aldri har hørt før. :rodme: Tenkte noen ville bli støtt... :ler:

Gjest seroxata
Skrevet

giiih, jeg kan klart skrive under på alle de som er nevnt! de suger så innmari at jeg blir flau over å være norsk!!:(

Skrevet

Jeg så ikke Norsk Ukeblad reklamen før i går jeg, og må si jeg skjønner hva dere mener om upassende.

Krampeaktig forsøk på å lage reklamefilm fra NU sin side.

-viXen-

Skrevet
giiih, jeg kan klart skrive under på alle de som er nevnt! de suger så innmari at jeg blir flau over å være norsk!!:(

Du kan trøste deg med at det er like ille eller verre i de aller aller fleste land.

Gjest Catwoman
Skrevet

Faktisk så syns jeg nordmenn er en del flinkere til å lage reklamer enn mange andre land. For vi har jo tross alt hatt noen knallbra reklamer, mens mange av de utenlandske (kanskje mest de amerikanske) er liksom så intetsigende.

Men siden denne tråden handler om teite reklamer:

de tannkrem reklamene..... :frustrert: grusomme

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...