AnonymBruker Skrevet 22. august 2020 #1 Skrevet 22. august 2020 Dvs At riket blir flyttet til et annet nettsted. Og tradisjonen og kunnskapen som KGbrukere besitter vil bevares på dette nettstedet. Mange år senere vil KG få en renessanse og store filosofer og politiske tenkere vil se på KG som fundamentet for vestlig tenkning. Hva tenker du? Anonymkode: 877f4...fa5 2
AnonymBruker Skrevet 22. august 2020 #2 Skrevet 22. august 2020 Husker du SOL Debatt, og hvor populært dette var i sin tid? Husker du Nettby? Og blogg.no? Idag er dette lagt ned, og glemt. Å bli oppkjøpt og senere lagt ned er alle forums fremtid, og KG er intet unntak; ingenting varer evig. Anonymkode: 3c330...d90
jukkapalme Skrevet 22. august 2020 #3 Skrevet 22. august 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Husker du SOL Debatt, og hvor populært dette var i sin tid? Husker du Nettby? Og blogg.no? Idag er dette lagt ned, og glemt. Å bli oppkjøpt og senere lagt ned er alle forums fremtid, og KG er intet unntak; ingenting varer evig. Anonymkode: 3c330...d90 Er blogg.no lagt ned? Det visste jeg ikke, men nå leser ikke jeg blogger heller og det er lenge siden sist jeg var innom den siden.
AnonymBruker Skrevet 22. august 2020 #4 Skrevet 22. august 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Dvs At riket blir flyttet til et annet nettsted. Og tradisjonen og kunnskapen som KGbrukere besitter vil bevares på dette nettstedet. Mange år senere vil KG få en renessanse og store filosofer og politiske tenkere vil se på KG som fundamentet for vestlig tenkning. Hva tenker du? Anonymkode: 877f4...fa5 Jeg tenker at dette her er spooky! Det er jo akkurat det jeg har tenkt!! Anonymkode: 3f44c...985 1
AnonymBruker Skrevet 22. august 2020 #5 Skrevet 22. august 2020 54 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg tenker at dette her er spooky! Det er jo akkurat det jeg har tenkt!! Anonymkode: 3f44c...985 Ikke sant. Anonymkode: 877f4...fa5 1
Gjest Optimo Skrevet 22. august 2020 #6 Skrevet 22. august 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: store filosofer og politiske tenkere vil se på KG som fundamentet for vestlig tenkning
AnonymBruker Skrevet 22. august 2020 #7 Skrevet 22. august 2020 1 hour ago, jukkapalme said: Er blogg.no lagt ned? Det visste jeg ikke, men nå leser ikke jeg blogger heller og det er lenge siden sist jeg var innom den siden. Navnet blogg.no eksisterer fortsatt, men det opprinnelige blogg.no ble lagt ned våren 2019: Quote Blogg.no-eventyret er over Plattformen avvikles og sammen med den slettes det over en million blogger. Alle de mindre, alternative bloggene er slettet sammen med kjente blogger som Regine Stokkes Face your fear, og det som er igjen, er ikke verdt å kaste bort tiden på. Anonymkode: 3c330...d90
jukkapalme Skrevet 22. august 2020 #8 Skrevet 22. august 2020 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: Navnet blogg.no eksisterer fortsatt, men det opprinnelige blogg.no ble lagt ned våren 2019: Alle de mindre, alternative bloggene er slettet sammen med kjente blogger som Regine Stokkes Face your fear, og det som er igjen, er ikke verdt å kaste bort tiden på. Anonymkode: 3c330...d90 Aha, takk for info. Jeg visste at de hadde kastet ut de små bloggerne, men trodde siden var den samme ellers. Hva faen? Slettet de bloggen til Regine? Det er det verste jeg har hørt! De kunne vel latt den stå vel. Jeg leste boken hennes da den kom ut og gråt meg gjennom alle sidene
AnonymBruker Skrevet 23. august 2020 #9 Skrevet 23. august 2020 52 minutter siden, jukkapalme said: Aha, takk for info. Jeg visste at de hadde kastet ut de små bloggerne, men trodde siden var den samme ellers. Hva faen? Slettet de bloggen til Regine? Det er det verste jeg har hørt! De kunne vel latt den stå vel. Jeg leste boken hennes da den kom ut og gråt meg gjennom alle sidene Jo da, Regines blogg er dessverre borte; de slettet absolutt alle bloggene på plattformen, og "blogg.no"-blogger idag er publisert på Wordpress. Kommenterte selv flere av bloggpostene hennes da hun skrev, og har tatt vare på en komplett kopi av den originale bloggen, så hvis du eller andre skulle være interessert i den, er det bare å si ifra; trist at den nå er borte. Anonymkode: 3c330...d90
Lava Anne Skrevet 23. august 2020 #10 Skrevet 23. august 2020 Elsker tittelen på denne tråden. Kommer KG til å ende opp som Romerriket :D 1
AnonymBruker Skrevet 23. august 2020 #11 Skrevet 23. august 2020 22 minutter siden, Lava Anne said: Elsker tittelen på denne tråden. Kommer KG til å ende opp som Romerriket 😄 Når man leser enkelte av trådene i seksualforumet, forstår man at barbarenes invasjon allerede har begynt ... Anonymkode: 3c330...d90 3
Skyskraper Skrevet 23. august 2020 #12 Skrevet 23. august 2020 Ser man på statistikken, er forumer av denne typen en døende rase. På midten av forrige tiår var det et forum for alt, men denne typen interessegrupper har for det meste flyttet seg over til Facebook og Reddit. Så vidt meg bekjent er det tre store norske forumer igjen: Diskusjon.no, Freak.no og Kvinneguiden. Jeg blir overrasket om alle tre overlever frem til 2030.
AnonymBruker Skrevet 23. august 2020 #13 Skrevet 23. august 2020 7 minutter siden, Skyskraper skrev: Ser man på statistikken, er forumer av denne typen en døende rase. På midten av forrige tiår var det et forum for alt, men denne typen interessegrupper har for det meste flyttet seg over til Facebook og Reddit. Så vidt meg bekjent er det tre store norske forumer igjen: Diskusjon.no, Freak.no og Kvinneguiden. Jeg blir overrasket om alle tre overlever frem til 2030. Hvorfor er det egentlig så få norske forum? Er liksom bare 3 store... Er folk ikke interessert i forum? Anonymkode: d026e...a27
AnonymBruker Skrevet 23. august 2020 #14 Skrevet 23. august 2020 8 minutter siden, Skyskraper said: Ser man på statistikken, er forumer av denne typen en døende rase. På midten av forrige tiår var det et forum for alt, men denne typen interessegrupper har for det meste flyttet seg over til Facebook og Reddit. Så vidt meg bekjent er det tre store norske forumer igjen: Diskusjon.no, Freak.no og Kvinneguiden. Jeg blir overrasket om alle tre overlever frem til 2030. Du glemte VG Debatt. Om VGD kommer til å overleve, er opp til VG, men i og med at aktiviteten er synkende der, spørs det om de ser noen mening i å opprettholde forumet i all evighet. Diskusjon.no er nærmest døende allerede idag, mens Freak.no står på egne ben og har gått over til en type innhold som forfatterne neppe er interessert i å knytte til navnet sitt, så de tror jeg kommer til å være der også i 2030 med mindre medlemmene blir en del av svenske Flashback, der terskelen for hva som kan sies, er høyere enn på Freak. Hva Kvinneguiden angår, er de nå eid av Egmont som la ned blogg.no, så her er det økonomien som avgjør fremtiden. Anonymkode: 3c330...d90
AnonymBruker Skrevet 23. august 2020 #15 Skrevet 23. august 2020 23 minutter siden, AnonymBruker said: Hvorfor er det egentlig så få norske forum? Er liksom bare 3 store... Er folk ikke interessert i forum? Anonymkode: d026e...a27 I takt med Facebooks vekst endret også folks tankegang seg; før i tiden ble man sett på som halvsprø om man skrev noe under fullt navn - idag blir man sett på som halvsprø om man vil være anonym. I tillegg har man mindre forum for spesielle interesser, som Nakenprat, Samlerforum som spesielt er opptatt av myntsamling, eller Frank E Ring for frimerkesamlere. Men de mindre forumenes tid er forbi; aktiviteten og engasjementet er ikke det det var tidligere. Anonymkode: 3c330...d90
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2020 #16 Skrevet 27. oktober 2020 Kvinneguiden vil transcendere tid og rom 🔮🧞♀️ Anonymkode: a4a76...bf3 1
Antiviruset Skrevet 27. oktober 2020 #17 Skrevet 27. oktober 2020 På 23.8.2020 den 2.16, Lava Anne skrev: Elsker tittelen på denne tråden. Kommer KG til å ende opp som Romerriket 😄 Som Romerriket Det eksisterte over 1000 år før det falt helt. Varer KG like lenge og ender som Romerriket så vil ingen av oss oppleve nedleggelsen
Antiviruset Skrevet 27. oktober 2020 #18 Skrevet 27. oktober 2020 På 23.8.2020 den 3.07, AnonymBruker skrev: Du glemte VG Debatt. Om VGD kommer til å overleve, er opp til VG, men i og med at aktiviteten er synkende der, spørs det om de ser noen mening i å opprettholde forumet i all evighet. Diskusjon.no er nærmest døende allerede idag, mens Freak.no står på egne ben og har gått over til en type innhold som forfatterne neppe er interessert i å knytte til navnet sitt, så de tror jeg kommer til å være der også i 2030 med mindre medlemmene blir en del av svenske Flashback, der terskelen for hva som kan sies, er høyere enn på Freak. Hva Kvinneguiden angår, er de nå eid av Egmont som la ned blogg.no, så her er det økonomien som avgjør fremtiden. Anonymkode: 3c330...d90 VGD har blitt så snevert at det knapt er verdt å poste et innlegg der. Debatt er ikke ønsket der, sier noen et skjevt ord blir man moderert knallhardt. Rett og slett sensurert bort og utestengt. Derfor har aktiviteten stupt til nesten ikke noe som helst. Det vil skje med alle forum som i dag er så politisk korrekte som det kan få blitt, modererer hardt. Debatten forsvinner og de som er lettkrenket sitter igjen i et bitte lite ekkokammer. Det er oppskriften på og drepe et forum over tid.
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2020 #19 Skrevet 27. oktober 2020 2 minutter siden, Antiviruset skrev: VGD har blitt så snevert at det knapt er verdt å poste et innlegg der. Debatt er ikke ønsket der, sier noen et skjevt ord blir man moderert knallhardt. Rett og slett sensurert bort og utestengt. Derfor har aktiviteten stupt til nesten ikke noe som helst. Det vil skje med alle forum som i dag er så politisk korrekte som det kan få blitt, modererer hardt. Debatten forsvinner og de som er lettkrenket sitter igjen i et bitte lite ekkokammer. Det er oppskriften på og drepe et forum over tid. Vgd er et ekkokammer for rabiate freppere. Anonymkode: 877f4...fa5 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå