Gå til innhold

Har du som kvinne opplevd å bli sjekket opp av en annen kvinne?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan skjedde det? Likte du det? 

Anonymkode: d483f...9c5

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, flere ganger. Tar det som et kompliment jeg. 

Anonymkode: f7aaa...c61

• Liker 4
Skrevet

Selvfølgelig. Mange ganger.

Har skjedd på utesteder, på gaten, i parken, f.eks. Der er det helt ok. Har også opplevd det på jobb og på sykehus (da jeg var svært syk). Det var ikke ok!

Anonymkode: 00b3b...214

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Har skjedd på utesteder, på gaten, i parken, f.eks. Der er det helt ok. Har også opplevd det på jobb og på sykehus (da jeg var svært syk). Det var ikke ok!

Er kvinner som sjekker pågående eller gir de seg?

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Hvordan blir du sjekket opp så mange steder?? Dette er min drøm! Men jeg har faktisk aldri blitt sjekket opp av en jente noen sinne. Hadde det skjedd hadde jeg tatt imot med begge armer 

Anonymkode: 9b990...984

• Liker 5
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De er som regel høfligere og bedre til å fange opp signaler, enn hva menn er, synes jeg. Men de kan kanskje være litt snikete også, av samme grunn kanskje?

• Liker 3
Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan blir du sjekket opp så mange steder?? Dette er min drøm! Men jeg har faktisk aldri blitt sjekket opp av en jente noen sinne. Hadde det skjedd hadde jeg tatt imot med begge armer 

Anonymkode: 9b990...984

Ja, si det..

Prøv Oslo vest, der er damene mye mer pågående enn alle andre steder jeg har vært. Oslo vest er åsted for 100% av kvinnelig oppsjekking på gater og parker, for min del. 

Skrevet

Ja mange ganger. Noen mer subtile enn andre.

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, si det..

Prøv Oslo vest, der er damene mye mer pågående enn alle andre steder jeg har vært. Oslo vest er åsted for 100% av kvinnelig oppsjekking på gater og parker, for min del. 

OBS! Det kan by på problemer! Jeg ble en gang sjekket opp av en berte på Oslo vest, og med henne inn på et utested. Da vi kom inn, satt det cirka 20 kloninger av denne dama der inne, og plutselig klarte jeg ikke se forskjell, og vite hvem av disse som jeg hadde blitt med inn!

• Liker 2
Skrevet
31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ganske direkte, men ikke ufint likevel, og tar avslag med et smil. De jeg har opplevd. 

Jeg har sjekket opp noen selv, og det blir som regel tatt som kompliment det. 

Vil si jenter ofte sjekker opp på en slags ut og fiske- metode, men bruker ikke garn, som en del menn. Vi bare slenger ut agn med krok, lokker litt, og så får fisken bite på om det er ønsket, eller ikke. Er det ikke respons er det greit. 

• Liker 6
Skrevet

Ja flere ganger. Gjør meg ingenting, men om jeg liker det? Nah

Føler meg mer smigret faktisk. Kvinner tar også et hint.

Ble betatt av en kvinne en gang, det var i en spesiell livssituasjon. En helt annen type forelskelse enn en mann. Føltes mye nærere og mer intimt.  Men ble med å være betatt. Liker menn med tykk pikk, 1.95 og bredskuldrede😍

Anonymkode: fe9ed...9dc

Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Tar du det som en selvfølge at damer sjekker deg opp? Wow

Skrevet

Aldri dessverre😩

Anonymkode: 1d90b...661

Skrevet

Har skjedd noen ganger, mest ute på byen, og en gang på ikea. Tar det som et kompliment, og alle har tatt det veldig fint, da jeg avviser de. 

Anonymkode: b7e89...79a

Skrevet
15 minutter siden, Mask skrev:

Tar du det som en selvfølge at damer sjekker deg opp? Wow

Ja. Hva er wow med det?

• Liker 1
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Ja. Hva er wow med det?

Nei jeg tenker nå mer på deg når du forventer å bli sjekket opp av damene på byen, du vil jo få en nedtur og bli skuffet om det ikke skjer.

Skrevet

Nei. Ikke som jeg har fått med meg. Men har aldri vært den som har gått mye ut på byen, og har aldri vært den som har blitt sjekka opp noe særlig generelt. Tror jeg sender ut litt feil vibber. Aldri fått til den der med å flørte/treffe noen på byen. 

Hadde vært litt spennende å bli sjekket opp av ei jente da. 

Anonymkode: 44eac...089

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, Mask skrev:

Nei jeg tenker nå mer på deg når du forventer å bli sjekket opp av damene på byen, du vil jo få en nedtur og bli skuffet om det ikke skjer.

Nope. Det har for det første aldri skjedd at jeg ikke har blitt sjekket opp på byen. For det andre foretrekker jeg å være den som sjekker opp. For det tredje har jeg kjæreste og går uansett aldri ut på byen lengre. 

Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Nope. Det har for det første aldri skjedd at jeg ikke har blitt sjekket opp på byen. For det andre foretrekker jeg å være den som sjekker opp. For det tredje har jeg kjæreste og går uansett aldri ut på byen lengre. 

Tenkte nå bare mer på det følelsesmessige i det å ta det som en selvfølge :) 

Skrevet

Ja, flere ganger. Noen ganger har jeg blitt veldig smigret, og en gang (jeg var ung, singel og litt bicurious) endte jeg opp med å danse med jenta hele kvelden og kline - hadde muligens blitt mer om ikke kameraten jeg egentlig var på ferie med hadde huket tak i meg og fått meg med hjem.

En gang ble jeg holdt fast og tvangskysset av en lesbisk dame da jeg og hun dro hjem fra byen før min mann og hennes dame, hun sa at hun kunne se at jeg innerst inne hadde lyst selv om jeg insisterte på at jeg var hetero og i et forhold. Dessuten var hun ikke det minste tiltrekkende, men mye større enn meg, så kom meg ikke løs uten å risikere å skade henne, og SÅ ille var det liksom ikke... Veldig ubehagelig - hun var en tidligere kollega av min mann, så hun og dama hennes skulle sove over fordi de var på gjennomreise... 

En bifil venninne har flere ganger nevnt at jeg er så liten og vever og nett, akkurat sånn jente hun liker, og har flere ganger nevnt smal midje hun kan legge hendene nesten helt rundt etc. Det er vagt ubehagelig, men jeg vet ikke helt hvordan jeg skal få sagt det, ut over at jeg har sagt at ikke er glad for komplimenter som går på kropp 😕

Anonymkode: 12b53...44b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...