Gå til innhold

Kvinner med munnbind er HOT!

Fremhevede innlegg

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dine fordommer representerer ikke majoriteten av hva folk tenker når de ser et menneske med munnbind. Jeg tenker kun at vedkommende ønsker å beskytte seg mot å få eller spre smitte. De tenker de fleste av oss. Dette er ikke USA hvor alt skal politiseres.

Anonymkode: 69714...a07

Så du vil si det er en politisk konsensus om at munnbind er unødvendig i Norge, og at rød-grønn regjering ville ligget på samme linje som vår nåværende sentrum-høyre regjering ligger nå i dette spørsmålet?

Hvis så er tilfellet er munnbindforkjempere i et skrekkelig undertall i dagens Norge, eller så er de politiske partiene helt ute av sync når det gjelder å oppfatte strømninger i befolkningen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
3 minutter siden, Støvsugerør skrev:

Hvorfor bry seg om feilinformerte mennesker som tror munnbind ikke fungerer da? 

Det er mye som fungerer. Å låse hele den norske befolkningen inne i sine egne hus i en måned hadde også fungert godt i smittevernsperspektiv. Det betyr ikke at det nødvendigvis er det rette å gjøre.

Og at noe fungerer i teorien (der alle bruker munnbind korrekt), behøver ikke å bety at det fungerer i praksis.

Noen ganger er ikke tiltakene verdt kostnaden og ulempene det har for folk.

• Liker 3
Skrevet

1 time siden, Støvsugerør skrev:

Hvorfor bry seg om feilinformerte mennesker som tror munnbind ikke fungerer da? 

Akkurat, det han du siterte ikke skjønner er at munnbind fungerer bra hvis alle bruker det.

Anonymkode: a7ff1...326

• Liker 5
Skrevet
På 22.8.2020 den 21.02, AnonymBruker skrev:

Men før eller senere må jo tildekningen av. Blir ikke det da en meganedtur?

Anonymkode: cb64c...6e3

Nedtur når folk tar av bindet? Ikke tenkt over det egentlig, tror ikke.

Anonymkode: 6dce2...7f2

Skrevet
På 22.8.2020 den 22.40, Example skrev:

Kvinner (og menn) i munnbind kan jo symbolisere en slags underkuelighet/submissiv holdning. I hvert fall i når munnbindet etter hvert har blitt et politisk symbol, hvor en del ønsker strenge statlige påbud og en annen ønsker å frihet til å gå ut uten å dekke seg til. På den måten kan munnbind virke tiltrekkende på kvinner, og det motsatte for menn.

Derfor du nekter å bruke munnbind? 

• Liker 3
Skrevet
På 22.8.2020 den 21.02, AnonymBruker skrev:

Men før eller senere må jo tildekningen av. Blir ikke det da en meganedtur?

Anonymkode: cb64c...6e3

Nei, det betyr at vi har fått vaksine, så en opptur vil jeg heller si.

Anonymkode: a7ff1...326

• Liker 5
Skrevet

Munnbind vitner om at du er usikker og redd. Lite sexy for meg. Assosierer det med klimafanatiske damer som er veganere og nekter oralsex fordi det er ekkelt.

Anonymkode: c3712...4e5

• Liker 1
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Munnbind vitner om at du er usikker og redd. Lite sexy for meg. Assosierer det med klimafanatiske damer som er veganere og nekter oralsex fordi det er ekkelt.

Oralsex ER ekkelt! 

Anonymkode: 04b40...121

Skrevet

Munnbind hot?

NOT

Anonymkode: 7b254...e39

Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Assosierer for min del folk som ikke bruker det med urenhet. Mangel på hygiene er lite sexy for min del, i disse tider er åndedrettshygiene pri 1.

• Liker 3
Skrevet
På 24.8.2020 den 2.39, Konungr skrev:

Derfor du nekter å bruke munnbind? 

Nei, rent personlig handler det om flere ting. Grunn nummer en for meg er at jeg allerede har hatt viruset, så munnbind vil kun være en unødvendig plage og utgift. Grunn nummer to, er at munnbind er veldig inngripende tiltak, dersom det kommer et påbud.

• Liker 1
Skrevet
14 minutter siden, Example skrev:

Nei, rent personlig handler det om flere ting. Grunn nummer en for meg er at jeg allerede har hatt viruset, så munnbind vil kun være en unødvendig plage og utgift. Grunn nummer to, er at munnbind er veldig inngripende tiltak, dersom det kommer et påbud.

Aha, du har allerede vært smittet og overlevd. Det forklarer egentlig hele grunnen til alle dine holdninger. Du overlevde så da driter du selvsagt i resten av befolkningen.

• Liker 5
Skrevet
37 minutter siden, Example skrev:

Jeg kan med min beste vilje ikke begripe hvorfor munnbind skulle være inngripende på noe somhelst. Hva slags makt og fantasier er det dere tillegger denne lille lappen da. Bruker munnbind daglig på jobb og andre steder. Varmt og tett ja, men ellers ikke mer inngripende. 

Anonymkode: 0d9bb...7b9

• Liker 5
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kan med min beste vilje ikke begripe hvorfor munnbind skulle være inngripende på noe somhelst. Hva slags makt og fantasier er det dere tillegger denne lille lappen da. Bruker munnbind daglig på jobb og andre steder. Varmt og tett ja, men ellers ikke mer inngripende. 

Anonymkode: 0d9bb...7b9

Handler mer om egoisme. De som har hatt korona og overlevd kommer nå flokkende til med protester mot enhvert tiltak. Så lenge de selv overlevde og ikke fikk varige mén er det visst bare å late som viruset ikke eksisterer.

• Liker 3
Skrevet

Hvorfor prøver folk å gjøre en amerikansk problemstilling en norsk problemstilling ?

Er det virkelig slik at vi må kopiere alt man gjør i USA ?

Anonymkode: deb0d...6f8

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvorfor prøver folk å gjøre en amerikansk problemstilling en norsk problemstilling ?

Er det virkelig slik at vi må kopiere alt man gjør i USA ?

Anonymkode: deb0d...6f8

Har du svart på feil tråd?

Skrevet

Jeg har kun brukt munnbind to ganger, og kan skrive under på at det var varmt. 

Anonymkode: 687be...b9d

Skrevet
24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har kun brukt munnbind to ganger, og kan skrive under på at det var varmt. 

Anonymkode: 687be...b9d

Varmt, i Norge? De klarer det fint i land med 35+

• Liker 1
Skrevet
11 hours ago, Konungr said:

Aha, du har allerede vært smittet og overlevd. Det forklarer egentlig hele grunnen til alle dine holdninger. Du overlevde så da driter du selvsagt i resten av befolkningen.

Det minner veldig om den egoismen man ser hos mennesker som har tjent mange penger. De begynner ofte å mene at når de har gjort det så burde alle andre klare det også, og at de som ikke gjør det kan takke seg selv.

Anonymkode: cc4b1...447

• Liker 1
Skrevet
52 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det minner veldig om den egoismen man ser hos mennesker som har tjent mange penger. De begynner ofte å mene at når de har gjort det så burde alle andre klare det også, og at de som ikke gjør det kan takke seg selv.

Anonymkode: cc4b1...447

Eller enda verre de som er født til penger og har slike meninger.

• Opprett ny...