Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ser ikke helt vitsen, men mannen vil gjerne ha samme rytme som før vi begynte å prøve. Hva er vanlig og hva gjør/gjorde dere?

Anonymkode: a3271...90d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du ser ikke vitsen, alvorlig talt? Så etter du har fått ditt etterlengtede barn så kniper du igjen bena for godt? 

Anonymkode: 6765a...33f

• Liker 17
Skrevet

Hmmm.... Er du virkelig så kjip?? Trodde sex var normalt selv utenom prøving. 

Anonymkode: f2c8b...06d

Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ser ikke helt vitsen,..............

Sånn er det når sex er kun for reproduksjon.

• Liker 1
Skrevet

Vi hadde sex 3-4 ganger om dagen i tiden rundt eggløsning. Lite i utenom eggløsning. 

Anonymkode: b6afe...92d

Skrevet

Det spørs jo hva du mener med eggløsning. Hvis du har sex en dag i mnd er det kanskje litt lite? men hvis dere har sex 10 dager i strekk rundt EL så er det vel ok. 

Liker du ikke sex da? Vil du kun ha det for å lage baby? 

Anonymkode: 17763...526

Skrevet

Hvorfor vil du ikke ha sex som normalt? 

• Liker 1
Skrevet

Hvis sex har blitt en plikt og dere har prøvd lenge, så forstår jeg godt at sexlysten er borte. Pliktsex og langvarig prøving er slitsomt.

Anonymkode: 2bb8a...098

• Liker 3
Skrevet

For min del skøt sexlysten i taket når jeg sluttet på p-piller. Ekstra kåt de dagene rundt eggløsning.. 🤷🏻‍♀️

Men alt vi gjør er omtrent en økning fra før prøving, da sex nesten var blitt utdødd hos oss. Nå har vi oss et par ganger utenom prøvedagene i tillegg 😊

Anonymkode: 6df33...0c3

• Liker 1
Skrevet

Vi har sex som før, sånn ca hver dag med unntak av under mens. Siden sex rundt el har noen åpenbare restriksjoner, så er vi ekstra kreative og har det mer gøy resten av måneden. 

Anonymkode: aad3f...264

Skrevet

Vi har sex ca annenhver dag fordi vi begge vil og nyter det :)

Anonymkode: 1ba62...448

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vi har sex som før, sånn ca hver dag med unntak av under mens. Siden sex rundt el har noen åpenbare restriksjoner, så er vi ekstra kreative og har det mer gøy resten av måneden. 

Anonymkode: aad3f...264

Hvilke restriksjoner?

Har hørt spytt dreper sædceller og derfor har vi ikke oralsex rundt EL, er det sånne ting du også mener?

Noe mer jeg burde vite om?

Anonymkode: 1bc32...a1d

Skrevet
On 8/22/2020 at 8:31 PM, AnonymBruker said:

Du ser ikke vitsen, alvorlig talt? Så etter du har fått ditt etterlengtede barn så kniper du igjen bena for godt? 

Akkurat når vi prøver ser jeg ikke vitsen, nei. Akkurat nå handler sex bare om å få barn, så kommer vel den vanlige sexlysten tilbake senere i livet :)

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Akkurat når vi prøver ser jeg ikke vitsen, nei. Akkurat nå handler sex bare om å få barn, så kommer vel den vanlige sexlysten tilbake senere i livet :)

Stakkars mann. Nei, sexlysten kommer ikke magisk tilbake. Du kommer sikkert til å være redd for sex under svangerskapet, så blir du oppslukt i ungen og glemmer din mann. Gjør han en tjeneste og gå fra han nå. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg har hatt ubeskyttet sex en gang rett etter mensen, er nå tydeligvis gravid. I følge syklus appen min hadde jeg eggløsning 13 dager etter vi hadde ubeskyttet sex. Så hvis ikke du vet nøyaktig når el er med temping eller testing så kan du jo tenke sånn at hver gang dere har sex kan det bli et potensielt barn ut av det. Og sex skal ikke kun være for å reprodusere seg mellom 2 mennesker som elsker hverandre. Jo mer du stresser med å bli gravid, jo vanskeligere er det har jeg hørt. Nyt heller sex med mannen din ofte og vel, så blir alle glade 😉

Anonymkode: 3dd8c...0df

• Liker 1
Skrevet
22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Barn er jo gjerne en effekt av å ha sex 🤣 Hvorfor skille de to tingene så veldig? Sex avler sex sies det, å da økes jo sjansen for å lykkes! Har man sex annenhver dag gjennom syklusen treffer man eggløsningen uansett, skjønner ikke hvorfor så mange gidder å styre sånn med tester osv da.. Er jo bare å pule! 

Anonymkode: 9a587...21f

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...