Gå til innhold

Ser du pen ut hele tida?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser du pen ut hele tida? Når ser du ikke pen ut?

Anonymkode: 2d969...5ea

Videoannonse
Annonse
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Jeg ser aldri pen ut.

Skrevet

Jeg har aldri sett pen ut, men jeg kan se mer eller mindre velstelt ut. Når jeg er ute blant folk er jeg stort sett velstelt, om jeg ikke bare skal en liten tur på butikken. Akkurat nå er jeg overhodet ikke velstelt, ligger rett ut på sofaen og prøver å komme meg etter et tilfalle av heftig hodepine forårsaket av stiv nakke.

Skrevet
4 minutter siden, Catalina Culès skrev:

Jeg ser aldri pen ut.

:ler: Samme her.

Skrevet

Jeg ser pen ut når jeg er glad 😍

• Liker 2
Skrevet

Elsker å vare chille hjemme der jeg kan være stygg i fred 😂 ellers ser jeg ok ut..

Anonymkode: 251fc...14b

• Liker 3
Skrevet

Jeg ser ikke ut om jeg har grått om natten, eller om jeg har sovet altfor lenge.  Da er jeg skikkelig hoven i trynet neste morgen. Ellers er det ikke store endringene, siden jeg ikke sminker meg noe særlig. Litt penere på sommeren, med brunere hud og lysere hår.

Skrevet

Nei. Når jeg akkurat er ferdig med en hard treningsøkt, har tomatrødt sammenknørvet ansikt, håret står i søkkvåte tjafser i alle retninger, svetten siler og jeg gjerne blør fra munnen et sted siden leppa er knust mot tannbeskytteren, så er jeg ikke særlig pen. 

Er heller ikke pen når jeg får eksem-oppbluss i ansiktet, og hovner opp rundt øynene. 

Jeg kan se pen ut selv om jeg er syk, hvis jeg f.eks. bare blir blek og litt blå rundt øynene. Dessverre blir jeg oftere rødsprengt og hoven når jeg er syk. Da ser det ikke mye porselensdukkeaktig ut.

Anonymkode: c83df...21a

Skrevet

Nei, jeg trives så alt for godt som takras og er helt fornøyd med å bare være for spesielt interesserte, som er ingen, for det meste:fnise:

Anonymkode: 14dd3...165

• Liker 1
Skrevet

Ser alltid pen ut når jeg skal ut av hus. Ellers er jeg husmor med husmors dott på hode 😁

Anonymkode: ceae8...e1d

Skrevet

De peneste menneskene jeg vet om, er de mest selvopptatte, egoistiske og overfladiske.

De minst pene menneskene jeg vet om, er de flotteste, ærligste og naturlig vakre.

- Brian

Anonymkode: 8bb48...a36

Skrevet

Jeg vil si jeg er pen ja, og ser lik ut hele tiden, bortsett fra muligens litt sovesveis om morgenen. Nå er jeg mann, så sminke er ikke en faktor...

Selvfølgelig ser det enda bedre ut i dress og pyntet for selskap og slik, så ikke "alltid like pen" sånn sett, men ja, vil si jeg stort sett alltid er forholdsvis pen...

Anonymkode: 1ecba...c70

Skrevet

Nei, åpenbart ikke. Men jeg er fornøyd med mitt utseende. Bruker sminke hver dag på jobb, men føler meg ikke stygg uten sminke.

Det som påvirker utseendet mest er vel at jeg har sovet dårlig, har fått noen kviser (ofte rundt mensen) eller er rød etter en treningsøkt.

Anonymkode: 824c5...8dc

Skrevet

Har aldri følt meg pen, men det rare er at de fleste av eksene mine har over gjennomsnittet utseendet.
Når jeg ser gamle bilder av meg blir jeg satt ut av hvor pen jeg faktisk ser ut, jeg vet jo at jeg aldri følte meg pen når de bildene ble tatt.
Så om jeg ser pen ut? 
Pen er jo relativt, folk liker forskjellige ting.
Men jeg skremmer ingen og ser stort sett lik ut. Bruker noe sminke når jeg skal ut av huset, hjemme bruker jeg ikke sminke.

Anonymkode: cd926...dcf

Skrevet

Jeg ser ikke så verst ut, egentlig. Men jeg pga sensitiv hud er jeg nesten alltid sprutrød i ansiktet med unntak av rundt øynene hvor jeg er likblek. Det får meg til å se helt jævlig ut. I tillegg har jeg et ganske "maskulint"  hakeparti som ødelegger ansiktet mitt. 

Anonymkode: 32ba1...43b

Skrevet

Jeg er pen på avstand.

Anonymkode: 3aa14...ae3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...