Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

La merke til at babyens venstre lillefinger ser ut til å bøye seg inn mot ringefingeren. Er dette normalt eller bør jeg ta det med legen?

602861DC-3CE6-404B-AA3E-60411F182C11.jpeg

Anonymkode: 824fd...573

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alle sønnene til min venninne har sånn, også hun og faren hennes igjen, så sannsynligvis arvelig, helt normal finger.

Anonymkode: cdb38...54b

• Liker 2
Skrevet

Begge mine lillefingre er sånn, helt normalt og ikke noe vondt eller galt med det 😊

Anonymkode: dc656...e6c

• Liker 1
Skrevet

Takk for svar dere. Jeg har skremt meg selv ved å google... 

Skrevet

Totalt avsporing, men herregud for en søt liten hånd!! Får så lyst på baby igjen❤️

Anonymkode: 2a344...8ca

• Liker 3
Skrevet

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Camptodactyly

Har denne diagnosen selv. Skulle operere, men fikk beskjed om at operasjon enten er mislykket eller at det kommer tilbake.

Fingeren fungerer, kan «henge seg opp» i blandt og kan bli vondt ved mye belasting.

Anonymkode: 9a7a7...f6d

• Liker 1
Skrevet

Jeg har sånne lillefingre og vil tro det er helt normalt 🙂 Men for sikkerhets skyld kan du jo spørre om det på neste kontroll.

Anonymkode: 52768...15d

• Liker 1
Skrevet

Sjekk dine egne eller babyens far sine fingre? tenker det er arvelig fingerform, mine er slike ihvertfall :) 

Anonymkode: 908de...ae8

Skrevet

Barn som har downs har slike fingre som jeg vet,men det vet du jo babyen ikke har. Det hadde du sett.

Anonymkode: 36bea...ab9

Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sjekk dine egne eller babyens far sine fingre? tenker det er arvelig fingerform, mine er slike ihvertfall :) 

Anonymkode: 908de...ae8

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Barn som har downs har slike fingre som jeg vet,men det vet du jo babyen ikke har. Det hadde du sett.

Anonymkode: 36bea...ab9

Både jeg og faren har rette lillefingre. Men faren har en rett linje på innsiden av den ene hånden som også er linket til downs - noe han åpenbart ikke har. 

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Både jeg og faren har rette lillefingre. Men faren har en rett linje på innsiden av den ene hånden som også er linket til downs - noe han åpenbart ikke har. 

Mine foreldre har også rette fingre, men jeg har sykdommen likevel.

Anonymkode: 9a7a7...f6d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...