Gå til innhold

Jeg savner lockdown

Anbefalte innlegg

Skrevet

I vinter/vår var det koselig med lockdown. Jeg følte at Erna var min mamma og Bent min pappa.

Savner den tiden.

Tror dere det blir lockdown igjen?

Anonymkode: 8b7ad...af3

• Liker 7
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke opplevd lockdown så det vet jeg ikke 

Anonymkode: 59f5a...e10

• Liker 9
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har ikke opplevd lockdown så det vet jeg ikke 

Du har det. Alle tiltakene var en lockdown. Skulle ønske at folk gadd å sette seg inn i hva en lockdown er

Anonymkode: 132b1...214

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Du har det. Alle tiltakene var en lockdown. Skulle ønske at folk gadd å sette seg inn i hva en lockdown er

Anonymkode: 132b1...214

Jeg var på jobb, handlet, gikk turer, ungene lekte med venner osv. Ingen lockdown her😊 

• Liker 8
Skrevet

Jeg savner ikke det. Har slitt mye med depresjon og ensomhet i løpet av livet mitt, men de ukene der var noe av det verste jeg har opplevd.

Anonymkode: 05c12...fff

• Liker 5
Skrevet

Kjenner at akkurat disse ukene ville jeg heller hatt det som i vår enn slik det er nå. Herregud hvor mange forskjellige foreldremøter man skal gjennom på et par uker. Og barna har hver dag fulle av fritidsaktiviteter og de er fortsatt i sommermodus. Deilig når vi kunne være hjemme og slapp å kle på oss annet en koseklær og fikk masse tid sammen.

Anonymkode: 6498c...1bd

• Liker 9
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

I vinter/vår var det koselig med lockdown. Jeg følte at Erna var min mamma og Bent min pappa.

Savner den tiden.

Bur deg inne da? 

Anonymkode: 41cc1...d29

• Liker 6
Skrevet

For egen del syntes jeg det var en fin tid. Livet ble roligere i takt med at tempo i samfunnet sank. Det var fint å være mye med familien. Jeg håper likevel at det ikke skjer igjen, mest av hensyn til dem som slet med ensomhet eller var sårbare av andre grunner.

• Liker 5
Skrevet

Har en samfunnsnyttig jobb. Er introvert. La ikke merke til lock down.

Skrevet (endret)

Neitakk, syntes ikke det var noe å savne at deler av hverdagen var nedstengt (lockdown var det ikke).

Jeg liker å reise når jeg vil og hvor jeg vil, jeg liker å kunne klemme mine foreldre, dra på fest, være med venner, shoppe når jeg ønsker, dra på kino, etc etc etc. 

Endret av Hatsumomo
  • Liker 2
Skrevet

Savner han søte entusiastiske statistikkfyren på NRK-nyhetene 😁 

hp-voDOABHHTw_AIELD9yQ2mLKPJoh5QPyC8yr1w

• Liker 2
Skrevet

Syntes det var helt nydelig! 

Anonymkode: fdc5d...ae8

• Liker 1
Skrevet

Jeg også savner den rolige, fine tiden. 
Nå er det tilbake til det vanlige stressnivået, med X antall foreldremøter, treninger og kamper, kjøring hit og dit. Dessuten har jeg termin om fire uker, så er livredd for smitte og fødsel i isolat... bare litt rusk i halsen er nok til å bli henvist til fødsel alene, så litt lockdown nå frem til termin hadde vært gull😅🙏

Anonymkode: 6f53c...feb

• Liker 2
Skrevet

Det blir nok ny LD utpå høsten en gang. Dette bare øker og øker. Er nå det er farlig.

Anonymkode: f8797...630

Skrevet

Jeg levde som normalt. Merket ikke noe til lockdown.

• Liker 3
Skrevet

Jeg savner Tedros Ghebreyesus, eller som jeg kaller ham, "Teddy bear"

tedros-portrait-en.jpg

• Liker 1
Skrevet
7 minutter siden, PokemonGone skrev:

Jeg savner Tedros Ghebreyesus, eller som jeg kaller ham, "Teddy bear"

tedros-portrait-en.jpg

Ville ha tatt med Teddy i bingen?

Skrevet
25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det blir nok ny LD utpå høsten en gang. Dette bare øker og øker. Er nå det er farlig.

Anonymkode: f8797...630

Jeg har kjøpt inn dopapir, mel og gjær. Er klar for alt.

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Savner den tiden.

Trollolol.

Anonymkode: 9cbfe...392

• Liker 4
Skrevet

Nei, jeg savner ikke den tiden hvor jeg ikke fikk lov til å forlate hjemmet mitt, eller treffe mennesker, på 9 uker, annet enn for å dra handle mat eller dra til legen, som jeg ikke fikk booket time til.

• Opprett ny...