AnonymBruker Skrevet 22. august 2020 #1 Skrevet 22. august 2020 (endret) Jeg har helt ok farge på brynene, så hadde de vært tette hadde de nok sett ok ut uten sminke, men det er de altså ikke. De er generelt glisne, og særlig på det ene har jeg et parti som er nesten hårløst. Jeg har forsøkt både brynsoudder, blyant, pomade, brynsfarge i mascaraform - ja, det meste, men jeg greier aldri å finne noe som gir et jevnt og naturlig resultat. Jeg har som et siste håp forsøkt Beverly Hills Anastasia dip brow pomade, og den synes jeg er overpriset og oppskrytt. Greier ikke å få den jevn. Noe av problemet er kanskje at jeg liker naturlig, diskret sminke, og at dette produktet er vanskelig å lykkes med om man forsøker å være diskret. Har brunt hår, og forsøkte først fargen medium Brown, men den følte jeg ble for mørk, så jeg så oversminket ut selv om jeg påførte med lett hånd. Forsøkte deretter fargen taupe, som ble altfor kald, og endte opp med blonde. Er fornøyd med fargen, i og for seg, men sliter altså med å få den jevn. Bruker ordentlig skråbørste med sånn børste for utjevning i andre enden. Jeg påfører produktet med skråbørsten, børster på plass med andre enden, og ender opp med bryn som ser flekkete ut. Kan noen tipse meg om et idiotsikkert brynsprodukt for oss som liker et naturlig resultat, og som ikke orker å bruke evigheter på å legge hverdsgssminke? Vil gjerne ha tips om både produkt og hvordan påføre. Anonymkode: 0c3d5...917 Edit: rettet skrivefeil i overskrift. _popcorn_, mod Endret 22. august 2020 av _popcorn_
Roci Skrevet 23. august 2020 #2 Skrevet 23. august 2020 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har helt ok farge på brynene, så hadde de vært tette hadde de nok sett ok ut uten sminke, men det er de altså ikke. De er generelt glisne, og særlig på det ene har jeg et parti som er nesten hårløst. Jeg har forsøkt både brynsoudder, blyant, pomade, brynsfarge i mascaraform - ja, det meste, men jeg greier aldri å finne noe som gir et jevnt og naturlig resultat. Jeg har som et siste håp forsøkt Beverly Hills Anastasia dip brow pomade, og den synes jeg er overpriset og oppskrytt. Greier ikke å få den jevn. Noe av problemet er kanskje at jeg liker naturlig, diskret sminke, og at dette produktet er vanskelig å lykkes med om man forsøker å være diskret. Har brunt hår, og forsøkte først fargen medium Brown, men den følte jeg ble for mørk, så jeg så oversminket ut selv om jeg påførte med lett hånd. Forsøkte deretter fargen taupe, som ble altfor kald, og endte opp med blonde. Er fornøyd med fargen, i og for seg, men sliter altså med å få den jevn. Bruker ordentlig skråbørste med sånn børste for utjevning i andre enden. Jeg påfører produktet med skråbørsten, børster på plass med andre enden, og ender opp med bryn som ser flekkete ut. Kan noen tipse meg om et idiotsikkert brynsprodukt for oss som liker et naturlig resultat, og som ikke orker å bruke evigheter på å legge hverdsgssminke? Vil gjerne ha tips om både produkt og hvordan påføre. Anonymkode: 0c3d5...917 Edit: rettet skrivefeil i overskrift. _popcorn_, mod Jeg har litt av samme problemet som deg, og etter min erfaring er det begrenset hvor "naturlig" utseende man kan få når man uansett må tegne opp/fylle i øyebrynene. Jeg har i grunnen kapitulert og godtatt at brynene mine ser sminket ut. Så lenge jeg holder meg innenfor brynenes naturlige linjer synes jeg ikke det gjør noe. Nå har jeg imidlertid gått til innkjøp av denne, som jeg er veldig fornøyd med. Jeg kan tegne veldig tynne streker/ "hår" med den, og den er ganske "fast" og virker å sitte godt. Jeg sjanset på fargen "Brunette", som passer godt til meg som er mellomblond med mørkere bryn.
AnonymBruker Skrevet 23. august 2020 #3 Skrevet 23. august 2020 Jeg får farget mine på salong, de er flinkere enn meg til å finne rett farge og få med alle de små lyse hårene i brynene. Der det likevel er litt glissent bruker jeg skråkost og en brynspallet slik at jeg får blandet riktig farge. Anonymkode: c82f2...34d
AnonymBruker Skrevet 23. august 2020 #4 Skrevet 23. august 2020 5 timer siden, Roci skrev: Jeg har litt av samme problemet som deg, og etter min erfaring er det begrenset hvor "naturlig" utseende man kan få når man uansett må tegne opp/fylle i øyebrynene. Jeg har i grunnen kapitulert og godtatt at brynene mine ser sminket ut. Så lenge jeg holder meg innenfor brynenes naturlige linjer synes jeg ikke det gjør noe. Nå har jeg imidlertid gått til innkjøp av denne, som jeg er veldig fornøyd med. Jeg kan tegne veldig tynne streker/ "hår" med den, og den er ganske "fast" og virker å sitte godt. Jeg sjanset på fargen "Brunette", som passer godt til meg som er mellomblond med mørkere bryn. Oi, stiv pris! Men er den god å bruke er det jo verdt det. Er den hard å påføre? Anonymkode: 0c3d5...917
AnonymBruker Skrevet 23. august 2020 #5 Skrevet 23. august 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg får farget mine på salong, de er flinkere enn meg til å finne rett farge og få med alle de små lyse hårene i brynene. Der det likevel er litt glissent bruker jeg skråkost og en brynspallet slik at jeg får blandet riktig farge. Anonymkode: c82f2...34d Brynspalett som i brynspudder? Hvilket merke/er du fornøyd med h ordan den er å påføre, og hvordan resultatet blir? Anonymkode: 0c3d5...917
AnonymBruker Skrevet 23. august 2020 #6 Skrevet 23. august 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Oi, stiv pris! Men er den god å bruke er det jo verdt det. Er den hard å påføre? Anonymkode: 0c3d5...917 Forresten, det var jo ikke stiv pris i det hele tatt! 🙈 Jeg må ha blingset. Anonymkode: 0c3d5...917 1
Roci Skrevet 23. august 2020 #7 Skrevet 23. august 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Forresten, det var jo ikke stiv pris i det hele tatt! 🙈 Jeg må ha blingset. Anonymkode: 0c3d5...917 Hehe, ja jeg stusset litt på den😉 Den er veldig fin å påføre, ikke for myk og ikke for hard. Har merket meg at den både blir finere og sitter bedre dersom jeg pudrer brynene litt først.
AnonymBruker Skrevet 23. august 2020 #8 Skrevet 23. august 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Brynspalett som i brynspudder? Hvilket merke/er du fornøyd med h ordan den er å påføre, og hvordan resultatet blir? Anonymkode: 0c3d5...917 Som i pudder ja. Har en palett jeg ikke vet hvor er fra, merket på den har forsvunnet og en fra W7 (W7 får du b.la. på Normal og lyko). Kosten min er fra makeup mekka. Anonymkode: c82f2...34d
AnonymBruker Skrevet 23. august 2020 #9 Skrevet 23. august 2020 8 minutter siden, Roci skrev: Hehe, ja jeg stusset litt på den😉 Den er veldig fin å påføre, ikke for myk og ikke for hard. Har merket meg at den både blir finere og sitter bedre dersom jeg pudrer brynene litt først. Tusen takk for svar, da prøver jeg den! Anonymkode: 0c3d5...917
AnonymBruker Skrevet 23. august 2020 #10 Skrevet 23. august 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Som i pudder ja. Har en palett jeg ikke vet hvor er fra, merket på den har forsvunnet og en fra W7 (W7 får du b.la. på Normal og lyko). Kosten min er fra makeup mekka. Anonymkode: c82f2...34d Tusen takk for tips! Anonymkode: 0c3d5...917 1
Roci Skrevet 23. august 2020 #11 Skrevet 23. august 2020 (endret) 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Tusen takk for svar, da prøver jeg den! Anonymkode: 0c3d5...917 🙂 Endret 23. august 2020 av Roci
AnonymBruker Skrevet 23. august 2020 #12 Skrevet 23. august 2020 Jeg kjøpte nylig et produkt fra Loreal som heter Unbeliva'brow og den har revolusjonert øyebryn mine. Den kommer i et sett med gel og en aplikator med børste i den ene enden og en maskarakost i den andre. Jeg har veldig lyse bryn som jeg farger med permanent farge, men etter ca. en uke blir de falmet og rare. Med den gel'en gjør underverker og det ser helt naturlig ut! Flotte bryn på 30 sekunder som ser bra ut hele dagen, selv etter et bad i sjøen/treningsøkt 😍 Anonymkode: 91b1b...ed2
AnonymBruker Skrevet 24. august 2020 #13 Skrevet 24. august 2020 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg kjøpte nylig et produkt fra Loreal som heter Unbeliva'brow og den har revolusjonert øyebryn mine. Den kommer i et sett med gel og en aplikator med børste i den ene enden og en maskarakost i den andre. Jeg har veldig lyse bryn som jeg farger med permanent farge, men etter ca. en uke blir de falmet og rare. Med den gel'en gjør underverker og det ser helt naturlig ut! Flotte bryn på 30 sekunder som ser bra ut hele dagen, selv etter et bad i sjøen/treningsøkt 😍 Anonymkode: 91b1b...ed2 Takk for tips! Anonymkode: 0c3d5...917
AnonymBruker Skrevet 24. august 2020 #14 Skrevet 24. august 2020 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg kjøpte nylig et produkt fra Loreal som heter Unbeliva'brow og den har revolusjonert øyebryn mine. Den kommer i et sett med gel og en aplikator med børste i den ene enden og en maskarakost i den andre. Jeg har veldig lyse bryn som jeg farger med permanent farge, men etter ca. en uke blir de falmet og rare. Med den gel'en gjør underverker og det ser helt naturlig ut! Flotte bryn på 30 sekunder som ser bra ut hele dagen, selv etter et bad i sjøen/treningsøkt 😍 Anonymkode: 91b1b...ed2 Sjekket et par YouTube-videoer med denne, og den gir et altfor sminket/unaturlig resultat for meg, dessverre. Anonymkode: 0c3d5...917
AnonymBruker Skrevet 24. august 2020 #15 Skrevet 24. august 2020 Trikset for å få det naturlig er for meg; - bruk to ulike produkter. Jeg bruker blyant, og så pudder. Kun ett produkt gir et for hardt og monotont uttrykk. - gre gjennom brynene med kost flere ganger underveis Samt alltid holde seg innenfor de naturlige linjene. Det å tegne på seg tykkere bryn ser ikke pent ut på noen. Anonymkode: 5da43...f01
AnonymBruker Skrevet 24. august 2020 #16 Skrevet 24. august 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Sjekket et par YouTube-videoer med denne, og den gir et altfor sminket/unaturlig resultat for meg, dessverre. Anonymkode: 0c3d5...917 Bare hyggelig, trådstarter 😊 Jeg er ikke noe fan av oversminket ansikt og jobber med helse, så er nødt til å se presentabel og naturlig ut. Trikset er å ta en liten mengde på hånden, og bruke børsten til påføring. Ta små korte strøk gjennom brynene og bygg forsiktig opp. Det ser veldig naturlig ut på meg i alle fall 😊 Anonymkode: 91b1b...ed2 1
AnonymBruker Skrevet 24. august 2020 #17 Skrevet 24. august 2020 Jeg hater sminka bryn, det må se naturlig ut. Mitt beste tips er et slags brynpudder de har på body shop. Sveiper det lett over med øyenbrynskosten om morgenen og det ser helt naturlig ut og holder hele dagen (med mindre du svetter mye/bader osv). Anonymkode: d966f...604
AnonymBruker Skrevet 24. august 2020 #18 Skrevet 24. august 2020 Jeg bruker reise-versjonen av denne. Den er enkel å påføre og gir et naturlig resultat Anonymkode: ae7b3...684
Djungelvrål Skrevet 24. august 2020 #19 Skrevet 24. august 2020 Jeg bruker denne browmoussen. https://www.shopping4net.com/no/Skjoennhet/For-henne/Kosmetikk/Oeyne/oeyebryn/Blinc-Eyebrow-Mousse.htm?s=CBLEM-KI-4-002-XX&gclid=CjwKCAjwyo36BRAXEiwA24CwGWpDEYE4Sygxofbvi1XCJvoK-jmrIA0p0P4sKHqhMoQBYgRaja1h4BoC0iIQAvD_BwE# Når den tørker fyller jeg litt inn med denne: https://www.kicks.no/maybelline/makeup/oyenbryn/oyebrynspenn/brow-ultra-slim-eyebrow-pencil-deep-brown?p=1 Til sist farger jeg brynhårene lett med denne: https://www.nordicfeel.no/make-up/oeyne/eyeliner/isadora-colormatic-eye-pen-37167?gclid=CjwKCAjwyo36BRAXEiwA24CwGXhG3I1HtI3vOHcvN-cVfzFVFlxN0-lRlI1IrKyII1qR-xbfkYuDvBoCbxEQAvD_BwE
AnonymBruker Skrevet 24. august 2020 #20 Skrevet 24. august 2020 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Bare hyggelig, trådstarter 😊 Jeg er ikke noe fan av oversminket ansikt og jobber med helse, så er nødt til å se presentabel og naturlig ut. Trikset er å ta en liten mengde på hånden, og bruke børsten til påføring. Ta små korte strøk gjennom brynene og bygg forsiktig opp. Det ser veldig naturlig ut på meg i alle fall 😊 Anonymkode: 91b1b...ed2 Takk for beskrivelsen Ulike teknikker kan gjøre stor forskjell. 🙂 Anonymkode: 0c3d5...917
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå